-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • LinOleUm 16.07.2015
    Świetne! Chyba znalazłam sobie drugi obiekt westchnień~
    A tak na serio, to bardzo mi się spodobało, zostawiam pięć. Nie mam nic więcej do powiedzenia, bo nie znam się na tyle na sztuce pisania, by poprawiać innych XD
  • Anonim 16.07.2015
    Haha Jarek doświadczony technik :P Kryminał w wykonaniu Natalii? No, no, no ^^ Jestem pod wrażeniem krwawego opisu z pierwszego akapitu :D Nie sądziłem, że lubisz takie rzeczy pisać :D 5
  • NataliaO 16.07.2015
    Lin dzięki bałam się jak to wyjdzie :)
  • NataliaO 16.07.2015
    Jarek spodobał mi się film jaki patrzyłam z kuzynem, Danielem i tak mnie męczył o coś w tym stylu. Spróbowałam. A ja lubię kryminały, tylko nie umiem pisać. Krwawy, ta mała wzmianka, krwawa, ale fajnie. Gosia się cieszy :))
    Tak, Jarek technik hihi ;)
  • NataliaO 16.07.2015
    Dzięki za dobre przyjęcie Lin i Jared :))
  • Anonim 16.07.2015
    Może i technik, ale doświadczony? Nope :p Niezgorzej Ci wyszło, fajnie czasami poczytać inny gatunek niż ten w którym zwykle pisze autor :)
  • NataliaO 16.07.2015
    Fajnie, że jest całkiem fajnie :)
    Romanse i te krótkie opowi. lepiej mi idą.
  • Vasto Lorde 16.07.2015
    Techniku Jaredzie, musimy teraz czekać na rozdział drugi... a szkoda bo ten rozdział wciąga, jak woźny ćwiartkę :D Pierwszy akapit, miód malina :D Potem już utrzymano poziom, a na końcu bombka :D Dobry pomysł, ciekawe, no genialne :D Zobaczymy, jak to się rozkręci. Na tą chwilę jestem gotów dać order "Opowiadanie do którego zajrzę nie tylko raz" :D 5
  • Anonim 16.07.2015
    Ja też klikam lubię lubię to i subskrybuję kanał NataliaO :D
  • NataliaO 16.07.2015
    Vasto miło to słyszeć od Ciebie :) Dzięki za dobre słowa. I teraz Gosia będzie się bała, ze coś spierdoli :( Dzięki z całego serducha :)
  • NataliaO 16.07.2015
    Dziękuje Całej Trójce za miłe słowa :)))
  • Luka888 16.07.2015
    Super Natalia :) ! 5 Więcej pisz opowiadań kryminalnych :)
  • NataliaO 16.07.2015
    powoli, ja mam problem jak rozwinąć drugi rozdział, a już kolejne miało by być hahaa Dzięki cieszy mnie dobra opinia :)))
  • Luka888 16.07.2015
    Hehe :) dobrą motywacją jest dobra opinia :)
  • NataliaO 16.07.2015
    a mi czasem wyjdzie, że jak za bardzo chcę to nie daje rady ;)
  • Luka888 16.07.2015
    Czekam na drugi rozdział ;)
  • NataliaO 16.07.2015
    oki :)
  • KarolaKorman 17.07.2015
    Kawał dobrej roboty. Ciekawa jestem co będzie dalej. Czy prócz kryminału będzie jakiś romans 5 :)
  • NataliaO 17.07.2015
    Dzięki. Cieszy mi się buzia :)) dziękować :*
  • Lucinda 17.07.2015
    Na początek błędy: ,,nieprzyjemny" pisze się łącznie, wyrażenie ,,wpadł w kosiarkę" zamieniłabym, że ,,wpadł pod kosiarkę".
    ,,Doszedłem do niej." - lepiej by brzmiało np. ,,podszedłem do niej". ,,za nami stanął Dominiki Horn" - literówka w imieniu ,,Jego szybkie pojawienie zdziwiło mnie." - powinnaś dodać ,,pojawienie się", wtedy byłoby poprawnie. ,,skrzywiłem się myśląc, kto cię zabił skoro byłeś tak nieskazitelny." - tu tylko drobna uwaga, przecinek zastąpiłabym dwukropkiem, ponieważ bohater wypowiada w głowie swoją myśl. ,,Zszedłem i czekał na mnie." - w języku polskim jest coś takiego, że w jednym zdaniu jest jeden podmiot. A w tym zdaniu ,,zszedłem" (ja) i ,,czekał" (on) są dwa. Musisz je rozdzielić. To samo: ,,Podszedłem do samochodu (kropka) wyciągnął do mnie dłoń, a ja po prostu sobie wsiadłem do środka samochodu."; ,,Był normalnym mężczyzną, dość młody i od razu wyczułem, że pochodzi z tego przypadku gdzie wszystko będzie wiedział lepiej ode mnie." - zamiast ,,młody" powinnaś napisać ,,młodym", aby dopasować formy do osoby. No i interpunkcja, ale o tym pisałam nie raz. Nie ma co się powtarzać. Czytam naprawdę dużo kryminałów. Bardzo je lubię. I muszę przyznać, że twój zapowiada się ciekawie. Zainteresowałaś mnie i lekko napisałaś, dlatego daję 5 i przechodzę do drugiej części:)
  • NataliaO 17.07.2015
    Wiem ale ja jestem kulejąca z interpunkcji. I staram się, ale też nie widzę poprawy. Dziękuje. Miło, że zainteresowało Cię opowi :))
  • Dudkowski 18.07.2015
    Czytając to widzę ile jeszcze człowiek ma braków :) Masz wyobraźnie a co w tej pasji , jest najbardziej istotne. 5:)
  • Dudkowski 18.07.2015
    Ps : Odnośnie braków miałem na myśli siebie :)
  • NataliaO 18.07.2015
    spoko, ja tez mam ogromne braki ;) Dzięki za zajrzenie :)
  • Angela 23.07.2015
    Wciągające, kryminał w Twoim wykonaniu jest równie dobry jak romanse.
    Żałuję że nie czytałam wcześniej. : ) 5
  • NataliaO 23.07.2015
    Fajnie, ze się spodobał. Tak spróbowałam sobie, dzięki Angela :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania