Cicho, delikatnie odejdą...

Cicho, delikatnie odejdą...

 

Obudziłam się.

Mimo, iż nigdy Tego miejsca nie widziałam... Znałam je. Intuicyjnie skierowałam swe kroki na północ. Omijałam przedziwne rośliny, w różnych kształtach i kolorach. Były w nich twarze i krótkie komentarze, np. "NataliaO-Siostra", "Jared-Ktoś, z kimś lubię się droczyć", i tym podobne. Z zaciekawieniem przystanęłam, ale wtedy nad moją głową pojawiły się ni to świetliki, ni to pszczoły, a i ni to mgła.

To były wspomnienia.

Czując dziwny ścisk w żołądku, ruszyłam dalej.

W końcu przystanęłam przy małej chatce, w rzadkim lesie pełnym wysokich drzew. Wokół domku pełno było tabliczek typu "Papatki XD", "To tylko wpłynęło na decyzje" i "Przepraszam". Na wdok ten znieruchomiałam, zszokowana. W końcu jednak ruszyłam się z miejsca i otworzyłam małe drzwiczki.

W środku powiało chłodem. Owinęłam się mocniej peleryną- nawet nie wiedziałam, skąd ją mam! Rozejrzałam się- było ciemo, ale przez warstwę cienia dopatrzyłam się kilku pajęczyn i przewrócony laptop na podłodze. Wypadło z niego kilka śrub.

Opętała mnie melancholia, a w moich dużych oczach koloru morza widać było przejmujący smutek.

Odwróciłam się i prędko wybiegłam z Tego strasznego miejsca.

Znów zaczęłam iść zagadkową ścieżką. Tym razem już nie byłam w lesie- wokół mnie była tylko sucha pustynia. Zdezorientowana odwróciłam się, ale zamiast drogi stała tam szara willa. Zachwyciłam się jej widokiem- pojawiła się tak szybko. Lecz gdy tylko się zbliżyłam, ona równie szybko zniknęła.

Ale pojawiła się tabliczka "NataliaO".

Tym razem rozryczałam się na dobre. Zawracając i biegnąc nie wiadomo gdzie, wpadłamna jakąś dziewczynę.

Miała ona załatane oczy, gładko przylizane włosy i smutny uśmiech. Wydawała się całkiem miła, ale kiedy się odezwała, ja zamarłam z przerażenia.

-Cześć. Jestem xnobodyperfectx . Powiedzieć Ci mój wiersz na pożegnanie?

Ścisnęłam mocno oczy. Zasłoniłam je rękami i upadłam na podłogę. Po chwili próbowałam je otworzyć, ale one...

Także już były załatane.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Inspirowane odejściem trzech wymienionych w opowiadaniu osób. Bardzo mi z Tego powodu smutno.... Ale ja nie odejdę!

 

~~Senezaki

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Majeczuunia 02.07.2015
    No i też się poryczałam. Ja też nie odejdę, Sene-chan, jeszcze nie zabiliśmy wszystkich tytanów! Zostańmy i postarajmy się, by Opowi wróciło na nogi :)
  • Majeczuunia 02.07.2015
    Piątal :D
  • Senezaki 02.07.2015
    Jasne, Majka, razem ocalmy mur Opowi :) Musimy jeszcze odkryć tyle rzeczy :) Dzięki za piątkę. Do tego tekstu taka wena mnie tchnęła.... :)
  • Majeczuunia 02.07.2015
    A mnie tchnie do uzbrojenia się i 3D Maneuvrer Gear i polecenie po Natkę, Agę i Shiro-chan. Sprawię, że wrócą na Opowi, choćbym musiała poświęcić nie wiem co.
  • Senezaki 02.07.2015
    Ja to bym mogła nawet zniszczyć, by one powróciły, mur Sina :)
  • Majeczuunia 02.07.2015
    A ja zabić Kolosalnego Tytana XD
  • Senezaki 02.07.2015
    Ja po prostu uwielbiałam te trzy osóbki :) Zawsze takie pozytywne....
  • Ciasteczko 02.07.2015
    A mury runą, runą, runą i pogrzebią stary świat. Jest taka piosenka ale pomogę ocalić wam ten podziurawiony mur :) 5
  • Senezaki 02.07.2015
    Dzięki, Ciasteczko.
    Bo one rzeczywiśie delikatnie, cicho odeszły...
  • Senezaki 02.07.2015
    rzeczywiście*
  • Senezaki 02.07.2015
    A, i dziekuję za piąteczki ^^
  • DuŚka ^.^ 02.07.2015
    Jakie to było piękne.. :') wzruszyłaś mnie tym, smutne, że odeszli ;c 5
  • Slugalegionu 02.07.2015
    Smutne: ( Ale musimy wytrwać.
  • 1) 5
    2) 3
    3) 2
    4) 1.5
    11.5/4 = 2.8 = (ponieważ przekroczyło 2.75) moja ocena 3.
    Do budowy tekstu nie mam zastrzeżeń. Przecinki są gdzie być powinny. Kropki są gdzie być powinny. Kilka literówek, ale podejrzewam, że to z "rozpędu" . Mam trochę zastrzeżenia do tezy.
    Co do tematu, też mam lekkie zastrzeżenia - gdyby nie panowała taka atmosfera, jaka panuje, byłoby ok. Teraz tekst wydaje mi się trochę "w nieodpowiednim czasie".
    To był ich świadomy wybór i nikt nie zabrania im wrócić. Ja uważam, że niebawem możemy spodziewać się powrotu. Więc nie ma co panikować ;)
    Zostawiam 3.
  • Vasto Lorde 03.07.2015
    Nie porywa, ale dobrze napisane ^^ (są głupie literówki, jakbyś za szybko pisała) łap 4.
  • Anonim 05.07.2015
    Czy ja wiem, czy tak cicho odeszłam XD
    Nie wiem jak to ocenić, więc nie oceniam ;)
  • Senezaki 05.07.2015
    Dzięki, Shiro :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania