Pokaż listęUkryj listę

Chwila nostalgii naszego życia

Wiecznie być taką samą już nigdy ,z dnia na dzień widzę jak się zmieniam ,czasem nie poznając siebie może to i dobrze .W mojej głowie tysiące myśli się przetacza jak beczka ,która się toczy gdy ją popchniemy a ja nie jestem potulny baranek nie ten czas .

Za dużo w życiu wycierpieć musiałam ,starając się każdego dnia o wszystko .Przyszedł czas ,podnosząc głowę do góry idę przez życie ,przed siebie po prostu spełniam się ja .Mając swoją pasje pisanie to co bardzo lubię ,nie jest to do końca piękne i nie wychodzi czasem ,ale jest moje coś w życiu robię dla siebie a nie dla innych .

Teraz gdy lato jest na wyciągnięcie ręki czujemy ciepły podmuch , z którym dobrze się czujemy i sprawia nam radość w naszym życiu .Siadam wygodnie na swoim fotelu i myśli się wałkują w mojej głowie ,ja siedzę i zaczynam pisać odpoczywam ,relaksuję się

To jest mój kawałek historii jaką wam tu przedstawiam .Wiele jeszcze by tu napisać przyjdzie czas poczytacie sobie .

Ale jeszcze trochę może wam po marudzę .

Lubię patrzeć na piękno jakie nas otacza zachwycać się nim czuć unoszący zapach jaki nas otacza wokoło jak wszystko budzi się do życia sama przyjemność zachwyt .Czerpiemy energię do dalszej walki ciężkiej bitwy i z przeszkodami jakie stoją na naszej drodze życia .Żyjemy swoim życiem nie poddając się .

 

Życie nie polega na poddaniu się bo nam nie wyszło .

Życie to wiara i lepsze jutro dla nas przyjdzie .

Następne częściChwila

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Isaleksandra 08.06.2017
    Tekst mnie poruszył. Myślę, że to jeden z Twoich najlepszych, choć wszystkie są piękne.
  • riggs 08.06.2017
    Zawsze jest jutro. Dziś jest wielu ludzi ubogich emocjonalnie, bez pasji, bez zainteresowań. Jedni są puści, inni zbyt zapracowani. Trzeba mieć w tym pędzie swój azyl. Godni podziwu są zarówno Ci, którzy piszą, malują czy śpiewają jak i ci którzy szydełkują albo zbierają znaczki. 5
  • piegusek07 08.06.2017
    dziękuję za komentarze

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania