Całuje, mając kefir w ustach

..

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • Lamb 15.03.2019
    ,,Tymczasem...

    Prowadzi mnie tam, gdzie: nie ma drogi, trwogi umierających biesiadników. Głosy zdychają jak muchy porażone prądem. Miejsce zaczyna lśnić ideałem. Za lasem morze, za morzem Szwecja. Tutaj: nasza polana.''

    To bardzo ładne.

    Świetnie uchwycony weekendowy, imprezowy zgiełk, już wypluty z sensu, czuć upojenie i chaotyczną, tak powtarzalną i odwiecznie identyczną krajobrazowość friday nights, coś jest zawsze w tych wieczorach takiego samego, ładnie to tu ujęte.

    ,,Bit serca, sample oddechów'' - też śliczne :).

    ,,Dłoń jako kuzynka Antychrysta, obnażająca fakty. '' - i tooo.




    Świetny tekst, cudowne słownictwo, rytm. Doskonały zmysł obserwacyjny w tej części pierwszej, opisu wędrówki imprezowiczów, doskonale poubierane w słowa sceny erotico w tej części drugiej, intymniejszej.
    Końcówka mocna.


    Ach, czekałam, aż znowu coś dodasz :))).
  • jagodolas 15.03.2019
    Lamb, dzięki wielkie za Twój koment :)
  • Aisak 15.03.2019
    Styl kojarzy mi się z dwoma osobami stąd.
  • Light 15.03.2019
    Mi z Florianem!
  • jagodolas 15.03.2019
    Nie wiem z kim, ale ten styl mnie już męczy, chciałbym trochę inaczej :) dzięki
  • jagodolas 15.03.2019
    Z Florianem, to porównanie dla mnie zajebiste, choć czuje że jestem przy Nim b. mały
  • Light 15.03.2019
    jagodolas ależ tak jest bardzo dobrze, nic nie zmieniaj :)
  • jagodolas 16.03.2019
    Heh, może se zmienie. A co :)
  • Florian Konrad 26.03.2019
    Jeju... aż mi głupio, że ktoś tak pisze. nie ma co się czuć mały przy mnie, wcale nie jestem gigantem - mam 182 cm wzrostu :D
  • jagodolas 26.03.2019
    A ja mam 177, także tego :)
  • Aisak 15.03.2019
    tak :) z Florkiem i z Okropnisiem.
  • Lamb 15.03.2019
    W mojej opinii skromnej Okropny koło tego nawet nie stał. 10 kilometrow od tego nawet nie stal. A Florian Konrad jest mniej kameleoński, jak to artysta: jest egocentrykiem, Florian Konrad umie przepieknie, ale tylko o Florianie Konradzie.

    Ten zas niesamowity typ ma doskonaly zmysl wczuwania sie w. Oraz obserwacyjny. Umie wejsc w skore kobiety i napisac z tej perspektywy, przy topornosci stylu Okropnego jest krolem miesistej poetyki, a slowami żongluje se tak, ze mozna jeno bic brawo.

    Co nie umniejsza w niczym Florianowi Konradowi wg mnie, bo on naprawde przepieknie umie o tym, co tam u Floriana Konrada.
  • jagodolas 16.03.2019
    Okropnisia nie czytałem. Ale wszystko przede mną :)
  • jagodolas 16.03.2019
    hehe, Lamb :) Znaczy nie chcę startować do żadnych zawodów z potęgami prawdziwymi bo wiem że przegram. Znam swe miejsce i jest chyba git mi. Ale i tak miło bardzo. Noc zrobiona. Dzięks :)
  • Florian Konrad 26.03.2019
    Lamb Florek - kawał egocentryka, bomba zegarowa we łbie wciąż mu tyka :)))))))
  • betti 15.03.2019
    Czytając wyświetlił mi się obraz naszych rodaków za granicą. Ten szał, kiedy przyjeżdżają i czują wolność... są przecież anonimowi w obcym kraju, więc można wszystko. Kiedyś na to patrzyłam i zachodziłam w głowę, jak możliwa jest tak szybka przemiana. Z matek, żon wychodziły zwykłe dziwki, głośne, upojone tanią wódką i towarzystwem mężczyzn, którzy gdzieś tam w Polsce zostawili żony, dzieci... a jak którejś trafił się jakiś zagraniczny typ, to nawet narkotyków nie trzeba było, tak upojona powodzeniem.


    Czytam, że Aisak znowu jakieś teorie spiskowe węszy... mnie to nie obchodzi, kto to napisał. Tekst dobry, obrazy precyzyjnie nakreślone, czegóż trzeba więcej...

    Pozdrawiam.
  • jagodolas 16.03.2019
    Dzięki za wpadnięcie i komencik bardzo :)
  • kalaallisut 16.03.2019
    Padam już i tylko skrótowo zaakcentuje obecność:obraz czytelny i doodczytu dla pozostałych z zakończeniem które wbija w fotel. Świetne
  • jagodolas 16.03.2019
    Dzięki za obecność serdecznie i mile :)
  • sensol 16.03.2019
    fantasticzne! pokręcone ale nie na tyle, żebym stracił trop. "Dorota wyraźnie zniesmaczona, zmęczona, zdezelowana." świetnie dobrane przymiotniki, szczególnie "zdezelowana" wbił mi się w głowę i otworzył mnie na obraz wczorajszej (?) damy. gratulejszyn!!
  • jagodolas 16.03.2019
    Zdezelowanym nie jest łatwo, oj nie. Dzięki, pozdro :)
  • Freya 19.03.2019
    No przeczytałem ten też teges. Faktycznie... na koniec jest sporo erotyki. W ostatnio czytanej książce miałem scenę erotyczną, która bardzo mi się podobała. Wszystkiego trzeba było się domyślić (niejako z zarysów własności intelektualnej) z pokładu wyobraźni osobistej... :) Pzdr
  • jagodolas 19.03.2019
    Dla mnie punktem odniesienia w tym zakresie zawsze będzie Zwrotnik Raka Millera i Pożądanie Jelinek. Pożądanie nawet bardziej. Ta książka zbeształa mnie swego czasu . Dzieki za wizit :)
  • Mia123a 20.03.2019
    Pomyślałam, że się skuszę gdyż nie wiem czy wiesz ale o Twoich pracach jest naprawdę głośno. Podobnoś jesteś jakimś geniuszem. Więc przeczytałam, skuszona tytułem - co za pomysł! I treść. Stworzyłeś piękny klimat. Ciekawy. No a to zakończenie to już wogóle. Niezłe :)
  • jagodolas 21.03.2019
    O mnie głośno? A geniuszem nie jestem żadnym, mia. Dzięki piękne za wizytę, pozdrowki
  • Canulas 21.03.2019
    No i uczciwość każe mi się wyłamać. No trudno. Tekst ma wszystko, by mi sięspodować, a jednak... A jednak wiele Twoich tekstó cenię wyżej. Oczywiście to kwesia ostrzelania z Twoją twórczością. Gdyby to był mój debiut, zapewne bym piał, ale to debiut nie jest, więc... bardzo ok, ale jednak jakoś ominęło.
    Pozdrox
  • jagodolas 21.03.2019
    Dzięki Canulas, może następny tekst siadzie. Nie wiem jeszcze o czym będzie i kiedy ale będzie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania