``

`

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Szpilka 7 miesięcy temu
    Jeśli ktoś ma pasje i talenty, to sam ich raczej nie rozwinie, potrzebuje mądrych rodziców, którzy będą go wspierać, wystarczy prześledzić karierę Lewandowskiego albo Steffi Graf. Tyson Mike trafił na świetnego trenera, który mu ojca zastępował. Nawet ci z szarej masy najczęściej pragną robić to, co lubią, żeby być w miarę szczęśliwymi i tu też potrzebni są odpowiedzialni rodzice.

    Nie ma darmowej służby zdrowia, jak czerwony rząd inwestował w służbę zdrowia, już wiemy, zawsze była niedofinansowana i źle funkcjonująca. Składki ubezpieczonych to za mało, potrzebny jest ogromny zastrzyk finasowy z budżetu, a z tego co zauważyłam, rządzący niechętnie dofinansowują, bo np. leki biologiczne albo najnowsze na cukrzycę nie są refundowane.

    Dobrobyt nie bierze się znikąd, trzeba najpierw go wypracować, żeby móc zaprowadzić solidarność społeczną i wspierać słabszych, czyli z pustego i Salomon nie naleje 😉
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    No nie wiem, znałem takich (historia też pokazuje: Mark Twain, Orwell, Sergiusz Piasecki, Nikifor - no inna bajka, ale pasuje). We mnie niszczono pasje dom szkoła, wcześnie mogłem zacząć grać i malować. Szara masa raczej przede wszystkim pragnie mieć, a dużo się nie napracować Ci co siedzą w pracy i narzekają, że się nudzą - kurdę, dać ich łopat...
    Oczywiście, że utopia, osób o podobnych poglądach jest w Polsce pewnie góra kilkadziesiąt, może setka, znałem kilku, nic się nie zawali, każdy ma swoje lata.
    Wystarczy by konkretni przestali kraść i oszukiwać, z Twoich podatków finansujesz sprawy o jakich wspominałem na pitolo:

    stereo_dream-dolby-C godzinę temu
    Ja też mówię wyjść z Unii, mnie Unia od zawsze wkurwia, gdyby nie wejść, a handlować z nią, brać za tranzyt i takie tam, lepiej wyszlibyśmy, choć nie ci od projektów, które nigdy nie były skończone. Po trzech do sześciu lat kończyła się kontrola i właściwie to był łatwy szmal, a także dla rolników, osiemdziesięcioprocentowe dofinansowania, zbiera się trzech, co dwa lata kupują np. wypas ciągnik, przyczepę itp za 20% wartości, opylają poniżej oficjalnej ceny np. jakiejś firmie, która nie może dostać dofinansowania a potrzebuje i płynie strumień forsy, zaś to to także z Twoich podatków.

    Ale to już inna bajka. Nie mówię, że mam racje, co dobre byłoby dla mnie, może niezbyt dla ogółu.

    Dobrobyt - godne warunki egzystencji dla wszystkich.
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    *do łopat
  • Szpilka 7 miesięcy temu
    Dziś Unia to nie jest ta sama Unia w założeniach, czyli jak w piosence - to nie tak miało być, nie tak, po huk aż 40.000 urzędników w Brukseli? Do tego nieodpowiedzialni urzędnicy jak Ursula von der Leyen, która zamówiła 9 sztuk szczepionek na głowę Unijczyka, miliardy wyrzucone w błoto, konsekwencji nie poniosła żadnych. Wcześniej afera korupcyjna i idiotyczne pomysły dla armii, żeby w czołgu było miejsce dla ciężarnych. Kobieta nie ma czego szukać na wojnie, jeszcze ciężarna, no niepojęte, jak polityk może takie brednie wymyślać.

    No to jest ta mentalność postkomunistyczna, na Zachodzie Polak zasuwa jak mały samochodzik, bo jest inna wartość pracy i pieniądza, czyli pracować się opłaca.

    Tak, też się tak zdarza, że bez poparcia najbliższych młody człowiek wychodzi na ludzi, czasem nawet wielkich, aczkolwiek z poparciem rodziców osiąga się cele łatwiej i bez traumy jak lider Smokie - Chris Norman. Szczęśliwy i spełniony człowiek, tak siebie określił, szczęśliwy dom i fajni rodzice to dobry starter w życie i nie chodzi o dobra materialne, ale o wiarę w siebie i pewność, że się osiągnie to, o czym się marzyło w dzieciństwie 😉
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Sama widzisz zapędy na głupotę, wdrażanie głupoty i dwie dywizje biurokratów, przy czym, kto tam nie jest aferzystą i kłamcą? Ale moja wizja świata, to utopia, nie ma świat się czego bać.
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    *dwadzieścia dywizji biurokratów
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    **dwie, zobaczyłem o jedno zero więcej, u nas jest ich kilkaset tysięcy.
  • Marek Adam Grabowski 7 miesięcy temu
    Całkiem ciekawe, chociaż z kilkoma twierdzeniami można polemizować. Pozdrawiam bez oceny Ps. Wydawnictwo Book Edit wydało mój debiut. https://bookedit.pl/produkt/ogrody-ciszy-marek-adam-grabowski/ To antyutopia więc może ci się spodobać.
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Właściwie miał to być komentarz do tekstu nerwinki, ale zawiesiła mi się przeglądarka, więc wrzuciłem, jako publikację bez szlifów.
    Kniżka - po opisie brzmi zachęcająco. Gratulacje, dobrze że nie uderzyłeś do Ridero.
  • Marek Adam Grabowski 7 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C Dzięki!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania