Ciemne Wieki

Średniowiecze, wiek ciemny i groźny, jednak ja chciałbym tam żyć. Turnieje i polowania, bale oraz pojedynki. Obrona twierdz, szturmy na zamki, to moja pasja. Papież na tronie Kościoła, wzywał do krucjat na niewiernych. Piękne czasy, zaprawdę piękne. Wyobrażacie sobie ten zapch siana przeżucanego na polach, a gościńcem przejeżdża grupa bardów. To właśnie jest to mroczne średniowiecze. Niegasnące kuźnie, garbowane strzały, ze świeżego cisu. Wieki Ciemne, jednak trochę jasne, nieprawdaż?

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Łowczyni 12.04.2016
    Jest trochę błędów. :x
    Aczkolwiek lubię tematykę średniowieczną, także wielki plus za to! Na zachętę zostawiam 3+, a więc 4 :)
  • Dratewka 12.04.2016
    Dziękuję
  • Łowczyni 12.04.2016
    Proszę. :)
  • zaciekawiony 04.05.2016
    Bardzo romantyczne wyobrażenia. Średniowieczny rycerz zajmował się turniejami raz na jakiś czas, jego głównym zajęciem było zajmowanie się gospodarstwem, bo nadanie stanu rycerskiego wiązało się też z nadaniem jakiejś wsi pod zarząd.

    Zaintrygowały mnie te garbowane strzały ze świeżego cisa. Interesujące połączenie oksymoronu i absurdu.
  • Bardzo lubię epokę średniowiecza, dlatego z chęcią poczytam więcej twoich dzieł :). Daję piątkę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania