Chciałbym zmarnować sobie życie

- Dzień dobry.

- Czego tu?

- Chciałbym zmarnować sobie życie.

- O, w takim razie służę uprzejmie! Proszę bardzo, proszę usiąść! Zaraz popatrzymy co tutaj dla Ciebie mamy. Może małżeństwo z rozsądku?

- Nieee... coś bardziej cool.

- To może dożywocie?

- Może... ale nie nie bardzo.

- Nie? O mam! narkotyki!

- Narkotyki?

- Narkotyki są drogie, więc najpierw sprzeda pan wszystko co ma, potem zacznie pożyczać, a potem kraść.

- Super!

- Najpierw wyrzucą pana ze szkoły, potem dziewczyna odejdzie, ale na koniec właśni rodzice wyrzucą Pana z domu! Zostanie pan na ulicy! Sam jak palec.

- Wooooow!

- A teraz co w tej ofercie jest najlepsze? Nawet jeśli jakimś cudem przestanie pan ćpać i uda się panu nie umrzeć to i tak zrujnował pan sobie doszczętnie zdrowie! Ma pan serce osiemdziesięciolatka, wątrobę jak balon i jest pan wrakiem. Z bezpowrotnie zmarnowanym życiem!

- Serio?!

- Serio serio! Serdecznie polecam!

- Biorę!*

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Angela 20.06.2015
    Nie wiem dlaczego, bo narkotyki nie są śmieszne, ale rozbawiła mnie ta tranzakcia. 4 : )
  • Senezaki 20.06.2015
    Kurde, to jest niezłe! Piątka xD
  • historia czasem prawdziwa, czasem nie...
  • NataliaO 20.06.2015
    Ciekawy dialog, 4:)
  • Ekler 20.06.2015
    Kto by się spodziewał, że Ronaldinho po godzinach tworzy literaturę? :P
  • Pospolita 20.06.2015
    I takie testy lubię: dużo ironii, dużo przekazu i dużo oryginalności. Zasłużone 5.
  • Judy 20.06.2015
    Trzeba przyznać oryginalny tekst. Nie wiem czy tylko ja zastanawiam się czy chciales dac z tego jakiś moral czy nie koniecznie? 5 :-)
  • Chris 20.06.2015
    Bardzo sprytnie. Przekazujesz naukę w ironiczny, wręcz prześmiewczy sposób. 5 :)
  • Ronaldinho 21.06.2015
    Wielkie dzięki, jesteście bardzo mili ;)
  • MaGiK 23.06.2015
    Bravo
  • KarolaKorman 25.06.2015
    Cool 5 :)
  • Ronaldinho 25.06.2015
    :) Miło!
  • DuŚka ^.^ 26.06.2015
    Mi się spodobało i czekam na dalsze teksty, można z Twych słów wiele wyciągnąć, głównie to - Jak zmarnować sobie życie ;) i sposób w jaki To napisałeś również zaciekawil :)
  • Grilu 28.06.2015
    Ciekawie ci to wyszło :) ode mnie 4
  • J.J Leto 09.07.2015
    Masz oryginalne pomysły.
    Ocena 4.
  • Rosa 25.08.2015
    Pomysł ekstra!! Będę na pewno do tego wracać:) super się czyta chociaż, jakby nie patrzeć jest to nie łatwy temat w ciekawy sposób :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania