-----(wykasowany)-----

 

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Shogun 22.03.2020
    Bardzo interesujący tekst. Fragment o muzyce i muzykach świetny. O Lucyferze pisałem podobnie w jednym ze swoich tekstów i całkowicie się z tym zgadzam. Bardzo dobrze stworzyłeś atmosferę filozoficznych i życiowych przemyśleń bohatera.
    Nie ma czegoś tylko złego i tylko dobrego. Wszystko bowiem zależy od tego, co w danym momencie przeważa.
    Co do wiedzy i świadomości zgodzę się z tobą. Mają one w sobie te dwie natury, jak wszystko z resztą i to od nas, ludzi zależy, którą wybierzemy.
    Bardzo dobry i mądry tekst.
    Pozdrawiam :)
  • Anonim 22.03.2020
    Dzięki, Shogunie.
    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 22.03.2020
    Antoniuszu→Zdążyłem przeczytałem. Dlaczego wykasowałeś? Bardzo ciekawy tekst, dający dużo do myślenia.
    Rozmyślam niekiedy podobnie. Zło ma jakiś sens? W przeciwnym wypadku, by nie istniało.
    Lucyfer się sprzeciwił... bo mu Pan Bóg na to pozwolił, zdaniem mym. A skoro tak...
    Widocznie wolna wola każdej Istoty, jego tożsamość, jest najważniejsza.
    Nawet ważniejsza, od popełnianego przez niego→zła.
    W końcu i tak kiedyś – zdaniem mym – wszyscy zostaniemy sprawiedliwie osądzeni.
    To takie moje subiektywki. Ale mogę się mylić:)→Pozdrawiam:)
  • Anonim 22.03.2020
    Dzięki, Dekoś.

    Pozdrawiam.
  • bogumil1 22.03.2020
    Faktycznie bardzo interesujący, tym bardziej że czytanie zajęło mi sekundę. To chyba jakaś nowa forma, coś jakby Mikrodrable. Nie zanudziłeś czytelnika, za to pięć.
  • Puchacz 22.03.2020
    Zaczyna się kolejna prowokacja...
  • Ozar 22.03.2020
    Antoni nigdy nie kasuj swoich tekstów. Nie ważne czy są dobre, średnie czy kiepskie ale są twoje. Ja też mam kilka takich "rodzynków" na opowi, gdzie zostałem zjechany jak pies. Mimo tego nie wykasowałem tego, bo każdy nawet kiepski tekst czegoś nas uczy, a także nawet najgorsze komentarze.
  • Anonim 22.03.2020
    Dzięki, Ozar.

    Pozdrawiam
  • Shogun 22.03.2020
    Wykasowany? Szkoda, wielka szkoda, gdyż uważam, że można było wyciągnąć z tego tekstu wiele. Nie wiem dlaczego tak się stało, ale powód jakiś na pewno był. Mam tylko nadzieję, iż takich powodów będzie tylko mniej.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania