Pokaż listęUkryj listę

Czas za kłamstwo - drabble

Pozamieniała języki, by kłamać na różne sposoby i maskować drżenie głosu kiepskim akcentem. Wszystko po to by w tajemnicy, pomiędzy chmurami, rozwieszać duszę niczym niedopraną pościel. Miała nadzieję, że świeże powietrze pomoże. Nie pomogło.

Umówiła się więc na prawdziwe pranie. Termin był dokładny. W notesie zapisała wielką literą: „W Wolnym Czasie”. Wtedy planowała spojrzeć w niebo z zamkniętymi oczami, wchłaniać błękit i napełniać płuca wiatrem – żyć pomiędzy sekundami.

Przeskakiwała jednak wskazówki, by się nie potknąć. Była bardzo uważna i wciąż uparcie twierdziła, że nie czuje zmęczenia. Rozczarowanie niestety było ogromne, kiedy termin minął niepostrzeżenie, a może wcale go nie było?

Następne częściczas rozkładu

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Dekaos Dondi 27.07.2019
    Ojej. Justyska się objawiła z tekstem:)
    Bardzo obrazowo i wiadomo o co chodzi, chociaz każdy może inacze odczytać.
    Samo świeże powietrze nie pomoże. Trzeba nie przegapić wdychania. Bo może być nieodwracalnie za późno.
    ''Przeskakiwała jednak wskazówki, by się nie potknąć'' →no właśnie. Tu akurat by się potknięcie przydało...
    Pozdrawiam:)
  • Dekaos Dondi 27.07.2019
     ~5~
  • Justyska 27.07.2019
    Witaj DD, przydałoby się, ale i tak czasu nie zatrzyma:) Dzięki za wizytę i pozdrawiam!
  • Pan Buczybór 27.07.2019
    Spoko drabble
  • Justyska 27.07.2019
    Dzięki Panie B
  • Tina12 27.07.2019
    Bardzo przyjemny tekst
  • Justyska 27.07.2019
    Dziękuję Tino:)
  • Angela 27.07.2019
    Bardzo fajny drabbelek.
    ***** Pozdrawiam.
  • Anonim 27.07.2019
    Co jest dla dziecka łagodniejsze: stały, ale lekki ból zęba, czy krótkotrwały, ale intensywny u dentysty? Tak, w przenośni, to rozumiem.
    Bardzo mi się podobało.

    Pozdrawiam.
  • Anonim 27.07.2019
    Aha,

    i super, że znów jesteś! Masz być i koniec! :)
  • Justyska 28.07.2019
    Antoni Grycuk dziekuje, za mily komentarz i zachętę;) brakuje mi pisania i opowi, ale nie mam wlasnie tego czasu...
    Pozdrawiam
  • Aleksadu 27.07.2019
    Czytałam kilka razy, za każdym razem z inną interpretacją. Dziękuję za ten tekst :)
  • Justyska 28.07.2019
    Bardzo mi milo. Dziekuje i pozdrawiam:))
  • pkropka 27.07.2019
    W wolnym czasie nie istnieje. Jest tylko tu i teraz.
    Bardzo ładne drabble, jak zawsze z resztą. Wciąż liczę, że zdecydujesz się zebrać 365 i zrobić kalendarz dzienny ;)
  • Justyska 28.07.2019
    Ojej pkropko 365? Narazie moj cel to 100 :) moze kiedys sie uda. Dzieki za mila wizyte i pozdrawiam!
  • JamCi 28.07.2019
    Dziękuję. Do decyzji teraz.
  • Justyska 28.07.2019
    Proszę, dziękuję i pozdrawiam!
  • puszczyk 28.07.2019
    Przemija, przemija, a my odkładamy.
    Na jutro, za tydzień, w nieokreślone później.
    Król Zygmunt August miał przydomek "dojutrek", bo wszystkie sprawy tak odkładał.
    Dobry tekst.
  • Justyska 28.07.2019
    Witam, w koncu trzeba przestac odkladac, najlepiej w wolnym czasie :)
    Dzieki za dobre slowo i pozdrawiam!
  • sensol 28.07.2019
    czas nam robi szpas. dobry tekst!
  • Justyska 28.07.2019
    Dzieki sensol:) pozdrowka
  • Canulas 28.07.2019
    Ok, jesteś, czyli mogę pościągać listy gończe z płotów. Działasz kojąco do tego stopnia, że musze (od muchy), która mnie właśnie obsiadła dłoń, podarowałem akt miłosierdzia i jej nie uchlastałem. A kusiło, kuuuusiło.
    Tekst niezbyt wygodny. Połowę życia czekam na lepsze momenty, tracąc pasjami czas. Brzydko, że mnie się tę moją ułomniść tak bez pardonu wskazuje. A może nie wskazuje, tylko w odbiciu widzę to sam?
  • Justyska 28.07.2019
    Witaj Can, i dla mnie nie wygodne... ale ciesze sie, ze przypadkiem dzieki mnie jakas mucha ocalała :))
    A listow nie trzeba za mna, ale za czasem by sie przydalo.
    Dziekuje za odwiedziny i pozdrowka!
  • Jeśli tak spojrzeć to w tych czasach mało kto nie żyje „pomiędzy sekundami” , a kiedy kończy się nasz czas dopiero spostrzegamy ile „sekund” przeciekło nam przez pace.
    Fajny, zmuszający do refleksji tekst.
    Pozdrawiam!
  • Justyska 29.07.2019
    Jest tak jak mowisz Maurycy. Dzieki za wizytę i pozdrawiam serdeczniaście!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania