-

-

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Autor Anonimowy 15.07.2015
    Znowu będę się powtarzać, ale ciężko mi powiedzieć cokolwiek, co oddałoby to jak czuję się po przeczytaniu Twojego tekstu. Zresztą każdego z nich. Więc wcisnę to 5 i znowu będę rozmyślać nad życiem i nad tym, czy warto wciąż walczyć. Bo mówią, że warto. Jesteś naprawdę niesamowita, NataliaO! Chciałabym, żeby każdy mógł przeczytać Twoje dzieła i przenieść się tam, gdzie ja, dzięki Tobie się przenoszę! :)
  • Anonim 15.07.2015
    Ja już od pewnego czasu się przenoszę i bardzo mi z tym dobrze ;)
    Nat - spróbuj, a polecą nożyczki! XD Ale serio, wiesz że jesteś dla mnie bardzo ważna i nie możesz sie tak po prostu poddać.
    Zostawiam pięć kochana :*
  • NataliaO 16.07.2015
    Dziewczyny Dziękuje :)))
  • Anonim 16.07.2015
    Jako że dzisiaj było wczoraj, a jutro jest już dzisiaj mam taką niekonwencjonalną prośbę :T Wypiernicz tą żyletkę! Ten kawałek metalu jest zły T_T A co do tekstu: przypadł mi bardziej do gustu od "Płótna", ale to nie jest szczyt twoich możliwości więc dam 4.5 ;)
  • NataliaO 16.07.2015
    a ja wolę płótno, nie wiem czemu może tamto ostatnie zdanie w płótnie jest bardzo dobre, Co do żyletki zostaje ;) Dzięki Jaredzik :)
  • Anonim 16.07.2015
    No wiesz... ;__;
  • NataliaO 16.07.2015
    co, no wiesz?
  • Anonim 16.07.2015
    Zutylizuj (tak to się pisze?) tą żyletke :D Prosim :B Musisz z nami z zostać od nas nie można sobie tak odejść :)
  • NataliaO 16.07.2015
    Mi się nie pytaj jak co się pisze wiesz, że u mnie marnie z orto i interp Hahaa Jarek :******* ( zamiast słów buziak ) ;)
  • Anonim 16.07.2015
    O jak fajnie :D :*
  • NataliaO 16.07.2015
    taa :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania