Usunięte

.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Julka2001 06.03.2016
    Wierszyk chociaż krótki, jest bardzo głęboki. Wymaga przemyśleń. Wzbudził we mnie negatywne emocje, ale to przez tematykę śmierci, no wiadomo, śmierć jest dla nas raczej czymś smutnym. I Tobie raczej o to chodziło. Zaciekawił mnie, super, naprawdę
    Mocne 5! Gratuluję
  • Dzięki! :)
  • little girl 06.03.2016
    Był zgrzyt, gdy w pewnym momencie zabrakło rymu. Tak to czytało się lekko, przyjemnie, pomimo tematyki wiersza. Jeszcze ostatni wers jakoś dziwnie brzmi (chodzi mi o ustawienie słów), ale to moze Twój zamysł, więc nie kwestionuje. ogólnie wiersz mi się podoba, więc również zostawiam 5 :)
  • Rzeczywiście w ostatnim zdaniu mogłam inaczej ustawić słowa. Jakoś dopiero dzięki tobie na to wpadałam ;) (chyba jakieś chwilowe zaćmienie mózgu) dziękuję bardzo :)
  • O-Ren Ishii 06.03.2016
    O rany, krotki wiersz, nawet bardzo, ale w takim nie ma co się rozpisywać. Podoba mi sie jego melodyjnosc, bezposrednie wyrzucenie swojego pragnienia. Po cholere sie bawić w takich sytuacjach? Zostawiam Ci piątke z nadwagą.
  • Piątka z nadwagą jawi mi się jako wyjątkowo przyjazna ocena :D dziękuję bardzo :)
  • Krótki, ale treściwy ;) Daję piąteczkę c:
  • Dziękuję :)
  • Karo 07.03.2016
    Ma coś w sobie, co zasługuje na 5
  • Karo, pomocy! Od czego mam zacząć naszą przygodę? Jakaś mała wskazówka dla świeżaka odnośnie doboru dzieł? :)
  • Dobrze dobrane słowa i łatwe do zrozumienia :D
  • Rasia 22.07.2016
    Bardzo fajny kontrast wyszedł pomiędzy tym ponurym nastrojem a niemalże optymistyczną końcówką. Najwyraźniej podmiot odbiera śmierć zupełnie inaczej niż ludzie wokół niego. Bardzo ciekawe przedstawienie, zostawiam 5 :)
  • Dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania