-

 

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Nuncjusz 31.05.2019
    Resztę dopisz później
  • yanko wojownik 31.05.2019
    z czystego powietrz - popraw sobie na powietrza.

    Ale od paru matka - zabrakło jakiegoś wyrazu.

    zabiera ze sobą wszystko - zabiera wszystko wg mnie wystarczy.

    Ale jak coś, to dopiszesz później:) Ja tak sobie mówię, że poprawię później i... - później jakoś mnie wymija.

    Od czwartej linijki zaczyna być poetycko.
  • pkropka 31.05.2019
    "podnosi poziom w rzekach, które następnie niczym wielkie wiaderko się wylewają." - może 'niczym z wielkiego wiaderka'? Tak brzmi, jakby wiaderko było płynem, mogącym się wylać.
    Faktycznie poetycko. Nie znam się, ale mam wrażenie że w poezji lepiej się odnajdujesz.
  • Margerita 31.05.2019
    dzięki ja się odnajduję we wszystkim po trochu
  • Something 31.05.2019
    Margerita Ciekawe, Mar, ciekawe. :)
  • Margerita 31.05.2019
    Something
    dziękuję
  • Pan Buczybór 31.05.2019
    obiektywnie suabe
  • Margerita 31.05.2019
    aha
  • Canulas 01.06.2019
    Tekst taki, jakby Ci ktoś trzymał łeb pod wodą. Piszesz, piszesz i łup - zanurzenie. Potem znów piszesz. Takimi falami to idzie.
    Tłuste 3
  • Margerita 01.06.2019
    dzięki
  • sensol 01.06.2019
    no nie zachwyca
  • Mia123a 02.06.2019
    Hejo Marg, sama nie mogę nic napisać, więc se grzebię w cudzym. Paczaj jak ja to widzę :

    Podkarpacie zawsze słynęło z czystego powietrza, pięknych widoków i okazałych zamków. Jednak teraz matka natura często płacze. Silny nurt pędzący z prędkością błyskawicy, topi wszystko to, co napotka na swojej drodze. Pola, lasy i do niedawna zielone łąki otula mokrą pierzyną.
    Wiatr gra na flecie, a burza przy jego akompaniamencie nuci upiorną kołysankę. Ostre błyski tak jak baletnice kręcące piruety, przecinają na kawałki blade niebo.

    Się oczywiście nie sugeruj, tak se tylko napisałam dla urozmaicenia mego komentarza. Ogólnie to Marg umisz lepiej pisać! Tu cztery na szynach.
    Pozdrówka!
  • Margerita 02.06.2019
    dzięki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania