credo

Wierzę w Ciebie Boże.

 

Wierzę w Boga wszystkich ludzi. Również tych, w których ja nie wierzę. Wierzę, bo Ty w Nich wierzysz.

Ludzi, których ja nie lubię. Bo Ty ich lubisz.

Tych, dla których ja nie mam miłosierdzia. Bo Ty je masz.

Tych, których ja nie umiem kochać. Bo Ty umiesz (możesz mnie nauczyć jak to robisz?).

 

Tych, którzy mają tęczę i tych, którzy mają czerwone wisienki w uszach. I tych, którzy noszą krzyżyk.

 

Tych, którzy głośno mówią, że w Ciebie wierzą i kochają, jakby wierzyli. I tych, którzy mówią, że w Ciebie wierzą a w Twoje imię trzymają za plecami nóż.

 

Jesteś Bogiem tych, którzy potrafią puścić wszystkie bezwartościowe kamyczki, które trzymają w rękach i tych, którzy nie potrafią ich wypuścić i umierają z głodu, bo nie mają w co wziąć chleba.

 

Wierzę w Ciebie Boże.

 

Wierz we mnie.

 

Proszę.

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (115)

  • betti 26.10.2019
    Bardzo słaby tekst i bardzo sprzeczny z logiką.

    ''Tych, dla których ja nie mam miłosierdzia. Bo Ty je masz''. - nie masz miłosierdzia dla ludzi, dla których Bóg jest miłosierny?
  • JamCi 26.10.2019
    Betti zmiłuj się. Człowiek jest tylko człowiekiem. Ma swoje ograniczenia. Ty nie masz/ Każdy ma. Buziaki. Słaby, nie słaby, ja wierzę tak. Dla mnie to wiara, życie ze swoją słabością. Kochanie jak się da innych ode mnie. Cierpliwość. Czynienie dobra jak umiem. I o.
  • JamCi 26.10.2019
    To moje credo. Nic w nim złego, nie czepiaj sie.
  • betti 26.10.2019
    Wierzę w Boga wszystkich ludzi. Również tych, w których ja nie wierzę. Bo Ty w Nich wierzysz.

    To brzmi mniej więcej, na złość mamie odmrożę sobie uszy. Nie wierzę w ludzi, w których Bóg wierzy i nie wierzę dlatego, że Bóg wierzy.

    To istotnie poważne powody.
  • JamCi 26.10.2019
    Nie. Tylkoto, ze ja mam ograniczenia. A Pan Bóg nie. I umie kochać bardziej. Betti zmiłuj się. no.
  • JamCi 26.10.2019
    o witam wielbiciela. A jedźcie. Nie ma to dla mnie znaczenia. Wierzę jak umiem. W dobro a nie karę. W miłosierdzie a nie rozliczanie. Nie stary testament, bo wtedy by nie czekali na zbawienie. A potrzebujemy. Nara. Nie boję się już. Wrzucam, co napisałam wcześniej. Jak Ktoś chce jechać, droga wolna. Mam to w nosie.
  • Bogumił 26.10.2019
    Grzesznicy, pijacy, cudzołożnicy, krzywoprzysięzcy będą ukarani, jak się nie nawrócą - z orędzia Matki Boskiej w Gietrzwałdzie.
  • JamCi 26.10.2019
    Bogumił ale z miłosci bedziemy rozliczeni
  • JamCi 26.10.2019
    Bogumił z miłości do Boga i ludzi, których On kocha, jak my nie umiemy. Naprawdę nie zrozumiałeś? Nie wierzę.
  • Bogumił 26.10.2019
    JamCi z miłości do grzechu i grzeszników na pewno nie. Robisz z religii katolickiej cyrk na kółkach Jamci.
  • betti 26.10.2019
    JamCi tak to napisałaś, że niezbicie wynika, że nie kochasz ludzi, bo Bóg ich kocha. Skiepściłaś tekst po całości.
  • JamCi 26.10.2019
    Bogumił My zwyczajnie inaczej rozumiemy chrzścijaństwo/ Ale i tak szanuję Ciebie.
  • JamCi 26.10.2019
    betti ja nie mówię, że idealnie piszę.
  • betti 26.10.2019
    JamCi to popraw bzdury, jeżeli to bzdury, bo zaczynam się bać, że możesz istotnie tak myśleć...
  • JamCi 26.10.2019
    betti tak myślę. Miłość, zwątpienie, słabość. To jest natura ludzka.
  • betti 26.10.2019
    JamCi napisałaś... nie wierzę w ludzi, bo Ty wierzysz. Nie kocham, bo Ty kochasz.

    Ty myślisz co piszesz, czy tak bezmyślnie aby szybciej wstawić?
  • JamCi 26.10.2019
    betti tekst ma kilka miesięcy i jest przemyślany. To, ze Ty nie rozumiesz nie znaczy, że inni nie rozumieją.
  • betti 26.10.2019
    JamCi on może mieć i kilka lat, ale to totalna bzdura.
  • Bogumił 26.10.2019
    JamCi nie obrażaj się, Betti ma racje, a Canu wpuszcza Cię w maliny przez fałszywie pojętą solidarność.
  • JamCi 26.10.2019
    Bogumił ja wiem o czym piszę. O chrześcijaństwie opartym na miłości. Buziaki. :-)
  • Nuncjusz 26.10.2019
    Bogumił pilnuj lepiej borda, bo gdzieś sie zawieruszył ten wisus
  • JamCi 26.10.2019
    Bogumił ja umiem myśleć sam. Tekst jest z moich myśli, watpliwości, miłości. Rozumiesz to przecież.
  • Bogumił 26.10.2019
    JamCi po pewnym trudzie da się odczytać o co Ci chodzi Jamci, ale faktycznie tekst jest źle skonstruowany pod względem logicznym, zamiast tego "bo" powinnaś może użyć "ale". Ja nie umiem wszystkich kochać, ale Ty kochasz ich wszystkich. A tak w odbiorze wychodzi tak jak pisze Betti, ja ich nie kocham, bo ty ich kochasz.
  • Dekaos Dondi 26.10.2019
    JamCi→Mądrze napisałaś zdaniem mym. Człek nie jest doskonały.
    Nie potrafi kochać na 100% bezinteresownie wszystkich, bez względu na wszystko.
    Często porównuje do siebie samego. I albo bliźni jest→cacy lub be. Nie znamy na 100% całego zamysłu Boga.
    A zatem wiemy, co nam jest dane wiedzieć. I tylko tyle.
    I o tych kamyczkach też o.k. I o tym co przedtem. No dobra. Kończę:) Pozdrawiam:)
  • JamCi 26.10.2019
    Dziękuję DD za zrozumienie. Ważne to dla mnie, bo tekst bardzo osobisty.
  • Canulas 26.10.2019
    JamCi przecież wiesz na jakiej zasadzie Twój tekst jest oceniany i co się za tym kryje. Nawet nie odpowiadaj, bo szkoda prądu. Przedśmiertne pląsy ustaną :)
  • JamCi 26.10.2019
    Canu ale ja mam prawo być sobą. I wierzyć w dobro. I strasznie mi źle, gdy chrześcijanie zabijają a nie kochają. Zwątpienie jest lepsze niż nóz za plecami.
  • betti 26.10.2019
    Ty nie udawaj, że to dobry tekst, bo głupi nie jesteś. Czytać chyba jeszcze potrafisz samodzielnie i myśleć chyba też, czy nie?
  • Nuncjusz 26.10.2019
    betti co się tak rzucasz?
  • JamCi 26.10.2019
    betti to niema dla mnie znaczenia czy dobry czy zły. Chciałam powiedzieć prawdę. Powiedziałam. Tyle.
  • betti 26.10.2019
    JamCi czyli nie kochasz ludzi, bo Bóg ich kocha... to po co na końcu, że wierzysz i żeby wierzył w Ciebie?
  • JamCi 26.10.2019
    betti właśnie kocham, staram się. Bardzo. Dlatego staram się być dobra dla ludzi, za co Ty mnie ciągle atakujesz. W tym się różnimy i pewnie się nie zrozumiemy. Nie oczekuję, ze zrozumiesz. Ważne dla mnie było powiedzieć o wierze, o słabości i potrzebie zbawienia, bo sama siebie nie zbawię.
  • betti 26.10.2019
    JamCi i o to właśnie mi chodziło. Chciałaś napisać o wierze, a zrobiłaś dokładnie co innego. Tak to przedstawiłaś, że wynika jakbyś nie kochała ludzi, bo Bóg ich kocha.
    Przeczytaj to na spokojnie, bez emocji.
    To tak jakbym powiedziała do Boga... nie kocham Ciebie, bo Ty kochasz JamCi. Zrobiłaś zaprzeczenie tym ''bo''
  • Canulas 26.10.2019
    JamCi, tak. Masz orawo. Tylko szkoda prądu na dyskusję i nerwy
  • JamCi 26.10.2019
    betti ja wiem co napisałm. I biore z ato odpowiedzialność. Nie wiem co jest, że nie możesz zaakceptowac niczego, co piszę. Nie mozesz, to nie możesz. Tylko to jest Twoje a nie moje. Pa.
  • betti 26.10.2019
    Canulas nie odzywaj się głąbie, jak nie rozumiesz o czym piszę, a wyskakujesz tylko bronić TWA. Szlag mnie trafia. Piszę szczerze jak to się odbiera, że zaprzeczenie tym ''bo'', a ten jak filip z konopi...
  • JamCi 26.10.2019
    Canulas dzięki. Wiem.
  • Nuncjusz 26.10.2019
    betti hahahahaha
  • betti 26.10.2019
    JamCi ja do Ciebie nic nie mam, ale piszesz cudacznie. a Te głąby, które Ciebie chwalą utwierdzają Ciebie w głupocie. Źle to zrobiłaś.
    Zresztą zanieś ten tekst na inny portal i zrozumiesz.
  • Nuncjusz 26.10.2019
    betti na jaki portal? Wszędzie są ci sami kudzie
  • Nuncjusz 26.10.2019
    Ludzie telefon
  • betti 26.10.2019
    Nuncjusz wy nie, Wy tylko tutaj i tutaj silni... w głupocie!
  • Nuncjusz 26.10.2019
    betti a co ty gadasz. Nie jestem tylko tutaj. To ty siedzisz jak przymurowana
  • Canulas 26.10.2019
    betti, weź lepiej mnie nie wkurwiaj bo zara się dla Ciebie przyglupie dzień dziecka skończy.
  • JamCi 26.10.2019
    Canulas nie. Po co?
  • betti 26.10.2019
    Canulas strasznie się boję...

    To Ty jesteś przygłupem, jeżeli nie widzisz, że ten tekst jest sknocony po całości.
  • betti 26.10.2019
    Nuncjusz a wy się uaktywniacie na każdy mój wpis, czyli też jesteście przymurowani...
  • JamCi 26.10.2019
    betti jak chcesz gównoburzę to wiesz. Nie tu. Ja piszę uczciwie o tym, w co wierzę. Wolno mi. Jeśli chcesz awantury, to nie zgadzam sie.
  • Canulas 26.10.2019
    betti, może i jest. Ale Ty w chuju masz tekst, tylko ze swoim okurwiałym kuzynek z braterstwa chorej krwi robisz podjazd do człowieka, a tekst jest wynowką. I w piździe mam czy się boisz czy nie. Nie tkaj do mnie rury, tylko bierz kuzyna pod kwiecistą kiece i buda
  • Canulas 26.10.2019
    Przynajmniej ode mnie. Chyba że chcesz mnie uruchomić, Ty albo pędzelek. To dawajta. Razem lub pojedynczo
  • betti 26.10.2019
    JamCi byłam jak zawsze szczera i jak zawsze szczerze napisałam, że rozumiem, co chciałaś przekazać, ale zrobiłaś to w zły sposób tym zaprzeczeniem ''bo''

    I na tym kończę, bo bez sensu tłumaczenie.
  • Nuncjusz 26.10.2019
    betti nie na każdy. Nie jesteś pępkiem wszechświata.
  • JamCi 26.10.2019
    Canulas nie. Nie warto.
  • JamCi 26.10.2019
    betti dzięki i pa.
  • betti 26.10.2019
    Canulas miłego wieczoru Ci życzę. Nie miałam ''w chuju'' tekstu, napisałam szczerze, ale nawet gdybym napisała, że ziemia jest okrągła, byłoby to samo.
    Dlatego było mi przykro, że Ty też, ale ty zawsze w kupie i powinnam o tym pamiętać.
  • Canulas 26.10.2019
    Tak, tłumacz własne trucizny podłością świata wokół.
    Mam milion wad. Jestem chamem i gburem. Ale różnica jest taka, że o tym wiem.
    Adios.
    Szerokości.
  • Dekaos Dondi 26.10.2019
    ?????
  • JamCi 26.10.2019
    widzę krateczki. Ale sprawzę potem.
  • Dekaos Dondi 26.10.2019
    Wyobraź sobie gwiazdki:))
  • JamCi 26.10.2019
    wyobrażam je sobie ;-) cudowne są :-)
  • JamCi 26.10.2019
    Rozumiesz prawda?
  • Dekaos Dondi 26.10.2019
    JamCi →Tak:)
  • JamCi 26.10.2019
    Dekaos Dondi dziękuję. To mi wystarczy.
  • Aisak 26.10.2019
    Ludzi nikt nie kocha, ani bóg, którego nie ma, ani oni sami.
  • JamCi 26.10.2019
    a może jednak. Buziolki. :-)
  • Bogumił 26.10.2019
    Oczywiście, że Bóg kocha ludzi, dał się za nich ukrzyżować. Tylko oni to odrzucają i nie chcą żyć zgodnie z Dekalogiem. A później ponoszą konsekwencję swoich wolnych wyborów. Skoro bardziej wierzą w Pochanke i Kajdanowicza z tvn niż w Boga.
  • Aisak 26.10.2019
    A później ponoszą konsekwencję swoich wolnych wyborów. - Jakie konsekwencje masz na myśli?
  • JamCi 26.10.2019
    Bogumił a ja nie. I o tym jest ten tekst. O miłości, o wychodzeniu poza siebie. Powiedz mi czy jest w tym coś złego? Ty piszesz o wierze.
  • Bogumił 26.10.2019
    JamCi nie ma w tym nic złego, ja ten wiersz odebrałem na początku według Twoich intencji, ale po uwadze Betti i powtórnym przeczytaniu, stwierdziłem, że logicznie jest bez sensu, wprowadza w błąd. Generalnie za sam wiersz i temat masz u mnie piątkę, ale popraw.
  • Aisak 26.10.2019
    Ojej, dobrze, że yetti myśli, bo szam nie potrafisz...
    Głąbie?

    Hahahaha
  • JamCi 26.10.2019
    Bogumił to nie wiersz. To jest jakaś prawda z mojego serca. Nic więcej. To nawet zupełnie nie jest tekst literacki. Pamiętam tekst Krajewa jakiś czas temu. Mój jest taki. Nie wierzę że nie rozumiesz. Dla mnie chrześcijaństwo to miłość, miłosierdzie, cierpliwość, uczenie się tego, jak się samemu jest słabym. O tym. Co w tym złego?
  • Bogumił 26.10.2019
    Aisak ufam Betti w temacie poezji co tym złego jestem tylko uczniem. Betti jest najlepsza.
  • Aisak 26.10.2019
    Lecą głąby...

    Hahahaha
  • Aisak 26.10.2019
    Hahahaha
    Hahahaha

    Czy ktoś otworzył puszkę?
  • Aisak 26.10.2019
    Puszkę Pandory...

    Hahahaha
  • Aisak 26.10.2019
    -To ty jesteś przygłupem!
    -Nie, bo ty jesteś przygłupem!

    Hahahaha
  • JamCi 26.10.2019
    Aisaczku ja nikogo nie uważam za przygłupa. Napisałam z serca modlitwę. Tylko to. Już jakiś czas temu. Tylko teraz ją wrzuciłam.
  • JamCi 26.10.2019
    Niektórzy wiedzieli, ze npaisąłm, bo mówiłam o tym i tym dlaczego jej nie udostępnian.
  • Pasja 26.10.2019
    Osobista, a jak mocno prawdziwa modlitwa. Wyznanie wiary mocno naderwanej, mocno pokaleczonej, a jednak wiary. Prosisz tylko o miłość, o nauczenie tej miłości, o akceptowanie inszości i pokochanie tych których nie kochamy.

    Zagłębiłaś mnie w tym tekście i zmusiłaś do zamyślenia. Jesteśmy tylko ludźmi.

    Pozdrawiam
  • JamCi 26.10.2019
    dziękuję. Za zrozumienie. O co mi chodziło. Sciskam Cię Pasjo. Tęsknię. Chciałabym znów się spotkać.
  • Pasja 26.10.2019
    JamCi wpadaj czekamy
  • JamCi 26.10.2019
    pasja chciałabym.
  • pkropka 26.10.2019
    Sama nie wiem co mnie u przyciągnęło.
    "Wierzę w Boga wszystkich ludzi. Również tych, w których ja nie wierzę. Bo Ty w Nich wierzysz." - to zdanie jest trochę nieporadne. Nie sądzę, żeby Bóg wierzył w innych bogów, a tak to rozumiem. Chociaż domyślam się, że chodzi o fakt, że kochasz wyznawców wszystkich wiar, nawet jeżeli oni nie wierzą w Twojego boga. I szczerze, nie mam pomysłu jak to inaczej napisać, więc nie podpowiem.
    Reszta bardzo ładna.
    "a w Twoje imię" - tu pytanie, bo mam wątpliwość, a nie mam pewności. Nie powinno być "w Twoim imieniu"?
    "Jesteś Bogiem tych, którzy potrafią puścić wszystkie bezwartościowe kamyczki, które trzymają w rękach i tych, którzy nie potrafią ich wypuścić i umierają z głodu, bo nie mają w co wziąć chleba." - to mnie urzekło. Bardzo ładne nawiązanie i symbol tego, że bez miłości nie można żyć.
    Pozdrawiam :)
  • JamCi 27.10.2019
    PKropeczko dzięki. Masz rację. Nie chodziło mi o wyznawców innych wiar, bo to by było łatwiejsze. Bardziej ludzi ze swojej codzienności, których trudno czasem choćby znosić. Albo tych, którzy się tak bardzo różnią ode mnie, że trudno ich zrozumieć. Takie odniesienie do tego nie jak patrzę ja tylko Bóg. Ja tego nie traktuje jako tekstu literackiego. Ale mimo to chciałam go wrzucić. Przemyśle i jak do czegoś sensownego dojdę to poprawie. Dzięki buziaki.
  • sensol 27.10.2019
    Jamci - mi się podoba chociaż nie wierzę w boga. ale napisałaś od serca. i nie trzeba boga, żeby myśleć podobnie do Ciebie. na tym portalu jest parę osób ciężko chorych i chyba nie trzeba się przejmować ich opiniami. najbardziej chory jest Bogumił. tu nawet chyba lobotomia by nie pomogła. potem betti - bardzo ciężki przypadek wścieklizny. może elektrowstrząsy.. ale też chyba nie pomogą. bordo - zimny prysznic i całkiem możliwe, że nastąpi poprawa.
  • JamCi 27.10.2019
    Tak, napisałam od serca. Dzięki. I wiem, że nie trzeba wierzyć w Boga, żeby żyć jakby się wierzyli. Tak samo w drugą stronę. Można wierzyć a żyć jakby Boga nie było.
  • Ciekawy1 31.10.2019
    Sensol sądzisz grafomanię i jeszcze bzdury rozsiewasz.
  • Ciekawy1 31.10.2019
    sadzisz
  • riggs 27.10.2019
    Nie chciało mi się czytać tej gównoburzy, znowu sprowokowanej przez... Ale tu masz rację. Jakbyś odwróciła pewne przykazania. To Bóg ma być miłosierny, a człowiek jest słaby, to on ma korygować nasze postępowania. Długo by o tym pisać. Mnie się podoba. Jest logiczne. I jadąc po Testamencie (który trzeba umieć czytać) 3*tak.
  • riggs 27.10.2019
    Aha jedni piszą do Ciebie jako do mężczyzny inni jak do kobiety. Nie chcę robić błędu, bo JamCi jednak kojarzy się kobieco. Proszę napisz jak mam się do Ciebie zwracać. Pozdrawiam
  • JamCi 27.10.2019
    JamCi to zdecydowanie kobieta. Widziałeś moje ryło na FB.
  • piliery 27.10.2019
    Trafiło do mnie przesłanie tego wiersza. W pierwszej chwili nawet nie zauważyłem tego błędu. To błąd stylistyczny i logiczny:

    Wierzę w Ciebie Boże.

    Wierzę w Boga wszystkich ludzi. Również tych, w których ja nie wierzę. Bo Ty w Nich wierzysz. (Nie wierzysz w tych ludzi bo Bóg w nich wierzy?)

    Ludzi, których ja nie lubię. Bo Ty ich lubisz. (jak wyżej: nie lubisz tych ludzi bo Bóg ich lubi?)

    Tych, dla których ja nie mam miłosierdzia. Bo Ty je masz.( jw. nie masz dla nich miłosierdzia bo ma je Bóg?)

    Tych, których ja nie umiem kochać. Bo Ty umiesz (możesz mnie nauczyć jak to robisz?). (jw)

    PROPONOWANE ROZWIĄZANIE: Wierzę w Boga wszystkich ludzi. Również tych, w których ja nie wierzę. WIERZĘ bo Ty w Nich wierzysz. itd. (mogę takie myślenie przyjąć bo wykazujesz tym samym że Bóg jest Miłosierdziem któremu ufasz)

    Tych, którzy mają tęczę i tych, którzy mają czerwone wisienki w uszach. I tych, którzy noszą krzyżyk.

    Tych, którzy głośno mówią, że w Ciebie wierzą i kochają, jakby wierzyli. I tych, którzy mówią, że w Ciebie wierzą a w Twoje imię trzymają za plecami nóż.

    Jesteś Bogiem tych, którzy potrafią puścić wszystkie bezwartościowe kamyczki, które trzymają w rękach i tych, którzy nie potrafią ich wypuścić i umierają z głodu, bo nie mają w co wziąć chleba.

    Wierzę w Ciebie Boże.

    Wierz we mnie

    Proszę.
  • JamCi 27.10.2019
    Wiesz co. Ono tam jest w domyśle. Myślałam, że zostanie odczytane. To nienapisane "wierzę". Ale jeśli nie jest czytelne i zniekształca myśl, to zmienię. Bardzo dziękuję. Dla mnie to nie jest wiersz. Nawet tekst literacki też nie. Coś innego.
    Ale to portal literacki. :-)
    Dziękuję za pomoc :-)
  • JamCi 27.10.2019
    Poprawiłam, dziękuję Ci.
  • betti 27.10.2019
    Widzisz, nie tylko ja to dostrzegłam... myślałaś, że złośliwie. Teraz widzisz...
  • JamCi 27.10.2019
    Widzę i poprawie. Dla mnie to w domyśle było, ale wpisze. Dzień dobry.
  • Aisak 27.10.2019
    piliery, dobre alter ego, przyszło z pomocom!
    yetti uratowane!!
    Hip Hip hurra!!!

    Hahahaha
  • JamCi 27.10.2019
    Konstruktywna krytyka. :-)
  • betti 27.10.2019
    A dlaczego ty nie przyszłaś? Przecież to nie było skomplikowane, żeby nie dopatrzeć się błędów logicznych?
  • Aisak 27.10.2019
    Ateistka krytykująca modlitwę?
    Krytykę zostawiam Miszczom.
  • JamCi 27.10.2019
    Sio idę poprawiać nie robić mi tu bydelka.
  • Angela 27.10.2019
    Uznanie własnej małości i niedoskonałości, oraz wiara w to, że jest ktoś, kto swoją miłością obejmuje wszystko.
    Bardzo dobrze zrozumiały odczuciowo, bo sami tylko pyłem jesteśmy. Szczery, czysty przekaz.
  • JamCi 27.10.2019
    Dziękuję i pozdrawiam
  • Bożena Joanna 27.10.2019
    Uderzyła mnie w tym wierszu szczerość. Mało kto z wierzących przyzna się do wątpienia i zawiłości w relacji z Bogiem. Pewne jest jedno, że Bóg ogarnia swą miłością wszystkich, wie wszystko, a więc chcemy aby uwierzył i w nas. Pozdrawiam!
  • JamCi 27.10.2019
    Dziękuję. Relacje mają to do siebie, że jak prawdziwe, to różne rzeczy w nich są. Pozdrawiam.
  • Kapelusznik 27.10.2019
    Ładne, ale dość pokręcona forma przedstawienia myśli
    "Wierzę w Boga wszystkich ludzi. Również tych, w których ja nie wierzę." - jest paradoksem, co samo w sobie jest fajne, ale w odniesieniu do zrozumienia tekstu, wprawia całą konstrukcję w drgania
    Też kilka sformułowań późniejszych - trochę naiwne
    Doceniam ogólne starania, ale ostateczny wydźwięk ma pewne wady
    Zostawiam 4
    Pozdrawiam
  • JamCi 27.10.2019
    Dziękuję, doceniam :-)
    Ide poprawić według sugestii, na czym zrozumiałość na pewno zyska. :-) Pozdrawiam.
  • kalaallisut 27.10.2019
    Podoba mi się, przewrotne, ale myśl prawidłowa, tak jest JamCi, ludzkie od serca napisane.
  • JamCi 27.10.2019
    Dziękuję :-) no od serca.
  • Piotrek P. 1988 07.11.2019
    Zdecydowanie zachęcające do refleksji i dyskusji, 5 :-D
  • JamCi 07.11.2019
    Dziękuję. Długo to trzymałam ale uznałam, że szczere. Nie mam się czego wstydzić.
  • Wrotycz 08.11.2019
    Usprawiedliwianie się z... niemożności bycia ideałem w realizowaniem nakazu: Kochaj innego jak siebie samego.
    Odpuszczenie sobie akceptacji wszystkich ludzi, bo akceptuje ich ON.
    Tak najkrócej, JamCi - wrażliwy Człowieku.
    Ujęło, bardzo. Uściski.
  • JamCi 08.11.2019
    Dziękuję. Nie usprawiedliwiam się. Staram się jak umiem. Jestem tylko człowiekiem. Ciągle się uczę. Dziękuję Ci mądry Człowieku.
  • Zamotałam się tutaj czytając... :)
    Także nic nie powiem :)
  • JamCi 19.04.2020
    To był ciekawy moment i tekst wrzucony z zupełnie innego powodu niż by się wydawało, wiec w ogóle się nie dziwię, że się zamotałeś :-) Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania