Cytat - Mroczna Wieża

Nie celuję ręką.

Ten kto celuje ręką nie pamięta kim jest.

Celuję okiem.

Nie strzelam bronią.

Ten kto strzela bronią nie pamięta kim jest.

Strzelam umysłem.

Nie zabijam bronią.

Ten kto zabija bronią nie pamięta kim jest.

Zabijam sercem.

Człowiek o czystym umyśle i sercu myśli racjonalnie i pamięta kim jest.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Canulas 31.07.2019
    "Nie strzelam bronią" - może "z broni".

    Dość interesujące.
  • Anonim 31.07.2019
    To nieznacznie zmieniony cytat z "Mrocznej Wieży" S. Kinga.
  • Canulas 31.07.2019
    Czytałem MW, ale nie całe. Jeśli jednak tak, to ręce opadają
  • Anonim 31.07.2019
    Canulas Przy liczbie tomów "Mrocznej Wieży" to się wcale nie dziwię, sam nie doczytałem, ale wystarczy wrzucić w wyszukiwarkę, która pokaże, że cytat pochodzi z "Powołania trójki", a fakt, że powyższy wpis został umieszczony przez niezarejestrowanego użytkownika, mówi sam za siebie.
  • Canulas 31.07.2019
    Marzyciel, eh, pięknie
  • Aisak 31.07.2019
    Przecież zostało napisane, że cytat.
    Więc jak najbardziej uczciwie.
  • Anonim 31.07.2019
    Gdyby podał/podała nazwisko autora to tak, w tym przypadku to zwykły plagiat.
  • Aisak 31.07.2019
    Marzyciel jesteś zbyt surowy.
    Jest napisane CYTAT, więc nie może być mowy o plagiacie.
    Przecież autor/ka nue jest idiotą, wie że ru ludzie oczytani i znają Kinga.

    ...
  • Anonim 31.07.2019
    Aisak Bzdura. Stosowanie cytatu wymaga czytelnego oznaczenia, że korzysta się z cudzego utworu. Dlatego posługując się cytatem, informujemy zawsze o autorze oraz o źródle cytowanego fragmentu. Brak takiej informacji może oznaczać plagiat, a z pewnością oznacza brak poszanowania dla cudzej własności intelektualnej. Polecam zapoznać się z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych. (szczególnie z art. 34 pr. aut).
    Poza tym cytatem można się posłużyć legalnie tylko w dziele, które samo w sobie jest utworem i przedmiotem praw autorskich. A w tym przypadku z pewnością tak nie jest.
    Warto zapamiętać, że nieznajomość prawa nie zwalnia z odpowiedzialności i to, co nam się wydaje, nie zawsze jest odzwierciedleniem istniejących zasad.
    EOT
  • Aisak 31.07.2019
    Marzyciel Hakuna matata.
  • JamCi 31.07.2019
    Film był wczoraj czy przedwczoraj. I te słowa, dokładnie tu powtórzone, zwróciły moją uwagę. Umieść w cytatach a nie jako swój utwór i bedzie git, ale tak? To nie Twoje.
  • Aisak 31.07.2019
    Ludzie to jednak gardło by poderżneli, pod pociąg wrzucili, z okna wyrzucili, no nie zostało coś do końca wyjaśnione.

    KUUUUUURWAAAA!
  • Pan Buczybór 31.07.2019
    Po co wstawiać cytat na portal literacki? Zupełnie tego nie rozumiem...
  • Karawan 31.07.2019
    To proste Panie BB - żeby zaistnieć! Otom was nawiedził!(a) Ja.Ja!!! Czy macie świadomość jaki niezasłużony splendor spłynął na was?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania