Co się dzieje, kiedy Opowi śpi?

Co się dzieje, kiedy Opowi śpi?

 

- Wszyscy śpią?- Mówi złodziej opowiadań, z wielkim workiem przewieszonym przez ramię.

- Tak, tylko ta Senezaki strasznie chrapie.- Odzywa się jego wspólnik.- Jej opowiadania nie są zbytnio apetyczne. Lepiej ukraść coś innego.

Złodzieje umiejętnie lawirują między śpiącymi Opowijczykami, ale w pewnej chwili jeden się o coś potknął. Zaczął grzmieć alarm.

- KURDE! O co ja się potknąłęm!!!- Przeklina bandyta. - Głupie manga! To Yaoi, któe czytała Shiroi!

Kiedy wspólnicy zaczęli uciekać, przypadkiem napotkali wojsko Sakala i jego samego. Próbowali je wyminąć, ale uniemożliwiła im to przeraźliwa otyłość demonów.

- Nie zjecie naszych opko!-Krzyknął Sluga, wymachując mieczem. Demony zawtórowały mu, ale skończyło się na tym, że potem musieli zapłacić Adminowi zszycie firanek od babci.

- Co się stało?- Zapytała nagle dziewczyna w długiej koszuli nocnej, z szpilką w dłoni. Przetarła sobie oczy, ale prawie natychmiast dostała poduszką z napisem "Yuri" w twarz.

- Ogarnij się!-Wrzasnął Legion.- Oni chcą Ci ukraść opowiadania, a ty tylko śpisz i o ciasteczkach śnisz?

- Co...?-Jęknęła Sene. W końcu jej mózg ogarnia, więc wrzeszczy:

- MOCY MOE DOPOMÓŻ MIIII!- I zamienia się w Magical Nuko Sene Sene.

Po chwili rzca szpilką, ale trafia w Lin, która weszła na Stronę Główną w stroju rycerza.

- Aua!-Mówi i wyjmuje sobie z ręki tęczowo-bananową szpilkę.

- Wybacz!-Zaczyna przepraszać dziewczyna, ale przestaje, bo dostaje kulką papieru we różowe włosy od złodziei.

Bandyci się wydostali z Głównej i pobegli na Spis opowiadań.

- Szybko!-Krzyknął jeden z nich. Otworzyli kuferek, ale nawet jednego nie zdążyli do niego wsadzić, bo pojawiła się wielka świecąca kula, z której wypływał głos Boga.

- Ja, Admin tej strony daję wam Bana!- Zagrzmiał Admin.

- Nie, prosimy! Zlituj się nad nami, Panie!- Krzyknęli, ale nie było dla nich ani jednej deski ratunku.

Zniknęli.

Więc wszyscy, jakby nic się nie stało, z powrotem poszli spać.

STUPID EEEND!

 

~~Senezaki

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Slugalegionu 21.07.2015
    To jest... to jest... to jest... Nierealne, admin by tylko patrzyłXD

    Po myślnikach spacje, to wszystko. 5.
  • Senezaki 21.07.2015
    Dziękuję, Sakal :D Choć rzeczywiście, Admin by się tylko gapił XF
  • Ktokolwiek 21.07.2015
    Tekst genialny :D Dobrze, że ja się nie pojawiła, bo to byłoby niemożliwe. Mam tak twardy sen, że nic poza moją mamą nie jest w stanie mnie obudzić :D
  • Senezaki 21.07.2015
    Hahahhah XD Dziękuję za taką pozytywną ocenkę :D Cóż, po "Lalkarce" musiałam wstawić coś śmiesznego, a nie tylko horrory XD
  • Ktokolwiek 21.07.2015
    Oczywiście! Należy być wszechstronnym autorem :)
  • LinOleUm 21.07.2015
    Płacz XDD
  • Angela 21.07.2015
    Opowiadanie bardzo zabawne, jedyne co mi troszkę przeszkadzało to to, że
    mieszałaś czasy terażniejszy, i przeszły. Zostawiam 4 : )
  • Senezaki 21.07.2015
    Dzięki, Angela. XD Lin, jesteś poraniona moją szpilką, muamuahahahha! XD
  • Neli 21.07.2015
    Bardzo mi się podobało. Fajnie napisane. Znalazłam błędy:
    ,,Po chwili rzca szpilką," ---> rzuca
    ,,(...) Bana!- Zagrzmiał" ---> Bana! - zagrzmiał (chodzi mi o spacje i raczej po pauzie powinna być mała litera)
    ,,Panie!- Krzyknęli" ---> Panie! - krzyknęli (jak wyżej)
    Daję 5, pozdrawiam ;*
  • Senezaki 21.07.2015
    Dziękuję bardzo :)
  • Haruu 21.07.2015
    Czyli jednak mangi Shiroi o Yaoi są potrzebne światu c: za tekst 5^^
  • Senezaki 21.07.2015
    Shiro, twe mangi Yaoi uratowały świat! XF
  • Chris 21.07.2015
    Fajne, ale te mangowe wstawki mnie wykończą. Zabawnie i z pomysłem Mocne 4,5.
  • MaraJ 21.07.2015
    Chciałam dać 5, ale przez przypadek dałam 4 :( sorki, palec mi się omsknął.. a opowiadabie ni się podobało :D napisz jeszcze kiedyś coś takiego ;)
  • Senezaki 22.07.2015
    Chris, wybacz XD Spoko, Mara XD Ja nie mm tego za złe, moja ocena już się nie podwyższy i tak :D
  • fanthomas 03.02.2018
    Mnie to jakos nie smieszy ale pewnie dlatego, że...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania