.

 

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • candy 08.09.2017
    Mi też by się taki kurs przydał. I w sumie też bym się zdziwiła, że ktoś nieznajomy robi obiad w moim domu. Aż się głodna zrobiłam :D 5
  • Elorence 08.09.2017
    Kurs kursem, a jeść coś trzeba :D
  • Paradise 16.09.2017
    no właśnie, jeść coś trzeba :D zaraz sobie coś zrobię, bo się zaczytałam :D więcej Aleksa <3 Wiktoria przypomina mi moją bohaterkę i aż mam wyrzuty sumienia, że nie piszę kolejnego rozdziału, ale jak mnie coś wciągnie to nie ma przebacz :D czytam do upadłego :P oczywiście 5 i lecę dalej :)
  • Elorence 16.09.2017
    Lepiej korzystaj z weny, bo wiem, że bardzo o nią ciężko - czasami :D
  • Tanaris 17.11.2017
    Laura ma dość wybujałą wyobraźnie, - wyobraźnię
    Na myślniki zwróciłabym uwagę. :) Ale tak poza tym jest naprawdę bardzo dobrze. Wciągające opowiadanie. I impreza będzie, no tego też nie mogę przegapić. Czytam dalej. 5 :)
  • Elorence 17.11.2017
    Poprawione :) Dzięki :)
  • Kim 07.06.2018
    Byłam, nadrabiam zaległości :) Lecę dalij :)
  • Justyska 02.10.2018
    Bohaterka łatwo ocenia, pewnie nie raz się pomyli:) Czytanie tego opowiadania to czysty relaks.
  • Elorence 02.10.2018
    Justyska, opuszczaj czasami komentowanie (o ile Ci się podoba i tak dalej), bo to prawie 30 części :D Całkiem sporo!
    Cieszę się, że przypadło do gustu :))
  • Enchanteuse 27.10.2018
    Hejeczka.

    "Martwi mnie ten stan rzeczy, bo skoro z niego taki uciekinier[,] to na pewno nie siedzi sobie w cieplutkim mieszkaniu, tylko biega samopas po nieznanych terenach. "

    "Jeśli Aleks wpadł na genialny pomysł i zrobił krzywdę kotu, to osobiście go poćwiartuje na drobne kawałeczki."

    Poćwiartuję. Zjad£aś ogonek.
    To tak a propos nadchodzącego Halloween ;)

    "Diedzę w mieszkaniu chłopaka, który mnie nie lubi – w sumie, ze wzajemnością. "

    Z wzajemnością. Nie "ze".

    "Przed ćwiczeniami z Analizy, siedzimy wszyscy w sali i czekamy na prowadzącego. "

    Analiza z małej, bo to nazwa przedmiotu, duża litera jest niepotrzebna, wskazuje na sakralizację.
    Choć może to po prostu autokorekta lub niedopatrzenie.
    No chyba, że główna bohaterka aż tak ubóstwia ten przedmiot.

    "I w sumie, już widzę jak jego mózg rozbryzguje się na tablicy, ale powstrzymuje mnie myśl, że przez takiego debila, spędzę kilka lat za kratkami."

    Bez ostatniego przecinka.

    No no, ciekawa część. Cały czas nurtuje mnie pierwszy rozdział; impreza tam opisana wygląda na retrospekcję, a tu znów pojawia się impreza, tylko najwyraźniej inna.
    Ciekawe.

    Pozdrawiajki :)
  • Elorence 27.10.2018
    Taak, pierwszy rozdział to retrospekcja :) Te wspomnienie będzie się przewijało praktycznie przez całe opowiadanie.
    Pozdrawiam ciepło :))
    I dzięki, że wpadłaś :D
  • Ritha 28.12.2018
    "– Chyba już pora na ciebie – mruczy z kamiennym wyrazem twarzy." - on ją prawie wyrzucił... ale przynajmniej podziękował.
    Dobra dziewczyna, ugotowała im obiad... I zajęła się małą.
    Podoba mi się określenie Śnieżka, takie inne, ciekawe.
    Ok, czuję, ze na imprezie nasza bohaterka bedzie miała adoratora...
    Lecę dalej :)
  • Elorence 28.12.2018
    No, PRAWIE wyrzucił. Gdyby nie obiad i Laura, pewnie by to zrobił.
    Taaa, na bank będzie adorator. Jestem ciekawa jak zareagujesz na dalsze części :D
  • Hej.

    Przylazlam za Rithą i takze czytam. Jestem juz tutaj, bo idzie mi dosc sprawnie. Chcialam cos lekkiego, cos w formie nieprzytlaczajacej rozrywki, a slyszalam, ze to romans. Jakos nie umiem na biezaco komentowac, bo zazwyczaj lekko i z ciekawoscia przeplywam przez kolejne czesci. Jesli sa drobne bledy, to nie raza, a calosc napisana bardzo poprawnie. Interesuja mnie wszystkie te nierozwiazane, tajemnicze watki, jak: przeszlosc bohaterki, matka Laury i Aleksa, etc.
    Aleks jest spoko, dosc charakterny, za to glowna bohaterka mnie czasami irytuje.

    Bede czytala dalej i moze czasem zostawie gdzies slad.
  • Nie musisz komentować na bieżąco :) Mnie cieszy sam fakt, że tu jesteś i próbujesz przez to przebrnąć :D
    Jak będziesz miała "ale", to pisz śmiało :)
    Całość jest obecnie poprawiana. Na pewno zmienię, ale to później.

    Fajnie, że wpadłaś! :)
    Pozdrawiam cieplutko!
  • Elorence 01.01.2019
    Nie musisz komentować na bieżąco :) Mnie cieszy sam fakt, że tu jesteś i próbujesz przez to przebrnąć :D
    Jak będziesz miała "ale", to pisz śmiało :)
    Całość jest obecnie poprawiana. Na pewno zmienię, ale to później.

    Fajnie, że wpadłaś! :)
    Pozdrawiam cieplutko!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania