Czas zmienia nas

Dzień za dniem.

Błąd za błędem.

Liczy się.

Mija czas

Zmienia nas.

Na gorsze.

Na gorsze.

Wciąż boimy się.

Nie lubimy się.

Najdalej.

Najdalej.

Koniec wyszedł z tego niezły dym.

Na zawsze.

Na zawsze.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Czas zmienia nas każdego dnia, tylko po prostu tego nie zauważamy.
  • Alicja 05.05.2017
    Dokładnie. Pozdrawiam.
  • blaackangel 04.05.2017
    Bardzo krótkie, ale podoba mi się :)
  • Alicja 05.05.2017
    Dziękuję za odwiedziny :)
  • ausek 04.05.2017
    Nie podoba mi się zapis. Co do treści... Zastanawiam się, co chciałaś przekazać, bo jak dla mnie Twoje słowa są niejasne, nie wiem, co siedziało Ci w głowie jak to pisałaś. Krótkie wiersze stanowią swoistą trudność właśnie w prostocie przekazu. W zaledwie kilku słowach trzeba przekazać myśl i zakończyć ją tak, by odbiorca miał ciarki na plecach, a to nie jest łatwe. Twoje słowa nie wywołały we mnie emocji, więc nie oceniam. ;)
  • Alicja 05.05.2017
    Chciałam przekazać to, że czas płynie bardzo szybko i często nie dostrzegamy błahych spraw, które są częścią naszego życia. Miałam na myśli również historię kochającej się pary, która stoczyła się. Nie przetrwała próby czasu i zaczęła bać się nawzajem. Podsumowując, nie udało im się być razem, dlatego też rozstali się. Zdaję sobie sprawę z tego, że tak niewiele słów może nie zilustrować dokładnie sytuacji, która miałam na myśli. Dlatego też dziękuję za szczery komentarz. Pozdrawiam.
  • motomrówka 05.05.2017
    "Koniec wyszedł z tego niezły dym"??? Dla mnie to takie samouwielbienie twórcy - cha, cha, coś fajnego napisałam, ale dla mnie nic tu nie ma fajnego. Kilka słów wrzuconych na szybko. Oceny bez.
  • Alicja 05.05.2017
    Ten wers najbardziej nie pasuje w tych kilku słowach. Wiem o tym. Może i słowa były pisane na szybko, ale starałam się, aby coś przekazać. Nie wyszło, trudno. Będę próbować dalej. Miłego dnia :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania