Czarne żyłki

Świat obraca się w kierunku przeciwnym do gwiazd.

tak samo ona

od początku znaczona piętnem ,,innej''.

 

Zawsze twierdziła, że Bjork jest jej siostrą z krwi

Dlaczego?

obie dostrzegają pająki

śpiewające w waginach.

 

Nad ranem nawoływała matczyną twarz lecz

ta nigdy nie miała czasu się pojawić.

od dziecka zawsze ważniejsze były lekcje

pozamałżeńskiej etykiety z Królową Serc.

 

Tylko naszyjnik z cienkiej czerni

sprawia, że czasem może zobaczyć

boginię która nie lubi schematów.

 

Wtedy krzyczy:

,,Pragmatyzm to grzech!''

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Wrotycz 02.06.2019
    Niezłe. Naszyjnik z cienkiej czerni - zapamiętam, chwytliwa metafora.
  • Dziękuję. To jedynie kolejna wersja już od dawna istniejącego utworu, ale... Czego się nie robi dla polepszania swych umiejętności :)
  • Wrotycz 02.06.2019
    Wszystko trzeba robić:)
  • Wrotycz Owszem, w końcu ciągła praktyka na prawie wszystkich polach czyni mistrza ;)
  • Wrotycz 02.06.2019
    NiedojrzałaPoetycko1994 - niby tak, ale jeśli bozia talentu poskąpi, to praktyka z praktykującego tylko wiecznego czeladnika uczyni.
  • Wrotycz To prawda, wówczas zostają dwa wyjścia - praktykować bez celu lub... zająć się czymś innym :)
  • Canulas 02.06.2019
    Coś ma. Odczuciowy analfabetyzm ukrywa przede mną owe coś, ale no... cus ma.
  • Witaj Canulas, analfabetyzm odczuciowy to nawet pożądana rzecz - nie pozwala złapać się w pułapkę wygładzonych słówek, które mogą z kolei przesłaniać całą grafomanię od strony technicznej. Dziękuję za twoją trzeźwość natomiast owe coś... Jeszcze zdąży wypłynąć na wierzch w swoim czasie ;)
  • Canulas 02.06.2019
    NiedojrzałaPoetycko1994, taaa, się nawet zgadzam. Jeśli, hoho, Bóg da, byde zaglądał.
  • Canulas zapraszam, będę postować na bieżąo :)
  • Pan Buczybór 03.06.2019
    Dobry wiersz. Trochę mi wadzi interpunkcja, ale to tylko względ estetyczny. Bardzo spoko
  • Dziękuję, wadliwa interpunkcja to zabieg celowy :) W końcu poezja lubi eksperymenty ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania