Członek

Kiedy członek PiS-u zwróci na ciebie uwagę, nie stój, nie czekaj, tylko zacznij się bać. Przelicz, co ci zostało w portfelu, sprawdź zamki, szafy, sztućce, ilość złotych plomb, złap się za kieszeń i upewnij, czy nie ma tam jego ręki.

 

Uciekaj, bo choć jest uśmiechnięty, pogodny, wyluzowany, a z jego twarzy emanuje ciepło, to - pod pretekstem, że dobrze ci życzy i oddałby ostatnie stringi, byle by ci pomóc, ulżyć, wynagrodzić - z radością trzepnie tobą o ścianę, podłoży świnię zamiast poduszki, z szacunkiem puści cię z torbami.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 19

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • befana_di_campi 29.06.2020
    Nervosol se kup, nerwinko :p I Nitrasa POpytaj, co ten anty... POznajdował w cudzych torebkach POdczas przerwy w Sejmie w grudniu A. D. 2016?

    W razie czego, to POdeślę link :p
  • befana_di_campi 29.06.2020
    Aby nie być gołosłowną ;-)

    https://www.tysol.pl/a3477-UWAGA%21-Posel-Nitras-myszkowal-w-rzeczach-poslow-PiS-bo-wzial-na-siebie-obowiazki-dziennikarzy
  • Rafał Łoboda 30.06.2020
    Co to za durna moda na pisanie "PO" wielką literą w każdym wyrazie. I robią to tylko wyborcy PiSu. Klawiatury się wam zacięły? Chcesz wyrazić swoje zdanie - proszę bardzo - ale nie pisz jak trolle z prawicowych portali.
  • Freya 29.06.2020
    "oddałby ostatnie stringi, byle by ci pomóc, ulżyć, wynagrodzić" – nie musi być rozdzielną (w sensie poprawności zapisu, chyba niewypowiedzianą nadal formą wiekuistą, która obowiązuje do rzeczy tradycji kłamstwa tradycji ?
    Idziesz na skróty?
  • Freya 29.06.2020
    "oddałby ostatnie stringi, byle by ci pomóc, ulżyć, wynagrodzić" – nie musi być rozdzielną (w sensie poprawności zapisu, chyba niewypowiedzianą nadal formą wiekuistą, która obowiązuje do rzeczy tradycji kłamstwa?
    Idziesz na skróty?
  • Freya 01.07.2020
    Jednak razem, nawet w tym kontekście ? Pozdro
  • piliery 30.06.2020
    Głupszego tekstu nie czytałem od bardzo dawna. Choroba politnienawiści to naprawdę ciężki przypadek.
  • Freya 01.07.2020
    coś podobnego reprezentujesz sobą ?
  • piliery 03.07.2020
    Freya a gdzież to dostrzegłeś kaprawym oczkiem? :D
  • Puchacz 30.06.2020
    Poczytaj sobie teksty o lewakach znanego nam oszołoma.
    Teraz jako Jarema.
    Tam nie ma mowy nienawiści i kochana bef się zachwyca nimi.
    Hipokryci.
  • Angela 30.06.2020
    Widzę, że fani pewnej parti pozostawili po sobie ślad w postaci jedyneczek ;) Mam nadzieję, że autor nie poczuje się dotknięty, kiedy zepsuję mu tę piękną średnią, pozostawiając 5.
    Tekst wywołał uśmiech.
  • Lotos 30.06.2020
    Zgadzam się z tym tekstem.
  • befana_di_campi 30.06.2020
    Nie "fani", bo akurat ja fanką nie jestem. Nie znoszę jednak pryskającej mi w oczy, mydliny udającej, zatrutej śliny :] Zwłaszcza ile razy POpatrzę na pewnego POsła o aparycji kieszonkowego kradziejaszka ;)
  • Angela 01.07.2020
    Befana, komentarz dotyczył jedynek z anonima. Nigdy nie nazwałam trolem osoby, która przyznała się wprost do stawianej przez siebie oceny. Każdy, kto zostawia po sobie gwiazdki powinien mieć cywilną odwagę, przyznania się do nich.
  • befana_di_campi 01.07.2020
    Angela Nie jestem anonimem i zawsze uzasadniam swój komentarz w przeciwieństwie do tych, którzy pod moimi - wielokroć niewinnymi tekstami - kropią mi pały bez jakiegokolwiek uzasadnienia. Zapewne są to ci z gatunku trollo-pacyn :p

    Pan - nomen omen "nerwinka" - doskonale zna moje podejście do wszystkich jego [z upłynnionej młodości] wyssanych w stylu "Faktów i Myśli", poglądów. Podobnie jest teraz ;)
  • Freya 01.07.2020
    befana_di_campi takie buty ?
  • Freya 01.07.2020
    Więc granice nadal nieustalonej wartości, które jebał kiedyś pies?
  • Dagimara 01.07.2020
    Dajcie spokój, chociaż tu mogłoby być bez polityki, plissss. A może raczej, bez POlityki, PlIS;)
  • befana_di_campi 01.07.2020
    Nie byłoby polityki, gdyby nie było tekstu! Przecież to "jasne jak plecy anioła" mawiał był kiedyś jeden z głównych bohaterów radiowej powieści pt. "W Jezioranach" ;)
  • Puchacz 01.07.2020
    Gorzej, jak czytelnik - pieniacz się trafi do kompletu.
  • befana_di_campi 01.07.2020
    O, co za godna do pozazdroszczenia autokrytyka / samokrytyka względnie do wyboru i koloru :p
  • Puchacz 01.07.2020
    Brak u innych autorefleksji jest tym bardziej smutny.
    A przecież auto-doświadczenia Ci w tej materii nie brak :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania