Codzienna modlitwa - Czy chcesz?

Boże.

Dręczyło mnie pytanie, które zadała mi Siostra zakonna. Prosiła bym zastanowiła się, czy Bóg jest bardziej miłosierny czy bardziej sprawiedliwy?

Chyba wiem, jesteś sprawiedliwy według swojego miłosierdzia.

Czy chcesz rozświetlić mi drogę, bym mogła cokolwiek widzieć, w jasnych barwach, w tym okropnym mroku?

Czy chcesz uczynić mnie lepszą osobą?

Czy chcesz bym nadal żyła?

Pozwól mi słyszeć i wyłapywać myśli moje przez które do mnie przemawiasz. Tracisz na mnie czas, a ja nie potrafię tego wykorzystać. Czyni Cię to najlepszym ojcem na świecie, ale... Czym to czyni mnie?

Nędznym, nieposłusznym poddanym.

Proszę, pomóż mi.

Dziś ofiaruję Ci moje sny, aby pokazały to, co Ty chcesz mi przekazać.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Neli 04.01.2016
    Nie lubię tekstów tego typu, bo są krótkie i niebardzo wiem, jak to ocenić. To po prostu kilka zdań, o których myśli duża liczba osób. Zdecydowanie wolę opowiadania, niż takie teksty. Nie zostawiam oceny ;)
  • O-Ren Ishii 04.01.2016
    Rozumiem. Pod pierwszą częścią napisałam po co to piszę.
  • Marttyna 04.01.2016
    Nie do końca zgadzam się z Neli ale każdy ma prawo do swojego zdania ;) Tekst moim zdaniem nie jest zbyt krótki - gdyby był dłuższy to jego sens za mył by się gdzieś po drodze. ,,To po prostu kilka zdań, o których myśli duża liczba'' Owszem duża liczba osób myśli o tych ,,kilku zdaniach'' ale nie każdy potrafi przeanalizować to o czym myśli - dostrzec szczegóły.
    Może dziwnie to ujęłam ale tak to postrzegam :) Zostawiam 5! ;)
  • Rasia 04.01.2016
    "Siostra zakonna" - z małej literki ;)
    "Czy chcesz bym nadal żyła?" - przecinek przed "bym"
    "myśli moje przez które" - po "moje"
    Jak już wcześniej mówiłam - nie oceniam ze względu na osobisty charakter tekstu. Podoba mi się jednak Twój sposób na rozmowę z Bogiem, szukanie odpowiedzi. I jeśli Ci to pomaga, to życzę Ci, aby tak było dalej. Pozdrawiam :)
  • persse 04.01.2016
    Na pewno przekaże...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania