Czekam - Prolog

"Jestem Jessica i mam 14 lat. Mam czarne włosy, piwne oczy i ciemną karnację. Jestem szczupła, wysoka, zabawna i oczywiście nieludzko skromna. Mimo imienia jestem Polką. Zwyczajną. Mam rodzinę i przyjaciół." Jessica skończyła pisać pierwszego posta na swojego bloga. Tak, była zwyczajna. Chodziła do szkoły, modnie się ubierała i lekko malowała. Należała do osób którymi interesowała się cała klasa. Wobec tego przyjaciółek miała mnóstwo. Tyle ile adoratorów. Była tylko jedna osoba która nie zwracała uwagi na nią. Był to Kacper. On też był popularny. Jego ciemne oczy i brązowe włosy zwracały uwagę dziewczyn. Tylko Jessica pozostawał obojętna. Aż do teraz. Dzień szkolnej dyskoteki podczas której po raz pierwszy poczuła zakochanie. Tylko jakie miała u niego szanse?

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Freya 22.12.2016
    "Tyle ile adoratorów." - ilu
    "Tylko Jessica pozostawał obojętna." - pozostawała
    Wszystko zależy od tego, jak dalej poprowadzisz swoje opko. No bo na razie, to jest bardzo schematyczne. Wymyśl coś ciekawego.
    Styl jest poprawny, pomimo pewnych braków interpunkcyjnych. Pozdro ;)
  • Rose Malfoy 23.12.2016
    Jeśli chodzi o błędy to pisałam to na tablecie a jeśli o ciekawość to uprzedzam że będzie ciekawiej ale dopiero zaczynam! :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania