-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Prue 20.08.2015
    Czy ona się teraz zastanowi nad przyszłością z Damianem. Czemu im przerwałaś, ale Anka miała rację to nie ich czas, jeszcze nie. Młody chłopak, ehhh nie wiem czy im się uda?! Ode mnie 5
    Ps. Nie kończ tego jeszcze ;)
  • NataliaO 20.08.2015
    to się nie uda młody chłopak i dziewczyna z problemami, a raczej bagażem... Hmmm :) Dziękować.
  • Holly2004 20.08.2015
    5. Nic więcej mówić nie trzeba. ;)
  • NataliaO 20.08.2015
    hihi fajnie, że trwasz jeszcze w tym moim opowiadaniu, dzięki za odwiedziny Holly :*
  • levi 20.08.2015
    Robi się co raz ciekawiej :), 5 :)
  • NataliaO 20.08.2015
    a, staram się. Dzięki :))
  • Alistair 20.08.2015
    A już myślałem, że mój imiennik się ogarnie i pójdzie dalej. Cóż trudno, taka wizja, Agata musi być tą miłą smutną. Szkoda, ale opowiadanie ok, choć znów zagubione przecinki. Nie wypiszę ich bo siedzę na telefonie, może później.
  • Ronja 20.08.2015
    Eh.... Ania za daleko zabrnęła. To tak jakby na początku nie mogła powiedzieć "nie" Wojtkowi i teraz robi to z kazdym, nie potrafi stanowczo powiedziec ani nie, ani tak, brnie dalej w bagno... mam nadzieję, że znajdzie w sobie siłę by to zatrzymać. Kuba mnie wkurzył niemiłosiernie... taki świętoszek, Ankę oceniał bez litości, a sam to co? Pocałował się z zauroczoną nim, dziewczyną, dał jej zapewne nadzieję, a potem miał to w głębokim poważaniu. Totalny dupek, najgorszy typ faceta. Bardzo się na nim zawiodłam.
    Rozdzialy oczywiście super, Nat :)
  • Holly2004 20.08.2015
    Twoje opowiadania są genialne, Natalia! :*
  • Anonim 20.08.2015
    "- Cześć – do kuchni wszedł Wojtek, usiadł obok i patrząc na moją twarz spytał" ~ tutaj na końcu pasowałby dwukropek.

    "- Ja nie byłem na wyjeździe, tylko u kochanki – powiedział to z taką trudnością, a zarazem lekkością, jakby pozbył się ciężaru" ~ Znowu nie postawiłaś kropki T.T

    "To życie, które wybrałem podoba mi się, tylko jest pytanie czy dalej będziesz ze mną w to brnąć – spojrzałam w jego ciemne oczy" ~ Kropka po "oczy".

    "Patrzyłam i zastanawiałam się jak mam to rozumieć. Sama też nie rozumiałam sytuacji, w jakiej się znalazłam, miałam Wojtka i Damiana, a po za tym pojawił się Jakub." ~ Poza

    "- Idę na spacer – wstałam od stołu i wyszłam.
    Postanowiłam udać się na długi spacer po parku, po uliczkach mojego ulubionego miasta, aż w końcu zatrzymałam się przed biurem, dokładnie bankiem." ~ Powtórzenie "spacer", zbędny przecinek przed "po".

    "Usiadłam na przeciw banku i spojrzałam w okno, gdzie dostrzegłam miejsce, przy, którym pracuje mój przyjaciel, mogę go tak nazwać." ~ Zbędny przecinek przed "którym".

    "Zasiadłem w salonie i przyglądałem się porozrzucanym gazetą na stole, bez sensu." ~ Bezsensu piszemy łącznie.

    "- Kuba, co jest? – podszedł do kanapy, oparł się o nią i zaczął mi się przyglądać," ~ Kropka na końcu, zamiast przecinka.

    "- Poczekaj jeszcze. Ania wyszła i pewnie … - zamilkł na chwilę" ~ Kropka po "chwilę".

    "- O czym, ty mówisz?" ~ Zbędny przecinek.

    "Kuba życie jest tylko jedno i trzeba je dobrze wykorzystać, przeżyć." ~ Przecinek przed "życie".

    "Widzisz może popełniłem błąd proponując Ani tą przygodę, ale możliwe, że to była dobra decyzja, aby uszczęśliwić mnie." ~ Tę przygodę.

    "- Nie masz pojęcia jak bardzo mi na tobie zależy – natychmiast otworzyłam oczy i zobaczyłam Kubę. Zdezorientowana milczałam" ~ Brakująca kropka.

    "Brak stanika wywołał natychmiastową reakcję brodawki, jęknęłam i wplotłam mimowolnie ręce w jego ciemno blond włosy." ~ Ciemnoblond.

    "- Kocham cię, Ania … Kocham," ~ Niepotrzebny przecinek po "kocham".

    "Był zdumiony moją odpowiedzią, zawiedziony, jego ciężar ciała bardziej opadł na mnie" ~ Brakująca kropka.

    Przerwać w takim momencie? :( Jesteś okropna, Nat!
    Ech, pozostaje mi tylko czekać :'(
  • Majeczuunia 20.08.2015
    Hm... Już wyczuwam koniec tej historii XD Chyba już nie ma nadziei na Wojtka i Anię, więc przerzucam się na Damiana ;) Tak się zastanawiam, czy oni kiedykolwiek będą szczęśliwi, i jak to wyjdzie z Kubą, a Agata? Dużo tego XD Daję 5 i mam nadzieję, że końcówka opowiadania mnie zaskoczy ;)
  • NataliaO 20.08.2015
    Dziękuje Kochani za miłe słowa :))**
  • Anonim 20.08.2015
    Nat, wejdź na fb! T.T
  • NataliaO 20.08.2015
    juz
  • Dominik 20.08.2015
    Dobrze prowadzisz historię, żałuję, że im przerwałaś. Co to będzie?
    5
  • NataliaO 20.08.2015
    Dziękować :))
  • KarolaKorman 21.08.2015
    Zostawiłam sobie wisienkę na torcie na koniec dnia. Mojego, bo dla innych już jest nowy. Zakręcona historia, ale wciąga z rozdziału na rozdział. Nie będę prorokować kto z kim będzie, tylko grzecznie czekam co wymyślisz 5 :)
  • NataliaO 21.08.2015
    Dziękować :))
  • Angela 22.08.2015
    No i co ja mam napisać? te targające bohaterami uczucia, po prostu łał : ) 5
  • NataliaO 23.08.2015
    ja napisze Dziękuje :*

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania