-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (54)

  • Prue 17.08.2015
    Uważam, że nie tylko seks łączy Damiana i Ankę, gdyby tak było nawet on im by się w końcu znudził. Ciekawe co Anka na jego propozycje. Co do Kuby i poznania Agaty, dziewczyna wydaje mi się "głupia". Zakończenie wzbudziło moją ciekawość, co ona miała na myśli.
    "Sama nie wiem, co jest gorsze to, że sama zrobiłam z siebie prostytutkę czy to, że ukochana osoba cię do tego popchnęła"
    Bardzo lubię Cię czytać. Zawsze mnie zaskoczysz, zaciekawisz. Dam 5
  • Ronja 17.08.2015
    Przyznam szczerze, że nie przepadałam zbyt za Anią, a teraz stopniowo zaczynam do niej czuć sympatię. Jestem ciekawa, czemu się tak zachowuje, co się zadziało. No bo wątpię, że jest taka z natury, zwłaszcza po ostatnim akapicie :). Kubę lubię od początku, wydaje mi się ciut naiwny jak na dziewiętnastolatka, lecz może był chowany pod kloszem, co ja tam wiem ;). Czekam na kolejny rozdział!
  • NataliaO 17.08.2015
    Tak Kuba jest naiwny, to taka moja odwrotność zakochanej nastolatki, bo one ą zawsze naiwne jak się zakochują to zadziałałam w drugą stronę hihi Co do Ani wkrótce się co nie co wyjaśni. DZIĘKUJE Ronja :))
    A nie powiem jak to będzie z Damianem. Dzięki Prue :)
  • MrJ 17.08.2015
    Znalazłem kilka brakujących przecinków, ale ogółem jest okej. Co do naiwności, jako dziewietnastolatek powiem, że jesteśmy dość naiwni, nawet jeśli nie chowani pod kloszem. Podoba mi się motyw, choć Anka, jak na takie przemyślenia, nie ma za wiele hamulców. 5
  • Slugalegionu 17.08.2015
    No właśnie, hamulce. Naciśniesz je trochę,bo wrócę do nałoguXD?
  • NataliaO 17.08.2015
    Ania, to tylko człowiek i popełnia błędy ;) No, zgodzę się z tobą, MrJ młodzi chłopcy są czasem naiwni. Dzięki :)
  • NataliaO 17.08.2015
    Slugalegionu, spróbuję nacisnąć :))
  • Holly2004 17.08.2015
    Jak zawsze 5, genialnie ;)
  • Alistair 17.08.2015
    Fajne, fajne, ciekawie się rozwija. Mam nadzieję, że będziesz umiała zrobić z Anki charyzmatyczną zepsutą kobietę
  • NataliaO 17.08.2015
    Dzięki Holly :))

    Alistair różnie to bywa, ja tworze ją według swojej wizji "Anki" :) Dzięki :)
  • Alistair 17.08.2015
    Rozumiem pomysły, po prostu to mi do niej pasuje
  • NataliaO 17.08.2015
    wiem, wiem :)
  • KarolaKorman 18.08.2015
    ,,sama zrobiłam z siebie prostytutkę '' - uważam, że to za mocne słowa
    Całość fajnie idzie do przodu. Jest interesująco, zostawiam 5 :)
  • Marzycielka29 18.08.2015
    Super prowadzisz czytelnika w opowiadanie. Każdym rozdxiałem pokazujesz, co nie co o ich uczuciach, życiu i do tego pchasz fabułę do.przodu. 5 i oczywiście czekam na kolejne:)
  • NataliaO 18.08.2015
    Karolcia zmieniła na dziewczyne lekkich obyczajów :) Dzięki :))
  • NataliaO 18.08.2015
    Dziękuje Marzycielka :))
  • Majeczuunia 18.08.2015
    Jejku, aż mi się trochę żal zrobiło Anki. Nie sądzę, że ona i Damian to sam seks, ale też nie myślę, że ona będzie gotowa zostawić dla niego Wojtka. Sądzę, że ona jest po prostu rozdarta. A Kuba sobie tam po prostu jest... Taki dzieciak trochę, zaleca się do Anki, ale myślè, że ona mu tylko narobi nadziei a potem złamie mu serce. Dobra, i tak 5 :D
    PS. Jeśli ta strona, na której publikuje Kuba, to Opowi, to cię będę kochać na wieki (już teraz kocham, ale co tam XD)
  • NataliaO 18.08.2015
    tak, to Opowi :)
  • Majeczuunia 18.08.2015
    Jej! A może będzie jakaś wzmianka o jego użytkownikach...? XD Czas pokaże :P
  • NataliaO 18.08.2015
    możliwe, jednak z powodu dzisiejszego powstałego opowiadania seria będzie skrócona ;)
  • Ichigo-chan 18.08.2015
    5 jak zawsze :) Lubię to, jak w każdym rozdziale coraz lepiej poznaję bohaterów.
    I pozostaje pytanie...
    Team Kuba, Damian czy Wojtek? XD Chyba najbardziej lubię Damiana...
    I szkoda, że będzie skrócona, ale najważniejsze, żeby Tobie się dobrze pisało :)
  • NataliaO 18.08.2015
    Skrócę, bo nie chce nikogo deptać ;)
  • Ichigo-chan 18.08.2015
    Moim zdaniem nie deptasz, Nat. To po prostu najpopularniejsze opowiadanie. Zresztą nie dajesz chyba więcej niż jednego rozdziału dziennie (chociaż nie jestem ostatnio zbytnio na bieżąco, więc może się mylę XD), więc spamu na głównej nie ma.
  • Anonim 18.08.2015
    I tak będzie, że innych depczemy :/
  • NataliaO 18.08.2015
    jedne rozdział dziennie.... nie chce sprawiać innym przykrość, szkoda, że nikt nie pomyślał o mnie, ale cóż życie
  • Ronja 18.08.2015
    Przecież jak ktoś chce to czyta, jak nie chce to nie czyta. Nikt nikogo nie zmusza. Nie skracaj swojej pracy Nat, pod wpływem czyjegoś komentarza :).
  • Anonim 18.08.2015
    Niektórzy niektórych zmuszają :( Ale ogólnie popieram Cię, Ronja ;)
  • MrJ 18.08.2015
    Boże zaczynacie. Deptanie było ogólno użyte, nie jako atak, czy ja się nie wyrażam jakoś dokładnie? Chodziło mi o metaforę, a tu już problemy. Tu nawet nie można nic o nikim napisać.
  • NataliaO 18.08.2015
    Ronja, poczułam się fatalnie czytając coś takiego. Brzmi to jak przeszkadzasz idź sobie :(
  • NataliaO 18.08.2015
    MrJ jak coś piszesz pomyśl nad tym, a nie teraz uważasz, że robię problem.
  • MrJ 18.08.2015
    Nie uważam, że robisz problem. Tyle, że było tam napisane czy uważam to za złe. A teraz zaczyna się wojna.
  • NataliaO 18.08.2015
    Nie robię wojny, wojny w moim wykonaniu nie chcesz zobaczyć ;) A to co napisałeś dla mnie jest brakiem szacunku dla drugiej osoby. Nie znoszę ludzi, którzy nie wiedzą co to szacunek i pokora, bardziej o dbanie o nowych wydaje mi się, że chcesz zadbać o swoją wizję opowi.
  • MrJ 18.08.2015
    Szczerze trochę tak. Z tym, że moja wizja ma wspierać to do czego stworzono tą stronę, czyli rozwijać amatorów. Teraz mamy masę nowych amatorów przeciw starym wyjadaczom i wiecie co, jakoś mam wrażenie, że to ci pierwsi potrzebują więcej uwagi niż wyjadacze.
  • NataliaO 18.08.2015
    Nie, ty masz wyjść na boga w oczach innych, a nim nie jesteś. Tyle ode mnie.
  • Anonim 18.08.2015
    Nat, daje ci kciukała XD
  • MrJ 18.08.2015
    Na boga? Pff. Pudło Nat, jestem ateistą nie wierzę w wielbienie czegoś lub kogoś. Ja wiem, że jestem nieidealny i marny ze mnie pisarz, ale uwielbiam robić apele społeczne, z tym, że jak widać z marnym skutkiem. Gdybym chciał być bogiem ponad wami to bym się ubiegał o moda i anulował bym wam teksty. Bo widzicie bóg nie mówi, bóg pali w świętym ogniu.
  • Anonim 18.08.2015
    Niewiele Ci brakuje do rozpoczęcia takowych poczynań.
  • Alistair 18.08.2015
    Ty chyba naprawdę nie wiesz o czym mówisz. Nawet nie mam możliwości robienia czegokolwiek, a jakoś nie chce mi się użerać z ubieganiem o moda. Tyle, święty ogień odwołany, spadam do siebie w swojej małej klitce boskości. Peace.
  • Alistair 18.08.2015
    I się wydałem z eksperymentem społecznym. Tak na koniec
  • Anonim 18.08.2015
    Wydaje mi się, że to Ty nie wiesz, o czym mówisz, MrJ. Starszy ode mnie, a mam wrażenie, że mniej ode mnie wie.
  • NataliaO 18.08.2015
    Niektórzy rodzą się przeciętni, niektórzy osiągają przeciętność, a innym przeciętność zostaje narzucona.
  • Alistair 18.08.2015
    Nie wiem co to ma być, ale głębokie. A teraz wylatuje, bo już i tak nie mam po co pisać. Nara
  • Anonim 18.08.2015
    Hajimaru no wa sayonara.
  • Alistair 18.08.2015
    Pisz po polsku, przynajmniej jak próbujesz mi przygadać na koniec, czy coś, bo 'kawai' to to nie jest.
  • Anonim 18.08.2015
    "Kawaii" pisze się przez dwa "i".
    Hajimaru no wa sayonara - czas rozpocząć pożegnanie. Wystarczy wpisać hasło w google.
  • Alistair 18.08.2015
    Google translate nie jest tak dobry. I wiem że to rodzaj pożegnania, a pisownia to inna bajka. Sayonara by mi wystarczyło
  • Anonim 18.08.2015
    Nie trzeba nawet wpisywać w translator google.
  • Anonim 18.08.2015
    Muszę pisać koma jeszcze raz T.T

    " Nie mówiłam prawdy Kubie, trochę zataiłam, co nie, co dla siebie. Zakochałam się w Wojtku od pierwszego wejrzenia, ale …" ~ Co nieco, nie powinno być spacji przed wielokropkiem.

    "No, co?" ~ "No co" piszemy bez przecinka, bo jest to jedno wyrażenie

    "Niestety nic nie przykuło moją uwagę" ~ Nic nie przykuło mojej uwagi.

    "Zadzwoniłam po pizze, kiedy Damian wrócił postanowiłam skorzystać z łazienki i zamoczyć swoje ciało, brudne, nie, a może jednak." ~ Trochę w tym zdaniu namieszałaś :(

    Rozdział mi się podoba, szczególnie to o opowi XD
  • Anonim 18.08.2015
    A i więcej błędów nie wyłapałam, a jeśli jakieś są, to ich nie zauważyłam, bo za bardzo wciągnęła mnie treść ;)
  • Angela 18.08.2015
    Staram się, ale jakoś nie mogę przekonać się do Anki. Nie zmienia to jednak
    faktu, że czytam z przyjemnościom : ) 5
  • NataliaO 18.08.2015
    Tak, nie przekonuje hihi Dzięki :)
  • Amy 19.08.2015
    Może Anka nie jest wcale taka zła? Chciałabym, żeby złamała serce Damianowi, ale wątpię, by moje widzimisię zostały wzięte pod uwagę. :D Podoba mi się, choć brakuje mi... hmm... brakuje mi kogoś, kto by Anki nie lubił albo chociaż zrozumiał, że ona wcale nie jest taka super.
  • Alistair 19.08.2015
    Jeśli mogę to skomentować, mam wrażenie, że otoczenie mężczyznami takiej osoby jak Anka, zapewnia jej pewne bezpieczeństwo, bo facet to facet, póki dziewczyna z nim sypia, nie zada pytań, a przynajmniej odnoszę często takie wrażenie.
  • NataliaO 19.08.2015
    Dziękuje wam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania