Co jakiś czas #OneShotChallenge (nominuję marcepanowypotwor, Lotta, ObcaPlaneta)

Jak to działa?: http://www.opowi.pl/forum/oneshotchallenge-w575/

 

Nominacja od: http://www.opowi.pl/koniec-swiata-oneshotchallange-nominuje-a20546/

 

Nominuję: marcepanowypotwor, Lotta, ObcaPlaneta

 

Enjoy! :)

 

Każdy ma w swoim życiu tę jedną szczególną osobę. Ty jesteś moją i wiesz o tym. Znamy się już pięć lat i tyle się między nami wydarzyło… tyle kłótni, tyle nerwów, łez, wyrzeczeń, wyznań, zmarnowanych dni. Pięć lat przepełnionych sobą nawzajem. Tyle razy traciliśmy kontakt. Tyle razy się kłóciliśmy nawet o bzdury, a jednak… ta więź, która nas łączyła, nie znikała. Przeciwnie, wzmacniała się. Uaktywniała się za każdym razem, gdy któreś z nas czuło się samotne. Jesteś dla mnie tak szczególną osobą, ponieważ pojawiasz się zawsze, gdy mam problem. Nieważne, co się stanie, jak okropne słowa ode mnie usłyszysz i jakie sam poślesz w moim kierunku… nieważne, co zrobię lub czego nie zrobię, jaki popełnię błąd… gdy jestem w potrzebie, ty zawsze się zjawiasz. Zawsze. I nie pamiętając o niczym, pomagasz mi.

Ale tak nie może być wiecznie. Gdy zbyt długo zostajemy razem, dzieje się zbyt wiele. Padają słowa, których nie chcę słyszeć. Robię rzeczy, których nie powinnam. Patrzysz na mnie takim wzrokiem, jakim nie powinieneś patrzeć. Nie na mnie. To niewłaściwe, bo jest inna osoba, na którą powinieneś tak spoglądać i wiesz to. A i tak patrzysz w ten sposób na mnie.

Znów cię widzę. Po długim czasie ciszy, wyłaniasz się z ciemności i podchodzisz, tak jakby nic się nie stało. Jakby nie wydarzyło się między nami tyle złego. Jesteś tu i znów mi pomagasz. Znów padają słowa, których nie powinieneś mówić. Nie wiem, czy mam wierzyć, ale wierzę. Patrzymy potem w gwiazdy i nagle pięć lat zlewa się w jeden bardzo długi dzień. Złe wspomnienia odchodzą w dal. Ale ja wciąż czuję, że to niewłaściwe. Że źle zrobiłam, bo nie powinno tak być. Więc odchodzę, ale w głębi duszy wiem, że niedługo znów się spotkamy. Po kolejnym czasie ciszy, po kolejnych kilku miesiącach. Niezmiennie od pięciu lat wiem, że za jakiś czas znów się pojawisz w moim życiu.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Billie 30.07.2016
    Z każdym kolejnym słowem robiło mi się coraz bardziej smutno... Może i sam tekst nie jest, aż tak przykry, ale jakoś te emocje się na mnie odbiły. Zostawiam 5 :)
  • candy 30.07.2016
    Bo to jednak trochę przykre. Autentyczne - niestety. Dziękuję :)
  • Billie 30.07.2016
    candy, skoro autentyczne to... Hmm, sama nie wiem czy powinnam współczuć czy... Okropne rozdarcie, biedulka :(
  • candy 30.07.2016
    Billie spokojnie :D jutro minie 8 tygodni, jak nie mam z tym kimś kontaktu :) ale radzę sobie :) tak jest lepiej :D
  • Billie 30.07.2016
    candy, wciąż liczysz, czyli jeszcze nie jest dobrze... :( ale rozumiem podjętą decyzję.
  • candy 30.07.2016
    Billie często liczę, ale to akurat musiałam sprawdzać w komórce :D mniejsza z tym, gorsze jest dla mnie 13 miesięcy od rozstania, które właśnie dziś wybiło
  • Billie 30.07.2016
    candy, współczuję :( mam nadzieję, że w końcu poczujesz się lepiej... Tyle czasu, a ty wciąż, jak widzę, odczuwasz to tak głęboko...
  • candy 30.07.2016
    Billie szlag by to trafił, no nie? Ale tyle przeżyłam, przeżyję następne trzynaście :)
  • Billie 31.07.2016
    candy, dobrze, że masz takie nastawienie :) kibicuję Ci a całym sercem :)
  • candy 31.07.2016
    Billie ❤
  • Lotta 30.07.2016
    Candy! Co to za zemsta? Za co to? Żeby najwierniejszej fance :( Nie, no żartuję. Dzięki za nominację, zaraz coś wrzucę xD 5 :)
  • candy 30.07.2016
    Ja się tylko pięknie odwdzięczam :D dzięki i czekam :*
  • ObcaPlaneta 30.07.2016
    Hehe dziękuję za nominację i mam nadzieję, że uda mi się coś napisać. Piękny tekst. 5 :)
  • candy 30.07.2016
    Uda się! :) dziękuję :)
  • ObcaPlaneta 30.07.2016
    candy mam nadzieję :)
  • Tina12 30.07.2016
    Muszę powiedzieć, że sie wzruszyłam.
    5
  • candy 30.07.2016
    Dziękuję Tina :)
  • Alexa 30.07.2016
    Piękny tekst, bardzo emocjonalny. Miałam wrażenie, że czytam o własnym życiu jakiś czas temu... Byłam w podobnej relacji i doskonale wiem, co czujesz. Z perspektywy czasu tęsknie za tą osobą, choć wiem, że już nie wróci. Zawsze wracał, ale nie tym razem. Koniec tej mojej paplaniny... Naprawdę ładnie Ci to wyszło, zostawiam zasłużone pięć :)
  • candy 30.07.2016
    W moim przypadku zdecydowałam się zakończyć tę relację, bo była toksyczna w pewien sposób. Ale rozumiem Cię. Trzymaj się :* i dziękuję :)
  • Alexa 30.07.2016
    Ja również ją zakończyłam, choć nie było to łatwe. Ty też się trzymaj :* Mówią, że czas leczy rany i coś faktycznie w tym jest :)
  • Afraid13 31.07.2016
    Poruszające... :/ świetne. Oczywiście 5 ^^
  • Julsia 31.07.2016
    Wzruszający tekst, leci 5 :)
  • candy 31.07.2016
    Dziękuję :**

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania