CZAS PRZYSZŁY

Najgorszy czas Może

nie może być gorszy Niż

jakby inny Nikt

bywał

 

Pozostał Sam taki

ktoś A po nim znowu już

nastąpił Drugi

z rzędu

 

Tak samo jest Znowu

byłoby mieć lepiej By

znów do trzech Sztuka

razy

 

Trwa niepodobnie Jak

niejeden tamten O coś

innego Chodzić

musi

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • sturecki 9 miesięcy temu
    Jestem debiutantem. Zabiegam o opinię twórczości. Może ktoś się wypowie na mojej stronie www.sturecki.pl ?
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Czy konieczne jest pisanie spójników i niektórych wyrazów dużymi literami? Całość trochę wymyka mi się z rąk, innymi słowy, nie potrafię tego tekstu właściwie zinterpretować. Nie jest on zły, żeby dobrze mnie zrozumieć, ale podany w takim minimalistycznym sosie jest dość hermetyczny.
  • sturecki 9 miesięcy temu
    Na takich ocenach zależy mi najbardziej bo są merytoryczne, krytyczne i jeszcze o coś dopytują. Dziękuję i polecam się na przyszłość.
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Sturecki↔Zdaniem mym, sam czas jest niezmienny, chociaż zmian i treści, w nim wiele. Nie może być gorszy, ten który przeminął, jeno ten, co teraz, lub w przyszłości, ale tego czasu jeszcze nie ma. Są też pewne powtórzenia. Nie tylko do "trzech razy sztuka" ale jednocześnie→inne. Jak ludzie. Tam gdzie koniec przeszłości a początek przyszłości, jest teraz→w pewnym sensie, tylko ono istnieje.
    Takie mam subiektywne skojarzenia z tekstem, chociaż może od "czapy":)
    Pozdrawiam😉:)
  • sturecki 9 miesięcy temu
    Interpretacja tekstu należy do czytającego. W tym sensie zgadzam się z tą opinią. Może obroni mnie puenta "o coś innego chodzić musi".
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Sturecki↔Ano właśnie. Nie wszystko, co Autorowi w duszy pisane, czytelnikowi zrozumiane.
    Z tekstami tak już jest. Każdy inną, zrozumieć może pieśni sens😉:)
  • TseCylia 9 miesięcy temu
    Nie widzę tu hermetyczności tylko ucięte niedokończone frazy, dające puste pola. I to by wystarczyło, szarada wprowadzona poprzez majuskuly, to już przesyt - uważam, że zbędne. Spodobała mi się kombinacja: "By sztuka trwała, musi chodzić". ;-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania