Czas

Czas jest przyczyną powstawania i ginięcia życia. W chwili przyjścia na świat stajemy się punktem na osi wieczności. Reakcje chemiczne z początku tak silne, ulatniają się z wiekiem. Bezcenne chwile tracimy wraz z pamięcią. Odczuwamy upływ czasu.

Wirtualny świat zamydla nam oczy. Prawdziwe życie przelatuje przez palce. Znajdźmy czas na miłość. Pojawienie się kogoś w naszym życiu wypełni pustkę która jest w nas.

To Bóg decyduje która jest godzina w niebie.

Wykonajmy wazektomie czasu.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Aisak 22.08.2018
    wazektomia czasu = śmierć na życzenie, koniecznie poniżej czterdziechy, baaaa, nawet trzydziechy


    usunęłabym przedostatni wers.
    Psuje odbiór.
  • Luk Kope 22.08.2018
    Nie wiem co tam się stało z przecinkami, ale tekst mi się podoba. Miało być „wazektomie” czy „wazektomię”? Przedostatnie zadnie jest dobre, trochę bym to jednak podparł lekkim wyjaśnieniem przed. Pozdrawiam.
  • Aisak 22.08.2018
    a SZATAN i tak zatrzymuje wszystkie
    Zegary Świata!!!!!!



    ave Szatanku
  • Buziak 22.08.2018
    Lubię takie klimaty, 5. "Wirtualny świat zamydla nam oczy. Prawdziwe życie przelatuje przez palce" - w punkt. "Na osi wieczności" - oś, ostry miecz. :)
  • spirytysta 22.08.2018
    Odkrywanie Ameryki po Kolumbie :)
  • Keraj 23.08.2018
    Podziękował za przeczytanie i uwagi
  • Adam T 24.08.2018
    A to, kruca bomba, dlaczego z anonima?
    Przy okazji "wazektomię", z "ę" na końcu.
    W ogóle to fajna ta wazektomia czasu, podoba mi się, choć to w sumie dopełniaczówka.
    Nie wiem tylko, czemu miłość, a zaraz potem Bóg, jakby znalezienie tego "kogoś" wiazało się jedynie z odnalezieniem Boga. Z drugiej strony, dopoki On decyduje, która godzina jest w niebie, niech tak zostanie. Kto decyduje na Ziemi - można dyskutować.
    Pozdrawiam ;)
  • Bożena Joanna 24.08.2018
    Ciekawe rozważanie, zawsze marzymy o tym, co nierealne. Pozdrowienia!
  • Keraj 24.08.2018
    Dzięki
  • Dekaos Dondi 24.08.2018
    Mnie się tekst podoba. Przedostatni wers najbardziej. Pozdrawiam→5
  • Keraj 25.08.2018
    Podziękował

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania