.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • motomrówka 14.01.2017
    Dla niektórych codzienność, dla mnie absolutna nowość. Pod spodem powinnaś dać wersję "po polsku":) Żartuję, wszystko (prawie) da się zrozumieć. Za nowe spojrzenie na język 5.
  • Pasja 14.01.2017
    Każdy ma swoją codzienność i oni też. Dziękuję za ocenę ;-)
  • Freya 14.01.2017
    Gdyby zastąpić tzw. "grypserę" (czyli żargon więzienny); językiem potocznym, byłoby to zwyczajne opko, tyle że osadzone kanwą w miejscu niedostępnym dla przeciętnego zjadacza chleba. Musiałaś się deczko napracować, odnośnie specyficznej merytoryki całości zagadnienia i za to masz - pochwałę w rozkazie. ;)
    Ciekawe czy ktuś cuś, podchwyci taki oryginalny nieco pomysł tematyczny, bo przecież języków tzw. "branżowych" (choćby związanych z zawodem) jest bez liku i byłby to dodatkowy sprawdzian kreatywności literackiej. Pzdr ;)
  • Pasja 14.01.2017
    Pomysł powstał po przeczytaniu książki " I odpuść nam nasze " Janusza Wiśniewskiego. Dziękuję ;-)
  • Adam T 14.01.2017
    Z chęcią sięgnę po pomysłowzór pana Wiśniewskiego. Tekst opowiadania kapitalny, język przebogaty. Krótko mówiąc - świetne:) Piąteczka:)
  • Pasja 14.01.2017
    Dzięki za wizytę i zapraszam;-)
  • Violet 14.01.2017
    Jestem pod wrażeniem, doskonałe. Znajomość tematu fascynująca, z przyjemnością stawiam 5.
    Pozdrawiam
  • Pasja 14.01.2017
    Dzięki i zapraszam. ;-)
  • Margerita 09.08.2017
    pięć
  • Pasja 09.08.2017
    Mar dzięki za codzienność . Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania