Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • betti 24.12.2018
    Teraz wiem już z czym mi się to cały czas kojarzyło... ''Stara baśń'' Kraszewskiego. Nie dlatego, że czary, wiara, zabobony, ale przede wszystkim lekkość, delikatne tkanie historii...

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt
  • Nazareth 02.01.2019
    Oj, strasznie mi tym Kraszewskim poslodzilaś ;) Bardzo dziękuję, chociaż do mistrza mi jeszcze bardzo daleko.
  • Karawan 24.12.2018
    Czepialski
    Samowtór rozbiliśmy - jakie wtór jak ich było więcej (samotrzeć, samoczwart?) - licencja poetica? część osobowości braci? No, ale Czepialski lubi ponarzekać ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku i kolejnych historii, które będą się domagać byś je z siebie wyrzucił. Dziękuję! ;)
  • Nazareth 02.01.2019
    Cześć osobowości, obaj (A Lis szczególnie) są trochę narcyzami ;)
  • Ozar 28.12.2018
    No kurde chyba nie piszesz tego poważnie - ostatni odcinek kufa nie!!! To moje ulubione teksty na opowi a tu takie coś. Zaraz to odwołaj, bo kurde się wkurzę. Nie możesz zakończyć tak ciekawej i dla mnie bajecznej serii. Nazareth nie rób tego plissss. jestem twoim fanem od zawsze i nawet teraz kiedy już mnie praktycznie nie ma na opowi zawsze wejdę poczytać Braci. Proszę nie kończ tej serii!!! Piszesz nie dość, że bardzo dobrze, to jeszcze poruszasz tematy, o których rzadko kto pisze, a do tego masz dobry język i ciekawe pomysły. To kurde aż żal zakończyć wierz mi, bo przeczytałem już ogrom różnych dzieł i mogę powiedzieć uczciwie, że Bracia to jedna z najlepszych historii jakie czytałem. Także pomiarkuj waść co mówisz i nie daj się więcej prosić!!!
  • Nazareth 02.01.2019
    Koniec tego opowiadania, nie serii, myślę że jeszcze jakieś o Wilkach kiedyś spłodzę. Pomysłów już mam kilka, więc spokojnie :)
  • Ozar 03.01.2019
    Nazareth Trzymam za słowo. Ale nie jakieś i kiedyś, tylko jak najszybciej! Może coś tym razem z Mazurami, z którymi Polanie też toczyli boje?
  • Nazareth 03.01.2019
    Ozar o Mazurach akurat nie myślałem ale nigdy nic nie wiadomo ;)
  • Agnieszka Gu 30.12.2018
    I tu więc podleciałam. Świetne zakończenie... niedopowiedziane do końca...
    Jestem zachwycona twoim stylem, wyobraźnią, sposobem budowania zdań, wiedzą....
    I tylko szkoda, że to już koniec...
    Czekam na kolejne twe cuda tutaj :) Tej opowieści cd... lub innej jakowejś nowej początek.
    Pozdrowionka :)
  • Nazareth 02.01.2019
    Dziękuję bardzo, to niesamowicie miłe. Na pewno coś tu jeszcze trafi :)
  • No i pięknie! Niby koniec, ale jest wiele ścieżek, którymi można podążyć...
    Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze pociągniesz ten temat, bo masz do tego dryg i moim zdaniem na pewno warto.
    Pozdrawiam i oczywiście jak wszędzie wcześniej tak i tu 5!
  • Nazareth 03.01.2019
    Bardzo dziękuję. Cieszę się, że się nie zawiodłeś.
  • Dobry wieczór!
    Przypominamy o obdarowywaniu zestawami – jutro o godz. 20.00.
    Pozdrawiamy :)
  • Nazareth, oto Twój zestaw:
    Postać: Dowódca plemienia
    Zdarzenie: Wyścig traktorów

    Gatunek (do wyboru): Fantasy/dark fantasy lub Pamiętnik/dziennik/retrospekcja lub Horror i pochodne
    Czas na pisanie: 9 czerwca (niedziela) godz. 19.00

    Powodzenia :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania