-

-

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Anonim 17.07.2015
    Chciałbym mieć twoje tempo pisania ;_; To może teraz mała saga fantasy w twoim wykonaniu, co? ^^
  • NataliaO 17.07.2015
    no nie tempo, to cholernie dużo wolnego czasu i ten jebany ból. Tak chociaż mogę się oderwać od tego wszystkiego.
    Hahaa możliwe ;)
  • Anonim 17.07.2015
    ps. dałem 5, a więc ktoś dał 3 i nie uzasadnił :0
  • Lucinda 17.07.2015
    Szkoda, że to już koniec. Myślę, że naprawdę ci się udał ten kryminał. Tylko ,,niemożliwych" pisze się łącznie. ,,za granicą" - oddzielnie i ,,Chciałaby cierpiał." - ,,chciała by". Drobiazgi. No i nadal brakuje trochę przecinków. Poza tym nie mam żadnych uwag. Wyszły ci fajne dialogi, zwłaszcza przesłuchanie i rozmowa z żoną ofiary. 5:)
  • NataliaO 17.07.2015
    Rozumiem to nie jest idealny kryminał. A i tak się cieszę, bo został dobrze przyjęty.
  • NataliaO 17.07.2015
    zaraz poprawię, mi też osobiście podobało mi się przesłuchanie i właśnie rozmowa z żoną. Dziękuje bardzo :)*
  • LinOleUm 17.07.2015
    Świetne szkoda, że koniec... Ale leci 5
  • NataliaO 17.07.2015
    Dzięki Lin :)
  • Vasto Lorde 17.07.2015
    Hoho! Ambrozja dla mych oczu :D Świetne :D Logika tej panny też świetnie ułożona. To chyba podobało mi się najbardziej z całej serii :D Nie muszę mówić, co wystawiam za to dzieło ;)
  • NataliaO 17.07.2015
    a co wystawiasz hihi ;) Bardzo, bardzo fajnie, ze Ci się podobało. Cieszę się, że bohaterki logika była dobra. DzięKi Vasto :))
  • Vasto Lorde 17.07.2015
    Myślałem, że oczywistym będzie piątka :D Nie ma za co, lubię kryminały, a ten zaliczyłbym do grona najlepszych :)
  • NataliaO 17.07.2015
    aha nic nie jest nigdy oczywiste, a tak poważnie tak czułam ;) Bez przesady, taki wyszedł średni ale podobała mi się przygoda. Tym bardziej, że ludziom się spodobało. Mam radochę :)
  • KarolaKorman 18.07.2015
    Jak na coś nowego i w innym stylu nie było źle :) Fajna byłaby część ze wspomnieniami bohaterki i jej rozmyśleniami o całej zmianie wyglądu :) Zostawiam 5 :)
  • NataliaO 18.07.2015
    Nie chciałam nic na siłe, nic przesadnego. Fajnie, że się podobało Karolcia :)
  • Angela 23.07.2015
    Nie miałam racji, powinnaś częściej pisać kryminały 5 : )
  • NataliaO 23.07.2015
    Tak. Może spróbuje. Ale ja najlepiej czuje się w romansach ;) Dzięki za pozytywne przyjęcie :*

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania