---

-

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • Neurotyk 11.05.2016
    Co wejście smoka XD Witamy :) 5
  • Była rockmana 11.05.2016
    Być może, być może... Dziękuję za powitanie Neurotyku :)
  • Neurotyk 11.05.2016
    *co za wejście smoka :) Witam:) Czyli laureatka konkursów poetyckich również?:)
  • Była rockmana 11.05.2016
    Można tak powiedzieć... Parę ich było, w tym ogólnopolskie. Poetyckie, jeden filozoficzny wygrany :)
  • Neurotyk 11.05.2016
    Czyli z przyjemnością czekam na twoją twórczość oraz komentarze i cenne rady, i wskazówki :)
  • Była rockmana 11.05.2016
    Ha ha, nie ma czym się znów tak chwalić, teksty nieidealne są, ale pracuję, pracuję nad nimi, a i pomysłów na "udziwnianie" mam dużo :) Przez trzy lata musiałam dogłębnie analizować różne teksty, znanych i nieznanych, coś nie coś zostało, więc może się przydam, choćby w małym stopniu :)
  • Okropny 11.05.2016
    I jak tu Cie powitać, jak od pierwszego zdania torsje, bo "Rysiu Riedel" i Dżem?
  • Była rockmana 11.05.2016
    Lubisz, czy nie znosisz? :)
  • Okropny 11.05.2016
    Torsje = wymioty
  • Była rockmana 11.05.2016
    Aha, spoko...
  • Lotta 11.05.2016
    Witaj na opowi :D Na pewno zajrzę na Twoje teksty. ;)
  • Była rockmana 11.05.2016
    Dziękuję za powitanie :) Będzie mi bardzo miło :)
  • Nożyczki 11.05.2016
    Była rockmana - była jakiego rockmana?
  • Była rockmana 11.05.2016
    To tajemnica... dlatego taki nick, "dowiesz się" wszystkiego w swoim czasie, czytając moje teksty.
  • Okropny 11.05.2016
    Była rockmana, trochę to żenujące, że twoj nick pochodzi od faktu, ze jesteś "byłą rockmana".
  • Okropny 11.05.2016
    W ogóle, Nożyczki, napierdalaj następną część, ludzie czekają!
  • Była rockmana 12.05.2016
    Nick jak nick, a skąd w ogóle wiesz, że jestem? Myślę, że to bardziej skomplikowana sprawa... Widzę jednak, że nick wydał się dziwny, a to znaczy, że spełnil swą rolę. Możesz się z tym nie zgadzać, ale jakoś się ustosunkowałeś. To lepsze dla piszącego niż obojętność. Być może Ci się nie podoba, jeśli nie chcesz, nie czytaj... Do drugiego Twojego komentarza się nie ustosunkuję.
  • Neurotyk 11.05.2016
    "Dlatego osobiście uważam, że z tekstami trzeba "wyjść" do ludzi. Zwykłych, zagonionych, "niepoetów" i "niepisarzy". Być może oni będą rozumieć z nich więcej. Ci drudzy często bowiem robią z siebie grono sakralne, choć nie wszyscy... Przecież tu chodzi o umiejętność przekazania czegoś i samego pisania. Być może również mojego... "

    "Święte" słowa twoje. Tak, uwielbiam teksty piosenek, zarówno piosenek literackich (Kofta, Starsi Panowie, Agnieszka Osiecka, Młynarski), poprzez klasykę muzyki popularnej, w formie Lady Punk , Perfect, Budka Suflera, Dżem, Kasa Chorych. Bogdan Olewicz – mój faworyt. Kończąc na poezji śpiewanej w stylu Grechuty, Sojki... Bajona.... Muzyka, teksty, które nie wprost, aczkolwiek tłumaczyły nam świat i nadal tłumaczą, zwykłym ludziom, 'niepoetom', jak napisałaś :)
  • Neurotyk 11.05.2016
    *Pank
  • Neurotyk 11.05.2016
    *Bajora, przepraszam za dyletanctwo, ale to nie prawda, uwielbiam Bajora, tylko mi się myli zawsze z Bajonem, reżyserem :D
  • Była rockmana 11.05.2016
    Rozumiem, każdemu się może pomylić :) Wiesz, ja lubię teksty piosenek raczej z "ekipy popularnej". Szczerze, choć to dziwne, to poezja śpiewana osobiście mnie drażni, bo przy wykonywaniu jej zazwyczaj ludzie nie potrafią śpiewać. I to leci tak:
    - jak tekst fajny, to ktoś zazwyczaj śpiewać nie potrafi
    - jak potrafi dobrze śpiewać, to tekst czasami dziwny... Tak to z poezją śpiewaną.
    Dlatego wolę popularnych :) I myślę, że to właśnie oni powoli zmieniali stosunek artystów do społeczeństwa i społeczeństwa do artystów, wychodząc na przysłowiową ulicę...
  • Angela 12.05.2016
    Witaj na opowi : ) Bardzo miło, że w tym tekście przedstawiłaś się nam i przybliżyłaś nieco swoją osobę : )
  • Była rockmana 12.05.2016
    Dziękuję za milutki komentarz :-) Pozdrawiam serdecznie!
  • Vasto Lorde 12.05.2016
    Witaj ^^ zainteresowałaś sobą, już czekam na pierwszą pracę :)
  • Była rockmana 12.05.2016
    Dziękuję, miło mi. Kolejny tekst będzie niebawem. :) Pozdrawiam! :)
  • Jesteś bardzo ciekawą osobą, masz ładny styl ;) Czekam na opowiadania!
  • Była rockmana 12.05.2016
    Dziękuję, miło :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania