chwile pytają

czemu

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • betti 17.03.2019
    Mam dwie wizje. Jedna związana z pięknem wokół, a druga w środku człowieka. Tylko tak się zastanawiam, czy ''ślepcem'' zostaje się z wyboru?
  • Wrotycz 20.03.2019
    Niedostrzeganie potęgi ogromu zdarzeń i ich efektów, które kształtowały/-ują skomplikowany świat jest wyborem. Również własnego piękna, oczywiście.
    Wystarczy mentalnie zderzyć rzeczywistość z nicością.
    Dzięki, Betti.
  • Hypokryta 17.03.2019
    żyjemy w czasach ślepców, ślepo wpatrzonych w ekrany - nie ma już żadnych zachodów i nigdy nie było, wiersz jest kłamstwem, nie ma tego wszystkiego (i nigdy nie będzie już) ludzi też nie ma, są tylko ślepcy i karły... ślepe karły? krasnoludki? ten teges...
    ale lubię piękne kłamstwa więc 5/5 się należy
  • Wrotycz 20.03.2019
    Mówi się czasami: to nie jest warte zachodu. Czyli wejścia w coś. Ale świat trwa również w nas, szanowny panie:)
    Dzięki, wzbogaciłeś wersy konkretem niedostrzegania.
  • Canulas 17.03.2019
    Wspomnieniowe. Niestety nie da się wyhamować tak "rozpędzonego" upadku. Pytanie może być równie dobrze krzykiem lub zadumą nad niepojętością.
    Już za późno.
  • Hypokryta 17.03.2019
    Ten wiersz i Twój komentarz jakoś przypomniały mi ten współczesny teledysk:
    https://www.youtube.com/watch?v=VASywEuqFd8 (Are you lost (...) )
    Nie gustuję w tego typu muzyce, ale jej przekaz - jeszcze w połączeniu z tym zgrabnie zrobionym teledyskiem jest naprawdę bardzo czytelny.
  • Canulas 17.03.2019
    Hypokryta, ja pierdzielę. Przesłaniowo-świetne
  • Wrotycz 20.03.2019
    I krzykiem i zadumą, dzięki Can.
  • Wrotycz 20.03.2019
    Świetny obraz. Pasuje. Dzięki za link:)
  • Mia123a 17.03.2019
    A ja będę nudna, i powiem to co zwykle. Wrotycz pikny wiersz :)
  • Wrotycz 20.03.2019
    Lubię tę nudę:)))
  • Dekaos Dondi 17.03.2019
    Wrotycz. Na Tak→szczególnie druga. Czas schowany jest w chwilach, bez luster. Pozdrawiam:)
  • Wrotycz 20.03.2019
    A to ładna konstatacja, dzięki:)
  • nimfetka 17.03.2019
    Jako dziecko internetu czuję się jednym z podmiotów zbiorowych. A – no i ślepa też jestem.
    Spoooooorą nostalgię czuć. Utęsknienie za brakiem uzależniającej technologii.
    Nie ma dużo treści, a jest to bardzo ładny.
    5, Wrotycku.
  • nimfetka 17.03.2019
    bardzo ładny utwór*
  • Wrotycz 20.03.2019
    Nimfetka, można tak dopełnić treść.
    Nostalgia - jak najbardziej:)
  • Miron 18.03.2019
    Dobry temat przekazu,jestem na tak. Można go bardziej rozwinąć , takie moje zdanie. Pozdrawiam
  • Wrotycz 20.03.2019
    Nie chciałam, clou wystarcza za opis:)
  • kalaallisut 18.03.2019
    Nie ma już chwil radości uniesień, nie ma życia, martwe przesuwające się w koło te same obrazy, ślepcy zapatrzeni tylko w siebie, skupieni na sobie, nie są wstanie czerpać energii ze zwykłych rzeczy, z prostoty, detali, one dla nich nie istnieją, nie spoglądają wzwyż podziwiać niebo ani w dół, ziemia i drobne stworzenia, radości chwili nie ma, jest tylko jeden kierunek zapatrzonych w siebie "lunatyków" wykonują dalej swoje czynności ale nie są świadomi bo w nich nie ma życia...
  • Wrotycz 20.03.2019
    W punkt.
    Pozdrawiam:)
  • spirytysta 09.07.2019
    "nic nie jest daremne - nawet szyja muchy", cytując pewnego poetę :)... Świetny tekst!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania