Bohaterowie + prolog

Vivian Darkhouse - główna bohaterka, zielone oczy, jasnorude włosy, z pochodzenia Amerykanka

Vittoria Varoni - postać drugoplanowa, niebieskie oczy, brązowe włosy, Włoszka

Adriano Crispecchio - postać drugoplanowa, niebieskie oczy, blond włosy, Włoch

 

- Vivian! - to mama mnie wołała

Ja jak zwykle nie mogłam wstać z łóżka... eh, do bani z tymi porannymi godzinami szkolnymi...

- Vivi - mama podeszła i pogłaskała mnie po głowie. Jej oczy patrzyły się we mnie z miłością.

- Cześć, mamuś - uśmiechnęłam się do niej. Przeciągnęłam się - Kolejny dzień czas zacząć.

- Tak, kotku. Tylko się szykuj, bo nie zdążysz do szkoły.

- Dobrze.

O to akurat nie musiałam się martwić, gdy mama wkraczała do akcji i mnie budziła. Jednak wstałam. Przez drzwi przeszła i wpadła na łóżko moja kotka, Suzy. Ona też lubiła mnie budzić. Pogłaskałam ją po łebku, czemu towarzyszyło mruczenie.

- Jak ja was kocham - przytuliłam się bardziej do kotki i do mamy.

- My ciebie też - mama pogłaskała Suzy.

Nie wiedziałam jednak, jak bardzo zmieni się moje życie...

 

 

Hej wszystkim, jestem tu nowa i zachęcam do czytania moich opowiadań, mogę odwdzięczyć się tym samym :) Byłabym wdzięczna za rady i w ogóle, komentarze :)

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Ant 14.10.2014
    Witamy i fajnie że do nas dołączasz :-)
  • Lynthia 14.10.2014
    Hey, hey. ^^
    A ja już na początek mówię, że opisy bohaterów lepiej wplatać w opowiadanie, niż dawać je osobno. ;)
  • Avalon 15.10.2014
    Dzięki za opinię :) Już dzisiaj prawdopodobnie rozdział 1. :)
  • Katris 15.10.2014
    Prawda Lynthia :) Jeżeli dajesz opis bohaterów w opowiadaniu to jest to ciekawsze ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania