***

***

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Clariosis 21.05.2020
    Hm, przeczytałam wszystkie części, ale jednak nie przemówiła historia do mnie. Mimo wszystko pochwalam sposób zapisów i uchwycenie amerykańskiej mentalności, gdzie taka wpadka z miesiączką na koniec zakończenia szkoły faktycznie dla nastolatki, szczególnie z USA, byłaby katastrofą i traumą doprowadzającą do obłędu. :) No i ta nauczycielka. Nie rozumiesz nic, ale ja wiem najlepiej, bo znam cierpienie i tylko to, co ja czuję, się liczy - niestety większość Amerykanów (i nie tylko niestety) ma takie podejście. Bardzo toksyczne, przez co często wiele razy źle mi się rozmawiało z klientami z USA...
    Mimo to pozdrawiam i życzę weny! Chciałam mimo wszystko napisać komentarz, byś wiedział/wiedziała (wybacz, nie wiem jakiej jesteś płci ^^) że ktoś zajrzał i przeczytał. c:
  • Kamiś 22.05.2020
    Wielkie dzięki za ciekawy komentarz :) Co do mojej płci, to jestem mężczyzną. Fakt, historia nie każdemu może przypaść do gustu. Z jednej strony jest to opowieść dla nastolatków (główna bohaterka ma wszak naście lat), a z drugiej bardziej dla dorosłych, gdyż dzieją się w niej dość przerażające rzeczy. Co do miejsca w którym dzieje się akcja — uwielbiam język Angielski i kulturę Wielkiej Brytanii. Dlatego wszystkie moje opowiadania dzieją się w Londynie.
    Kolejne części będą oczywiście dalej się pojawiać, więc jeśli jesteś zainteresowana, to zapraszam do lektury :)
    Pozdrawiam.
  • Clariosis 22.05.2020
    Kamiś To Wielka Brytania? Huh, to ta Floryda musiała mnie w błąd wprowadzić, bo nie było powiedziane, dokąd bohaterowie wracają, tylko skąd. A że jeszcze to kilka godzin zabrało, wszak USA rozległe jest. ;) No i te przesłuchanie na policji bardzo w amerykańskim stylu, więc pewnie stąd. ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania