Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Części zamienne

W 2025 roku wynaleziono urządzenie mogące powiększać ludzkie komórki do rozmiaru pół metra. Takie urządzenie na razie było tylko w Centrum Nauki Kopernik. Jaś wybrał się tam w sobotę z rodzicami i miły pan Krzysio pokazał mu, jak działa owe urządzenie.

 

Jaś trzymał w rękach półmetrową komórkę i... zjadł ją. Była przepyszna, smakowała jak wyborne żelki. Jasiowi tak strasznie smakowało, że chciał więcej. Ale to było niemożliwe. Jaś zaczął tarzać się po podłodze i płakać, że chce kolejną pyszną komórkę, ale zdenerwowani rodzice zabrali go z centrum nauki.

 

Następnego dnia znaleziono ciało Jasia w jego pokoju. Leżał w plamie krwi, jego ciało było całe pogryzione. Na ścianie napisane było "JA TYLKO CHCIAŁEM ZJEŚĆ KOMÓRKI".

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Pan Buczybór 14.10.2018
    cóż, coś na pewno w tym jest
  • Ritha 15.10.2018
    W sumie... Hm.
    "W 2025 roku wynaleziono urządzenie mogące powiększać ludzkie komórki do rozmiaru pół metra" - taki poczatek akurat spoko, czysta radosc z pisania na takim absurdzie
  • Ritha 15.10.2018
    Poza tym nick i avatar masz kompatybilne Jest to też plusem.
  • fanthomas 03.11.2018
    prawie jak bizarro horror
  • Mobilis 30.12.2018
    Ciekawy, zabawny, pomysł. Zwodniczy tytuł. Na początku można się spodziewać że raczej to będzie fragment o androidach czy o sztucznych organach.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania