Co to jest dobra energia?

Co to jest dobra energia?

 

Czy dobrą energią można nazwać tę nagłą chęć zrobienia czegoś, co odkładało się na bok, wypierało z pamięci przez kilka tygodni, miesięcy czy lat? Może dobra energia to spokój w sercu i duszy, wyciszony umysł oraz skupienie na rzeczach ważnych? Przyspieszone bicie serca, uczucie niepokoju i ekscytacji oraz wrażenie, że można góry przenosić –czy to również można nazwać dobrą energią? Czy doświadczamy tego codziennie czy tylko od święta?

 

Pewien może trochę niedoceniany artysta, piosenkarz Iwan Komarenko, podczas swego koncertu często powtarzał, że z publiczności płynie dobra, pozytywna energia, którą on czuje i dzięki temu ma siłę na występy i śpiew. Koncert rzeczywiście był wspaniały- Iwan dał z siebie wszystko poprzez taniec i śpiew, czym zaczarował publiczność. Wszyscy zebrani świetnie się bawili, wyczekując szczególnie na ten jeden utwór - „ Jej czarne oczy”. Dobra energia definitywnie działa i przynosi oczekiwane skutki.

 

Co to jest ta „dobra energia”? Rzeczywiście po takich wydarzeniach jak koncert, wyjście do kina na dobry film, impreza z przyjaciółmi, krótki wypad na weekend za miasto, wraca się do codziennego życia zupełnie odmienionym. Pełnym sił, pozytywnego myślenia i nadziei. Może dobra energia to po prostu skutek relaksu i wyluzowania? Odpoczynku i świetnej zabawy?

Ja, na przykład, po koncercie Iwana postanowiłam zabrać się, po roku, za swój rosyjski. Szkoda byłoby zapomnieć to czego się już nauczyłam. Po koncercie miałam okazję zamienić z piosenkarzem kilka słów właśnie w tym języku, co dało mi kopa do działania i trzyma do dziś. Czuję pozytywną, dobrą energię, chęć do działania i wiarę, że mi się uda.

 

W życiu codziennym również można złapać trochę dobrej i pozytywnej energii z prostych rzeczy – poczytanie dobrej książki, spacer z ukochaną osobą lub samemu, przejażdżka na rowerze, zabawa z psem, taniec, słuchanie ulubionych piosenek- to wszystko sprawia, że czujemy się wolni i wierzymy, że jesteśmy panami własnego życia, które chcemy przeżyć jak najlepiej.

 

Konkretna definicja dobrej energii myślę, że nie istnieje, ponieważ dla każdego będzie ona inna. Jednak, że warto korzystać z bodźców życia codziennego dzięki którym możemy stać się lepszą wersją samych siebie. Co lub kto ostatnio sprawił, że poczułeś się lepiej, bardziej pewny siebie oraz dał ci siłę do działania?

 

Aleksandra P.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania