Człekokształtna Istota o Metalicznych Skrzydłach, Ludzie, Miska, Ciasto, Czarne i Białe Znaki, Dom, Salon, Telewizor

"CZŁEKOKSZTAŁTNA ISTOTA O METALICZNYCH SKRZYDŁACH, LUDZIE, MISKA, CIASTO, CZARNE I BIAŁE ZNAKI, DOM, SALON, TELEWIZOR"

 

Na czarnym tle pojawiła się bardzo podobna do człowieka szara istota, która posiadała skrzydła podobne do łabędzich, ale jakby srebrne albo metaliczne i powoli machała nimi, a pióra lśniły niczym kawałki metalu.

 

Wiosna. Przełom lat 1990-tych i 2000-nych. Popołudnie.

 

Otoczony ogrodem dom jednorodzinny na przedmieściach. Kuchnia.

 

Jakiś człowiek w wieku dwudziestu kilku lat trzyma w rękach miskę wypełnioną surowym ciastem. Przekłada zawartość na drewnianą podkładkę. W cieście widać dużo czarnych i białych, płaskich i trójwymiarowych liter, liczb oraz różnych znaków wielkości orzechów laskowych i ziaren groszku.

 

Salon.

 

W pokoju znajdowały się szafy i szafki, telewizor, kanapa, stół, fotele oraz meblościanka, z sufitu zwisała klimatyczna lampa z pomarańczowo-zielonymi szklanymi elementami, a w ścianach tkwiły wysokie wąskie okna z firanami i zasłonami.

 

Kolejny człowiek, a może ten sam co wcześniej, wszedł do pomieszczenia trzymając w rękach beżową miskę z surowym ciastem pełnym czarnych i białych literek i liczb wielkości ziaren ziela angielskiego. Podniósł pilot ze stołu, włączył telewizor i odłożył przedmiot na meblościankę. Na ekranie ruszało się mnóstwo czarnych i białych punkcików, a w środkowej części była widoczna fioletowa plama. Osoba wylała zawartość miski prosto na ekran, a wtedy plama zniknęła. Następnie postać dotknęła ekran swoją dłonią, która została wessana przez telewizor i nie dało rady jej wyciągnąć. Obiekt wciągnął do swojego wnętrza całego człowieka, a po nim zostały tylko kapcie.

 

Koniec.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania