Czas

Chciałabym być w Twoim ciele,

Chciałabym mieć znów naście lat,

Chciałabym mieć takie zmartwienia jak Ty.

 

Gdybym tylko mogła cofnąć czas,

Wrócić do młodzieńczych lat,

Moje życie wyglądałoby zupełnie inaczej.

 

Uniknęłabym pomyłek,

Wybrała inną drogę,

Serce by nie pękło.

 

A może jednak tak miało być?

A może to życie potoczyło się tak specjalnie?

Może właśnie moje błędy miały mnie taką ukształtować?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • ausek 19.10.2015
    Czasmi czuję się tak samo i myślę, że nie byłabym teraz tym kim jestemg, gdyby życi nie kopnęło mnie parę razy w d*** :) 5
  • KarolaKorman 19.10.2015
    Nie raz słyszałam jak ktoś mówił, że chciałby mieć dwadzieścia lat mniej i do tego rozum, który posiada dzisiaj i ja też tak kiedyś pomyślałam. Myślę, że nie bylibyśmy wtedy młodzi i głupi. Będąc młodym, wydawało nam się, że właściwe jest to co robimy, czyli byliśmy przekonani o swoich racjach, a tym samym uważaliśmy się za mądrych. Teraz, kiedy upłynęło kilka lat, czujemy się mądrzejsi, ale już nie młodzi. Ale czymże byłaby młodość bez błędów, głupich decyzji, za które się teraz niejednokrotnie wstydzimy lub ich żałujemy. Młodość ma swoje prawa :)
    Tak naprawdę można się dopatrzeć czegoś dobrego w młodości, średnim i starszym wieku, więc cieszmy się tym co mamy :)
    Wiersz ładnie napisany, podoba mi się :)
  • KrwawiącaDusza 19.10.2015
    Moja babcia zawsze powtarzała, że najpiękniejsze jest życie kiedy mamy co wspominać z młodych lat, ale wstyd jest o tym opowiadać :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania