Ból nie do opisania

Podobno najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz, one przyjdą same. Poznajesz kogoś i nawet nie wiesz jak bardzo Twoje życie się zmieni. Nie tylko życie ale Ty sama..Coś się w Tobie zmienia i nawet jeśli tego nie chcesz, nie zatrzymasz.. Wiesz że im bardziej go poznajesz tym mocniej Ci zależy.

Kochasz go i jednocześnie nienawidzisz.. Wywołuje w Tobie tak silne emocje że masz ochotę rozwalić wszystko dookoła , krzyczeć do utraty tchu i płakać.. Użyć sobie w cierpieniu.. I nawet jeśli nie chcesz to wiesz ze te emocje są tak silne że wyniszczaja Cię od środka...Palą jak ogień i ranią jak nóż..

Ból który czujesz jest tak silny że nie chce Ci się żyć.. Chcesz się go pozbyć.. Ale nie możesz bo jest głęboko w Tobie..

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Dlaczego stosujesz wielką literę w zwrotach grzecznościowych? Dlaczego w kategorii ''list'', kiedy ten tekst raczej nie spełnia takich wymagań?
  • Imć Wszesław 7 miesięcy temu
    Najbardziej podoba mi się do o koła, osoba, która nie komentuje innych jest dla mnie kupą gówna.
    Jak ich tu wiele, zresztą lepszą od tych co udają.
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    ''do o koła'' jest zajefajne...
  • Imć Wszesław 7 miesięcy temu
    Grafomanka, tak, "o" koła jest bardzo ciekawe...
  • Imć Wszesław 7 miesięcy temu
    Grafomanka, tutaj esej można napisać...
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Imć Wszesław, no można się pobawić, baza do działania jest... ''Ułożyć sobie w cierpieniu..'' i ten dwukropek...
  • Imć Wszesław 7 miesięcy temu
    Grafomanka, właśnie nie wiem, czy tam jest "ułożyć" czy "ulżyć"...
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Imć Wszesław ''Ułożyć'', dlatego zachwyciłam się...
  • Imć Wszesław 7 miesięcy temu
    Grafomanka, tak, tylko czy to zamierzone... Zresztą nieważne, ważne, że działa :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania