Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Cuchnąca Wiedźma

(Opowiadanie wchodzi w skład Bordo Literary Universe)

 

Ludwik pierdnął i poszedł oglądać w telewizji reklamę jak gościowi odpadła głowa a potem grał nią w golfa. Nagle poczuł ,że potwornie swędzi go w dupsku. Podrapał się i zjadł zeschnięty kał. Potem jeszcze raz pierdnął i poszedł napić się piwa. Następnie włożył głowę do kibla i znalazł się w więzieniu z *Symetrii*, gdzie Kosior zabił go, zapychając jego pory w skórze swoimi sikami.

 

Dzisiaj Ula była pierwszy dzień w pracy.

 

- Dzień dobry! - powiedziała prezesowi.

- Dzień dobry, pani Urszulo. Zapraszam do gabinetu.

 

W gabinecie Ula ściągnęła ubranie, pod którym miała strój dominy. Prezes oblizał usta, a penis stanął mu tak, że omal nie przebił spodni. Ula zakneblowała go czerwoną kulką, skuła mu ręce i zaczęła biczować po plecach. Potem wypięła się i wypchała jego usta kałem, następnie ręką wepchnęła go do gardła, co skutkowało śmiercią prezesa.

 

Do gabinetu przyszedł ochroniarz.

 

- Kurwa co tu się dzieje?

 

Ula zabiła go zrzucając na niego swój łupież i uciekła oknem. Nagle podszedł do niej jakiś kark.

 

- Zajebałaś Miętusa, szmato pierdolona! Masz przesrane!

 

Osiłek chciał ją zatłuc, ale Ula zalała jego telefon wodą, przez co ten wybuchł i zabił osiłka. Ula włożyła głowę do kibla i znalazła się w Pałacu Putina.

 

CDN

Średnia ocena: 1.6  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • TomaszBordo 30.11.2019
    Proszę o uzasadnienie tych jedynek.
  • Klaudunia 30.11.2019
    Super : ) Ciekawa jestem, co czuje moderator, gdy czyta niektóre opowiadania...
    Ale to jest niezłe. Pozdrawiam
  • TomaszBordo 30.11.2019
    No szkoda tylko, że 5 osób nie uzasadniło swoich ocen.
  • Klaudunia 30.11.2019
    TomaszBordo Nie przejmuj się
  • betti 30.11.2019
    Koniec żartów, Tomek. Teraz masz napisać coś, co wyrwie mnie z butów, a nie te koszałki - opałki, które tu serwujesz. Żadnych pierdów, kału itd. Ambitny tekst. Bo się zdenerwuję...
  • Dariusz 01.12.2019
    No w końcu
  • sensol 01.12.2019
    no jak to? nie zachwyca? jest tak samo zabawne jak poprzednie, o co kaman?
  • Ant 01.12.2019
    Słabe, niska jakość
  • indri 01.12.2019
    Podoba mi się takie nowatorskie podejście do prozy. Piąteczka.
  • Piotrek P. 1988 01.12.2019
    Powyższe opowiadanie jest pełne nieprzyjemnych rzeczy, ale jednocześnie jest miejscami zabawne :-). Tymczasem tamto opowiadanie, w którym jest motyw piłkarza i gwizdka, co najmniej w takim samym stopniu poprawia humor, albo i bardziej :-).
  • Piotrek P. 1988 01.12.2019
    "Rodzinka.pl" i "Jądro ciemności" też mnie dosyć rozbawiły. Nie mocno, ale całkiem słabo też nie. Nie na 5, ani na 1 lub 2 też nie.
  • jolka_ka 01.12.2019
    "Wypchała jego usta kałem" . Aha. To już wolę Mari jej nieświadomość. 1.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania