Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

..

.

Średnia ocena: 2.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Józef Kemilk 15.06.2020
    Tytuł nie pasuje. Ewentualnie można zmienić na moralny upadek lub coś w tym stylu.
    A tak na marginesie to raczej nie jest margines. "Uczymy" się na telewizji i naśladujemy.
    Mówi się, że pycha kroczy przed upadkiem, czy tak jest w przypadku naszej cywilizacji, czas pokaże.
  • Targówek 15.06.2020
    *A tak na marginesie to raczej nie jest margines.*
    Co chcesz przez to powiedzieć?
    Tytuł moim zdaniem trafny.
  • Józef Kemilk 15.06.2020
    Targówek Tytuł mówi o cywilizacji śmierci, w artukule mamy głupie zabawy ludzi. Tym samym tytuł nie pasi.
  • Kocwiaczek 15.06.2020
    Tekst mocno subiektywny. Napisany nie najgorzej, ale razi mnie w nim brak pełnego zrozumienia tematu. Używanie tego typu zabawek nie zawsze oznacza demoralizację czy profanację związku małżeńskiego. To trochę jak z pozycjami, których jest wiele, ale niektórzy uparcie twierdzą, że jedna jest tylko dozwolona, a cała reszta to ogromna niegodziwość. Podejmując temat jedzenia – nie zawsze ma się ochotę na to samo, nawet ulubione potrawy zjadane codziennie się przejadają. Jeśli więc brakuje dreszczyku emocji w sypialni, ludzie szukają dodatkowych bodźców. Tutaj właśnie wkraczają omawiane gadżety. Jedne mniej, inne bardziej wymyślne. Osobiście jestem zdania, że nikt nikomu nie powinien zaglądać do łóżka i tego się trzymam, zatem jeśli ktoś korzysta i nie robi tym nikomu krzywdy – to jest to wyłącznie sprawa partnerów i mi nic do tego. Pozdrawiam.
  • Marian 16.06.2020
    Tytuł faktycznie jest nieodpowiedni.
    O reszcie się nie wypowiem, bo mnie nie zainspirowała do wypowiedzi.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania