Ciekawe, Jakabyś Była

Witaj, maleńka. Brzydka dziś pogoda, prawda? Deszcz i plucha. Jest środek listopada, a dokładnie osiemnasty. Dzisiaj miałabyś roczek. Zdmuchnęłabyś świeczki, ale jeszcze nie rozumiałabyś, dlaczego wszyscy klaszczą i śmieją się. Ten dzień byłby kolejnym dniem twojego życia.

Nie ma dnia, w którym nie myślałbym o tobie. Codziennie zastanawiam się, jakabyś była. Może zostałabyś pisarką, albo nauczycielką, albo byś leczyła ludzi, albo śpiewała jak twoja matka. Ona ślicznie śpiewa, prawda? Jak byłaś jeszcze w jej brzuchu, to śpiewała ci różne piosenki. Mówiła, że jak przyjdziesz na świat, to też będzie ci śpiewać.

Ciekawe, jakbyś wyglądała. Może miałabyś mój uśmiech i oczy mamy, albo włosy babci, nos dziadka? Widziałem cię krótko, ale ty mnie nigdy. Nie zobaczyłaś mnie, ani mamy, nie zobaczyłaś nigdy naszej radości, ani smutku po twojej stracie.

Nie wiem, co myślał Bóg, kiedy nam cię odebrał. Moja mama, a twoja babcia mawiała, że najlepsi ludzie umierają pierwsi, gdyż kiedy wchodzi się do ogrodu, to najpiękniejsze kwiaty zostaną zawsze zerwane jako pierwsze. Właśnie taka byłaś. Najpiękniejszym kwiatkiem, który nigdy nie wyrósł, promykiem słońca, którego nigdy nie poznaliśmy. Bardzo tego żałuję, jednak wierzę, że tam, w niebie, jest ci lepiej. Ta godzina twojego życia była najpiękniejszą w moim życiu. Ja i mama jesteśmy naprawdę wdzięczni, że chociaż tyle mogliśmy się tobą cieszyć. Dziękujemy ci, Lilciu.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Chris 02.07.2015
    Bardzo przykre. Najpiękniejszy kwiat...
    5
  • Angela 02.07.2015
    Nie wiem co napisać, zwyczajnie sobie popłacze : ( 5
  • Marzycielka29 02.07.2015
    Nie eiem co napisać... Patrzę teraz na swoje śpiące dzieci i czuję wdzięczność, że są przymnie 5:)
  • Ronaldinho 05.07.2015
    Nie wiem, czy "bardzo dobre" pasuje tutaj...więc napiszę bardzo przygnębiające.
    Czytałem dwa twoje teksty i przy obu zostawiam 5!
    Wydajesz się być rozsądną i utalentowaną osobą.
  • NataliaO 07.07.2015
    Bardzo mi się podoba. Wzruszające. 5:)
  • Neli 28.07.2015
    Taki króciutki tekst, a mnie już łzy naszły do oczu ;/
    Jezus, te zdania są piękne:
    ,, Nie wiem, co myślał Bóg, kiedy nam cię odebrał. Moja mama, a twoja babcia mawiała, że najlepsi ludzie umierają pierwsi, gdyż kiedy wchodzi się do ogrodu, to najpiękniejsze kwiaty zostaną zawsze zerwane jako pierwsze." Zapamiętam je sobie. One wzruszyły mnie najbardziej. Oczywiście 5!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania