-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Prue 19.08.2015
    Podobał mi się początkowa wypowiedź Anki o ptaszkach :) I to zakończenie, o co chodzi do cholerki? I ciekawe czy Kuba powie, a może Anka go udobrucha. Dam 5
  • NataliaO 19.08.2015
    * Poodbała
  • NataliaO 19.08.2015
    eee dupa chciałam poprawić a sama się pomyliłam hihi ... Mniejsza o to mi też anki słowa się podobają. Dzięki ;)
  • Prue 19.08.2015
    Luz. Ostatnio coś się mylę. Ładne są słowa Anki.
  • NataliaO 19.08.2015
    ja się zawsze mylę :)
  • Amy 19.08.2015
    Mam nadzieję, że Kuba powie Wojtkowi. :)
  • NataliaO 19.08.2015
    Haha :)
  • levi 19.08.2015
    trochę szkoda, że pijany Kuba nic nie mówił, bo może wtedy by choć przez chwilę pokazał się jako wyluzowany dziewiętnastolatek, ale i tak 5 :)
  • Majeczuunia 19.08.2015
    Czoooo się to dzieje? WTF? Tak kapeczkę nie ogarniam... Na szczęście mam następny rozdział przed sobą :) Także zostawiam 5 i idę dalej ;)
  • NataliaO 19.08.2015
    Dziękuje Bardzo Obojgu :))
  • KarolaKorman 20.08.2015
    Tylko co on chce powiedzieć? To, że się zakochał, czy to, że zdradza go dziewczyna? Lecę dalej, żeby się dowiedzieć 5 :)
  • NataliaO 20.08.2015
    dzięki :))
  • Anonim 20.08.2015
    "Miałem skwaszoną minę, gdy przekraczaliśmy próg jej domu, bo myślałem, że to jej dom, ale jak się okazało po wejściu do środka to dom jej koleżanki, Marceliny." ~ Aż trzy razy powtórzenie słowa "dom".

    "Miała taki sam kolor włosów i oczy, na dodatek miała podobny styl ubierania, niby na luzie, ale za razem bardzo seksownie." ~ Wydaje mi się, że powinno być: "Miała dokładnie ten sam kolor włosów i oczu (...)"

    "Mój oddech jakby nagle przyspieszył, serce biło jak oszalałe i nie wiem, dlaczego, ale wybiegłem z pomieszczenia, stanąłem na progu domu i zaczerpnąłem świeżego powietrza." ~ Wydaje mi się, że "jakby" jest tu niepotrzebne, ale nie jestem pewna.

    "- Nie – odparłem Agacie, która położyła swoją dłoń na mojej ręce i splotła nasze palce, zacisnęła przy tym tak silnie, że myślałem, iż za chwile krew nie dotrze do niej" ~ Ze zdania nie wynika co zacisnęła, choć oczywiście domyślam się, że chodzi o palce. Chyba lepiej byłoby cały opis przebudować :( Zabrakło kropki na końcu zdania.

    "Głupie, faktycznie porąbane, ale od kąd się z nim pocałowałam nie potrafię nawet na chwilę przestać o nim myśleć, za bardzo fruwało mi w brzuchu, a może te cholerne ptaki dziś za głośno zaśpiewały przypominając mi jak wczoraj moje serce śpiewało cichą melodie z pozytywki przy naszym pocałunku." ~ Odkąd piszemy łącznie, zdanie jest nieco przydługie.

    "Jak w jednej chwili możesz kogoś nie lubić, tylko go tolerować, a w następnej chcesz mieć go blisko siebie, że by móc oddychać jego powietrzem." ~ "Żeby" piszemy łącznie.

    "Sama nie wiem, wydaje się jak na swój wiek bardzo dorosły, odpowiedzialny, pomocny, fakt denerwuje mnie czasem, nie, bardzo denerwują mnie jego mądre wypowiedzi, a jak mnie poprawia." ~ Trochę namieszałaś w tym zdaniu :(

    "To jeszcze chłopczyk, nawet, jeśli ci się podoba to, co z tego, a jeśli się zakochujesz musisz to przerwać." ~ Zbędny przecinek przed "jeśli", powtórzenie "jeśli", ale nie wiem, czy specjalnie czy nie.

    "Pukanie do drzwi ocknęło mnie z myśli." ~ Bardziej by pasowało "ocknęło mnie z zamyślenia".

    "- Anka.
    - Co, ty ze sobą zrobiłeś?
    - Napiłem się – wybełkotał.
    - Chyba zapiłeś – odparłam." ~ Ten dialog mnie rozwalił XD

    " Oparł się o ścianę i powoli osunął w dół, zakrył twarz swoimi brudnymi dłońmi, pewnie się przewrócił, pomyślałam i patrzyłam na niego." ~ Myślę, że po "dłońmi" bardziej pasowałaby kropka niż przecinek, bo dalej piszesz to, o czym bohaterka pomyślałam, a raczej nie pomyślała, ze osunął się powoli itd.

    "- Przepraszam, że tak wyszło. Za to, co powiedziałam i … Za to, co widziałeś – spojrzał na mnie pustym i nieobecnym wzrokiem, jednak po chwili jakby jego wzrok wyrażał coś jeszcze, ale nie dopatrywałam się w nim nic dobrego." ~ Powtórzenie słowa "wzrok". Lepiej byłoby w jednym z fragmentów zmienić "wzrok" na "oczy".

    "- Nie chce, że byś odchodziła… Co ty mi zrobiłaś – zaczął chyba płakać" ~ "Żebyś" piszemy łącznie, zabrakło kropki po "płakać".

    "Jeśli poznasz kolejną prawdę o mnie twoja idealna wizja Ani rozsypię się szybciej niż pękająca porcelana w sklepie, do, którego właśnie wszedł gruby słoń." ~ Zbędny przecinek przed "którego".

    Już wiem jak wyglądałaby osoba, z którą kojarzy mi się Kuba, po pijaku XD
    Świetny rozdział, jak zwykle ;) Ty chyba nigdy nie napiszesz czegoś, co mi się nie spodoba :D
  • NataliaO 20.08.2015
    gosia poprawiła co nie co ;)
  • NataliaO 20.08.2015
    Jak by wyglądała? :*
  • Anonim 20.08.2015
    Co nieco* XD
    Jakby*
    A co jakby wyglądała? :O
  • Angela 20.08.2015
    Ja mam nadzieję, że jednak jeszcze Wojtkowi nie powie : ) 5
  • NataliaO 20.08.2015
    dzięki :))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania