Ciszej-prolog

Cześć, nazywam się Julek, chodzę do 4 klasy podstawówki. Jestem takim troche pesymistą,ludzie mówią mi,żebym w siebie uwierzył. Ale krótko mówiąc. Interesują mnie paranormalne rzeczy oraz zjawiska. Kiedyś idąc z rodzicami koło opuszczonej wsi zauważyłem masę takich interesujących mnie rzeczy. Z tą wsią wiążę się pewna dość głęboka historia którą chcę odkryć. Jest to moim marzeniem jednak nie mam zbyt na to czasu, więc pewnie będę wagarował ponieważ rodzice chcą abym był pilnym uczniem i poza wyjściem do szkoły w dni powszednie tzn (poniedziałek wtorek środa czwartek oraz piątek) Nie mogę wychodzić z domu, a w weekendy czasu mam za mało i to by mi nie starczyło poza tym że rodzice ciągle mnie biorą do galerii na jakieś zabiegi ponieważ nie jestem dla nich za ładny na dodatek nie wysoki około metra 30 oraz dla nich okropnie się ubieram. Dla mnie chyba każdy powinien mieć swój styl. Ale to nie ważne. Idziesz ze mną szukać paranormalnych zjawisk na tej wsi?

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Stern 22.01.2017
    Yyyy.... co ?
  • Don Vito 23.01.2017
    Właśnie
  • Don Vito 23.01.2017
    Naprawdę nie starczy mi już sił, żeby każdemu to przypominać... PO PRZECINKACH KURWA MAĆ SPACJA
  • Pan Buczybór 23.01.2017
    Noo... Słabo. Popracuj trochę nad tym.
  • Zozole 23.01.2017
    Wbij sobie to do głowy, kurwa jego mać (Don Vito) (Paczajcie na tą ładną spację)
    :D W sumie to nie wiem czy tam powinien być przecinek, ale ciii.
    Yyy (Stern) też zastanawiam się co to?!
    Mi się nie spodobał ten tekst. Daje 3 tak na zachętę. A i prolog powinien przeciągnąć czytelników do dalszego obserwowania twoich opowiadań, mnie twój prolog zniechęcił, ale jak kto woli ;)
    Pozdrawiam i zachęcam do zajrzenia do mnie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania