Coś jak by Drabble - lustrzane odbicie.

Tylko my i cztery ściany, zatraceni w ciszy i wzajemnej przyjemności. Wprowadzę cię do mojego świata, z którego nie będziesz miał już powrotu. Tylko czy naprawdę tego chcesz? Czy jesteś gotowy przekroczyć niewidzialną granicę, po której już nic nigdy nie będzie takie samo?

Nic nie mów, tylko słuchaj. Jestem tam gdzie ty, czy to nie tego właśnie chciałeś? Nie odwracaj się do mnie plecami – nigdy nie wiesz co może się stać…

Stoję przy tobie, chociaż mnie nie zauważasz, krzyczę ci do ucha tylko dlaczego nie chcesz słuchać? Otwórz oczy, spójrz na mnie — jestem twoim lustrzanym odbiciem.

 

______________________________

proszę o wyrozumiałość, pierwszy raz pisałam Drabble.

Jeżeli jest kompletnie do dupy, to dajcie mi wskazówki :)

 

Proszę o jakieś opinie..

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Rasia 06.10.2015
    Ciężko mi się zawsze wyrazić na temat Drabble, bo jakby nie było są bardzo krótkie. Moja jedna uwaga: "Stoję przy tobie, chociaż mnie zauważasz" - tutaj miało być chyba "nie zauważasz". Poza tym tekst powinien mieć równo sto słów, a Twój ma nieco mniej. Na tym właśnie polega jego trudność. Sama treść w porządku, chociaż końcówka mi osobiście namieszała. Mam mieszane odczucia więc oceny nie zostawię, zwłaszcza, że to Twoja pierwsza próba ;) Powodzenia przy następnej :)
  • Katerina 06.10.2015
    Wylapalam jedna czy dwie literówki, tak jak zauważyła mija przedmowczyni końcówka trochę namieszala, prócz tego tekst czytało się lekko :)
  • Lady_Makbet 06.10.2015
    Dokładnie 97;) dziękuje za opinie;*
  • Lady_Makbet 06.10.2015
    W końcówce jest napisane o co chodziło tylko trzeba to sobie wylapac;p
  • Slugalegionu 06.10.2015
    To horror, geniusze...
  • Lady_Makbet 06.10.2015
    Slugalegionu właśnie tak;) to nie jest dziwne twoje lustrzane odbicie rozdwojenie jaźni najczęstszy wątek dominujajcy w horrorach
  • Rasia 06.10.2015
    Czy ktoś mówił, że tej końcówki nie rozumie? Według mnie po prostu jest napisana dość chaotycznie, ale żeby od razu tak ironicznie? ;p
  • Lady_Makbet 06.10.2015
    Ona nie jest chaotyczna radiu. Nie napisze na wstępie ludzie to horror bo nie przeczytacie;*
  • Lady_Makbet 06.10.2015
    Zamiast rasiu wyszło radiu...kocham pisać na telefonie w którym nie da się wyłączyć t9...:/
  • Rasia 06.10.2015
    No może tak ;p
  • Anonim 08.10.2015
    Osoba z rozdwojeniem jaźni, opętana, psychicznie roztrojona, rozdarta, zapięta w kaftanie bezpieczeństwa, zamknięta w celi - osoba, której stan określiłabym tuż przed kompletnym zwariowaniem, zrujnowaniem swojej psychiki. Może tak trochę zbyt dużo wyciągnęłam z twojego Drabble i trochę sobie dopowiedziałam, ale takie mnie skojarzenia naszły, gdy tylko to czytałam :)
    Nie mogę wypowiadać się nad Drabblami, bo sama nie za bardzo potrafię coś skrócić do 100 słów, jednak chyba dobrze napisane, skoro potrafiłam wyciągnąć tak wiele własnych skojarzeń z tak krótkiego tekstu?
  • Lady_Makbet 08.10.2015
    Efira;) jestem ci bardzo wdzieczna dziekuje:*

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania