.

.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Rasia 20.10.2015
    Dobre przesłanie, choć sam wiersz jest dla mnie mało rytmiczny. Troszkę bym nad tym popracowała. Zabrakło mi tu może jakichś dosadniejszych opisów, ale do samego tekstu nie mam się czego czepić. Zostawiam 4 ;)
  • Morelia 20.10.2015
    Dzięki:) Za niedostatek opisów przepraszam, ale skoro w ostanich tekstach przyszalałam to teraz pomyslałam, że coś prostszego się przyda
  • Niemampojecia96 20.10.2015
    Bycze, tam od momentu inwokowania umarłej Erato - bycze max
  • Morelia 20.10.2015
    Aż nie wiem jak odpisać... Nawet nie wiesz, jak mi się miło zrobiło, że kogoś to poruszyło :)
  • Anonim 21.10.2015
    Czytałam już wcześniej, jednak nie potrafiłam połapać się co jest głównym przekazem tego wiersza, podoba mi się, czuję w nim to coś, czego szukam w takich utworach. Choć jestem kiepska w ich interpretowaniu. Kojarzy mi się (po drugim przeczytaniu utworu) twój wiersz z lenistwem, po prostu. Takim błogim, złym lenistwem, które ciągnie się i ciągnie, a przecież tyle mamy do zrobienia. Postać chce przestać, jednak to jak dokonanie niemożliwego dla niej, jednakże przychodzi taki znak, taka zaparcie, które mówi, że "a! czas już przestać". Taki się skojarzyło :) Niemniej jednak wiersz znowu przyciągnął moją uwagę.
  • Morelia 21.10.2015
    Miło mi :) każda interpretacja jest dobra, jeżeli tylko do Ciebie przemawia
  • JEGO^zołza 22.10.2015
    Mnie się strasznie podoba !! Choć moja interpretacja inna zupelnie,to pewnie tak jest, że każdy jakoś coś pod siebie bierze :) podoba mi się bardzo. Tym bardziej, że ostatnio ciągle sobie powtarzam, że czas już przestać. Pozdrawiam i oczywiście 5 :)
  • Morelia 22.10.2015
    Cieszę niezmiernie! :)
  • Angela 02.12.2015
    Wiersz wzbudził nostalgię. Fajnie że każdy może go troszkę interpretować po swojemu, bo nic nachalnie nie narzucasz : ) 5
  • Morelia 02.12.2015
    Generalnie wychodzę z takiego założenia, że od tego są wiersze. Dziękuję ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania