-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Dominik 21.08.2015
    I teraz ciekawość, Kuba przeżyje? Myślę, że Anka wybierze Damiana, nie zaryzykuje dla Kuby. Taki młody, to i to uczucie takie niepewne.
    5
  • NataliaO 21.08.2015
    Dzięki, fajnie, że Ci się podoba i się wkręciłeś :)*
  • Anonim 21.08.2015
    "Chyba ostatnie dni dały mi się we znake." ~ We znaki

    " Nie chętnie podniosłem się z łóżka i wybrałem do łazienki, po przemyciu twarzy spojrzałem w lustro i widziałem bardzo przygnębionego człowieka, rozczarowanego. " ~ Niechętnie

    "- Czemu? – spytałem sam siebie stojąc w pomieszczeniu" ~ Nat, co ty masz ostatnio z tymi kropkami? :( Dalej piszesz dialog wielką literą, więc po "pomieszczeniu" powinna być kropka. Nie jest to żadne wtrącenie, więc brak kropki jest tutaj błędem.

    "„ Zrób zakupy, Anka się wyprowadziła. Zostaliśmy sami. Wrócę późnym wieczorem.
    Wojtek” ~ Nie stawiamy spacji po rozpoczęciu cudzysłowu. Cudzysłów powinien przylegać do tekstu w nim zawartego.

    "Ujrzałem pootwierane półki, kiedy podchodziłem do każdej była pusta, nawet na komodzie nie leżały porozwalane niedbale bransoletki. Odwróciłem się od półek i spojrzałem na puste łóżko." ~ Bardziej zamiast półek, pasowałyby regały czy szafki, bo półek nie otworzysz. Powtórzenie słowa "półki" i "puste".

    "- Więc co cie pchnęło do podjęcia słusznej decyzji?" ~ Cie - cię

    "Tak – dodałam po chwili ciszy" ~ Znowu brak kropki.

    "- Nie zdrowa żywność? – spytała Ewelina." ~ Niezdrowa

    "Damianowi nie trzeba było powtarzać dwa razy po krótkiej wymianie zdań z Eweliną znalazł się blisko mnie." ~ Przed "po" powinna znaleźć się kropka albo przecinek.

    "Potwierdziłem to i szybko opuściłem firmę w której pracuje." ~ Przecinek przed "w".

    "Pomyślałem, że patrzy na mnie tak jak ja spoglądam na Anię. " ~ Przecinek przed "jak".

    " Dziwne, że kochamy tych, którzy nas nie kochają, a ci, których powinniśmy pokochać od pierwszej chwili …" ~ Niepotrzebna spacja przed wielokropkiem.

    "(...) – usłyszałem jej wspaniały głos. Przyjemny dla moich uszu" ~ Te dwa zdania połączyłabym w jedno, znowu zabrakło kopki.

    "-Poczekam w sklepie – rzekł jej towarzysz, a potem zostawił nas samych." ~ Zabrakło spacji po myślniku.

    "- Kuba! – krzyknęła raz, potem chyba drugi, ale jedynie usłyszałem pisk opon. Następnie silne uderzenie jakby moje ciało z czymś się zderzyło, a potem ból, który rozrywał moje ciało, na koniec dotarł do mnie zapach świeżej farby na masce samochodu." ~ Powtórzenie słowa "potem".

    Nie! Tylko nie on, tylko nie Kuba! T.T
  • Majeczuunia 21.08.2015
    Podnoszę leniwą dupę z łóżka (tak, Majeczuunia śpi do dwunastej), wchodzę na Opowi, a tu takie rzeczy...
    Kuba przeżyje? Pewnie przeżyje, bo i Remek z jednego opo wpadł pod samochód i przeżył... A i kompletnie rozumiem Anię. Niby Kuba ma dziewiętnaście lat, jest kuzynem Wojtka i tak dalej, a ona czuje się rozdarta między nim a Damianem. Idę dalej, bo bardzo mnie ciekawi kolejny rozdział. 5
  • Holly2004 21.08.2015
    5 :* Miejmy nadzieję, że przeżyje xD
  • NataliaO 21.08.2015
    Dziękuje za komentarze :))***
  • KarolaKorman 22.08.2015
    Pokomplikowałaś, idę dalej :)
  • KarolaKorman 22.08.2015
    Zostawiłam 5
  • NataliaO 22.08.2015
    ja zawsze komplikuje hihi
  • Amy 22.08.2015
    A ja nie jestem pewna czy chcę, by Kuba przeżył. Lubię, gdy ktoś, TYLKO W OPOWIADANIACH, umiera. Ale dlaczego to musi byc akurat Kuba? No nic, trzeba zobaczyć, co będzie dalej.
  • NataliaO 22.08.2015
    aha :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania