Coś co boimy się stracić ... cz 1

Mary była zwykłą kobietą mieszkającą w małej wsi. Miała kochającego ją męża i 5 ślicznych dzieci, dwie dziewczynki i trzech chłopców. Każdego dnia gdy dzieci szły do szkoły, a mąż do pracy Mary otwierała okno i wpatrywała się w piękne, niebieskie niebo, po czym szła do kuchni by przygotować posiłek. Ale pewnego dnia gdy poszła po zakupy zobaczyła małe dziecko siedzące na środku ulici i rozpędzony samochód, niewiele myśląc wbiegła na szose by zabrać mucha. Rozległ się pisk.. Dziecku nic się nie stało, ale Mary nie miała tyle szczęścia.

Ktoś zadzwonił po pogotowie, ale zanim zdążyło przyjechać kobieta zmarła .

 

-Gdzie jest mama?- pytały zdenerwowane dziewczynki, gdy po powrocie ze szkoły nie zastały mamy.

Ojciec starał się delikatnie powiedzieć im co się stało, ale nie potrafił . W końcu widząc już, że nie ma wyjścia powiedział : - Dzieci dzisiaj rano samochód potrącił mamę -

- Nie! - wrzasną, któryś z chłopców, gdy zrozumiał co ojciec chcę powiedzieć, po czym wybiegł z pokoju.

Pozostałe dzieci spojrzały na tatę ze łzami w oczach licząc, że nie powie tego czego strasznie się boją .

-Mama- ponownie zaczął James/tato - Nie żyje - dokończył przyciszonym głosem, po czym wstał by przytulić placzacę dzieci...

KONIEC CZĘŚCI PIERWSZEJ

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Anonim 16.09.2015
    ulicy, mucha, 5, Dziecidzisiaj, brak spacji, za dużo spacji, nawet w tytule jest błąd...
  • KarolaKorman 16.09.2015
    ,,Coś co boimy się stracić'' - Coś, czego boimy się stracić
    ,, Ale pewnego dnia gdy poszła'' - Pewnego dnia, gdy poszła
    ,,na środku ulici '' na środku ulicy
    ,,by zabrać mucha.'' - by zabrać malucha.
    ,,... powiedział : - Dziecidzisiaj rano samochód potrącił mamę -''
    powiedział.
    - Dzieci dzisiaj rano samochód potrącił mamę. Każdy nowy dialog od nowego wersu. Między słowem, a kropką lub przecinkiem nie dajemy spacji.
    ,,wrzasną, któryś z chłopców,'' - wrzasnął, któryś z chłopców,
    ,,James/tato'' - tata James
    ,, James/tato - Nie żyje'' - po tato kropka
    Wytknięcie błędów nie jest po to, by Cię zniechęcić, ale byś nauczyła się je dostrzegać i eliminować. Powodzenia w pisaniu :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania