Chwile dla której warto żyć

Nie które osoby poznajemy zdecydowanie za późno a każda chwila to szansa aby coś w życiu zmienić żyj z całych sił i sercem uśmiechaj się do ludzi, bo nie jesteś sama. Nie warto żyć przeszłością bo ominie cię tak cenna trwająca chwila w życiu, może to miłość a może tylko wyobraźnia? Możliwe ze ta jedyna chwila, a o swe marzenia walcz. Nie bój się zaryzykować bo inaczej nigdy się nie dowieźć czy było warto, bo marzenia nawet te najbardziej nieosiągalne czynią świat piękniejszym a każdy ma jakieś marzenia jedne się spełniają inne nie, ale najważniejsze jest to żeby cały czas marzyć, cały ten świat nie znaczy nic. Chwila która trwa, może być ta najlepsza z twoich chwil w życiu ale piękne są tylko te które trwają wiecznie, może być najlepsza z twoich chwil a są takie które za wszelka cenę chcieli byśmy przeżyć jeszcze raz. Życie to ciagle bałaganiarstwo między własnym pragnieniem a oczekiwaniem innych, twoje życie dzieje się tu i teraz. Nie przegap tego, to wszystko może zniknąć jutro mgnieniem oka bez niepotrzebnych niespełniających się złych myśli. Każda chwila spędzona z bliska osoba jest bezcenna choć są takie osoby z którymi jedna spędzona minuta sprawia więcej radości niż dziesięć z innymi a chwila która dalej trwa może być najlepsza z twoich chwil. Ta jedna chwila spędzona z tobą równa się tysiąc spędzonych z moja chora wyobraźnia, dlatego lepiej być takim człowiekiem jakiego sama chciała być spotkać na swojej drodze. Ja żyje dla swoich chwil kiedy bierzesz haust powietrza i Krzyczysz trwaj wiecznie. Tak naprawdę nikt nie chce usłyszeć prawdy, wszyscy chcą żyć złudzeniami, przecież życie nie polega na oddychaniu lecz na chwilach które trzymają oddech. Nigdy nie wątp w marzenia gdy będziesz dążyła do nich któregoś dnia one same przyjdą, ale nie przejmuj się rzeczami na które nie masz wpływu, jeśli nie zrozumiesz mojego milczenia nigdy nie zrozumiesz moich słów ani myśli. Ciężka jest chwila milczenia przez powiedzenie komuś czegoś, co wazy jeszcze więcej. Chcąc zniknąć na moment, zobaczyć komu będzie ciebie brakowało najbardziej ale to nie rozwiązanie lecz bezmyślność tracąca sens w życiu. Nigdy nie przestawaj się uśmiechać. Nawet jeśli jesteś smutna, ponieważ nie wiesz kto może się zakochać w twoim uśmiechu a najczęściej to ty jesteś powodem tego uśmiechu, bo najładniej uśmiechają się ci, którzy najbardziej cierpią. Bądź powodem do uśmiechu a nie płaczu, nie chce zapamiętywać uśmiechu chce go oglądać każdego dnia ponieważ są osoby o których się nie zapomina, przez całe życie choć trudno jest zapomnieć o kimś, kto dał ci tak dużo do zapamiętania i zrozumienia. Najlepsza miłość jest wtedy gdy zakochujemy się w najbardziej nie oczekiwanej osobie i najbardziej niespodziewanym momencie. Boimy się kochać ponieważ boimy się momentu gdy zacznie nam zależeć, gdy jedno słowo będzie mogło nas zniszczyć. Jeśli czegoś nie spróbujesz nigdy nie dowiesz się czy było warto. Ja najbardziej boje się, za kiedyś stracę najbliższa osobę a to będzie moja najgorsza chwila w moim życiu, ponieważ najbardziej odczuje się brak jakieś osoby jeśli będę siedział obok niej wiedząc ze ona nigdy nie będzie przy tobie. Im bardziej chcesz zapomnieć tym bardziej pamietam każdy dzień który powoduje u mnie dreszcz a jak odchodzi chce krzyczeć wróć, i przytul mnie, choć ten ostatni raz. Jeśli na czymś ci zależy walcz o to do samego końca. Lepiej ponieść porażkę wiedząc ze zrobiłaś co mogłaś i włączyłaś do samego końca, niż żyć w poczuciu i niepewności ze zbyt wcześniej się podałaś.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Józef Kemilk 31.10.2019
    Zaczynasz od orta, interpunkcja leży i akapity by się przydały.
  • kalaallisut 01.11.2019
    Byki są i powtórzenia;) ale serce włożone też. "najważniejsze jest to żeby cały czas marzyć" – z tym się nie zgadzam.
    Gratuluję odwagi w publikacji i nie tylko, i to " bo najładniej uśmiechają się ci, którzy najbardziej cierpią." :)
  • Dejvidsl21 02.11.2019
    Osoby pokrzywdzone, osoby które przeszły wiele, które były krzywdzone, ubliżanie czy bite starają się okazywać uśmiech na twarzy ze wszystko jest w porządku, ale tak naprawdę od środka czuja co innego z tym kierowałem się używając słowa „ bo najładniej uśmiechając się ci, którzy najbardziej cierpią”
  • Dejvidsl21 02.11.2019
    Jeśli chodzi o byki nacjonalizm mogę się wytłumaczyć tym, ze jestem osoba niedosłysząca i niewyraźnie mówię, co komplikuje i utrudnia mi to jak mówię tak pisze. Używam notatnika telefonie a nie Microsoft Word. Notatnik nie poprawia błędów

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania