Czas na zemstę!

- Mamy Cię! - odezwał się głos pełen nienawiści.

- Przepraszam, w czym mogę pomóc? - odpowiedział przerażonym tonem.

- W spuszczeniu sobie wpierdolu - bezczelnie dodała kolejna osoba.

- Co jest cwaniaczku? Już nie jesteś taki cwany? - Atakujących było już trzech.

- Ale ja nie wiem o co chodzi!

- Oj wiesz, wiesz - zadrwił kolejny napastnik.

- Przysiegam! Nie mam pojęcia!

- Nie? Nie spinaj się mały, bo ci szybka pęknie - zarechotał ostatni z przeciwników.

Smartphone zaczął powoli się wycofywać, lecz po chwili jego obudowa dotknęła zimnych cegieł muru.

- Czego chcecie?! - pisnął spanikowany.

- Żebyś oddał nam pracę! - warknął kalendarz, trzymający w dłoni spory kij.

- Policzymy się zaraz - kalkulator zrobił krok w stronę przerażonego smartphona.

- Panowie! Panowie! - telefon stacjonarny wyszedł z zacieśniającego się kręgu i stanął przed ofiarą.

- Dziękuję, że mi pomagasz! - wyjąkał.

Telefon uderzył słuchawką w klęczące urządzenie. Biedak zalał się elektronicznymi łzami i zaczął rozcierać pęknięcie w górnej części ekranu.

- Nie pomagam ci! - warknął telefon - Chcę to przyspieszyć, bo zanim zaczniemy to ci bateria padnie!

- Dajcie mi go, dajcie! Jak mu przydzwonię!

- Budzik wyluzyj! - kalkulator złapał kolegę.

- A ty co? Teraz trzymasz z tym złamasem? - aparat szturchnąl kalkulator.

- Spokój! - kalendarz machnął pałką - Czas na zemstę, a nie kłótnie! Do roboty, starczy dla każdego!

Morderczy krąg zacieśniał się coraz mocniej wokół jęczącego smartphona. Wzywał pomocy w każdy możliwy sposób. Mail, sms, dzwonek... Niestety. Była 0:29 i większość jego kolegów była podłączona do ładowarek, jak conoc. Nikt nie przyszedł z pomocą.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • KarolaKorman 13.08.2015
    Do mojego samsunga S5230 star images, nikt nie dzwonił, bo pewnie by chętnie skoczył na ratunek. Do ładowarki wystarczy go podłączyć raz na pięć, sześć dni, a tego wieczoru miał full naładowaną baterię :)
  • Marzycielka29 13.08.2015
    Dobre i z jajem:D Na wesoło:)
  • Haruu 13.08.2015
    Śmiechłam xD fajne, nawet bardzo fajne^^ 5
  • Angela 15.08.2015
    Biedna komóreczka : ) a tekst bardzo zabawny 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania