Czerwień ust

Tylko liście takie mocno czerwone, wiatr je pieści i wprowadza odrobinę chaosu. Niebo lekko szare, czasami zaprasza je słońce.Trawa zużyta, zdeptana i jakaś smutna chyba. Może to ja smutno patrze. Światło świeczki wprowadza mnie w takie nostalgiczne ciepło, dziwnie,patrzysz na dłoń obdartą do krwi. Trzęsą ci się ręce, w odbiciu okna widzisz czerwone usta ale nie tak piękne jak głęboka czerwień liści. Rozmazałaś się. On cię rozmazał, swoją dziką niepohamowaną i obleśną wargą. Zerwał z ciebie uśmiech, bez pytania, nie odda go , nic go nie zwróci.

 

Twoja jesień już nie jest taka piękna jak wczoraj. Dlaczego? Jakaś spokojna już jesteś. Nie boli już. Było minęło.Tylko po co ci ten nóż?

 

 

 

sawIS FJ

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • NataliaO 18.10.2016
    Krótkie, ale bardzo treściwie. Piękne. Mocne z mieszanką goszko słodkich emocji ; 5:)
  • NataliaO 18.10.2016
    gorzko
  • Perzigon69 18.10.2016
    Hah, i to rozumiem, trzeba umieć napisać krótki tekst i coś przez niego przekazać, a tobie się to udało :)
  • Perzigon69 18.10.2016
    5 :)
  • BezimiennaOna 18.10.2016
    Dziękuje Wam bardzo :)
  • Ata 21.10.2016
    Ja też daję 5. Bardzo mi się podoba w jaki sposób komunikujesz emocje :)
  • Ata 21.10.2016
    Ja też daję 5. Bardzo mi się podoba w jaki sposób komunikujesz emocje :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania